„Ikaruso“ siurblio tarpremontinis resursas buvo 300 000 km, tarpiklis būdavo gaminamas iš specialios gumos: tiesiog paimi pirštais už krašto, pakeli ir padedi į šoną. Po guma – nupoliruotas blizgantis paviršius. LIAZ siurblys turėjo 100 000 km tarpremontinį resursą, ir aš nekęsdavau jo ardyti. Jis buvo triskart didesnis už vengrišką, tarpiklis buvo pagamintas iš kažkokio kartono, prikepdavo taip, kad korpusą tekdavo daužyti kirstuku, paskui specialiu gremžtuku gramdyti nuo jo kartono likučius.
Dėl to jis susibraižydavo, jį tekdavo šlifuoti, o po to vėl klijuoti kartoninį tarpiklį. Esmė buvo ta, kad po pirmojo „Ikaruso“ kuro siurblio remonto mes dėdavome ant jo savadarbį kartoninį tarpiklį, ir siurblio resursas sumažėdavo iki 100 000 km. Kartą paklausiau mechaniko, kodėl mes nededame originalaus guminio tarpiklio? Jis atsakė: „O iš kur aš tau valiutos paimsiu tokiam tarpikliui.“