„Ar klientas visada yra teisus? Kalbėsime apie tai, kas svarbiausia: kaip suprasti, ko nori klientas, ir kaip jam tai duoti?“ , – mokymus pristato K. Kuznecova.
Kaip teigia specialistė, visi, kas dirba su žmonėmis, pardavimuose, su darbuotojais, klientais ar pacientais susiduria su komunikacijos dalimi – prieštaravimu. „Prieštaravimas yra kai klientas/pacientas nesutinka su mūsų mintimi, nesutinka su mūsų siūlymu ir tada mes turime nedidelę įtampą bendravime. Juolab, kad mes gyvename pasaulyje, kuriame yra begalinė gausa pasirinkimų: mūsų klientai, pacientai, kolegos turi savo nuomonę, nes yra daug informacijos internete, ne visi ateina protingi, pasiruošę. Ir čia mes kartais turime nedideles įtampas“, – sako K. Kuznecova ir priduria, kad per šiuos mokymus bus pasidalinama įrankiais, kurie padės tokiose situacijose meistriškai tvarkytis.