Taip samprotaudami apie Dievą ir tarnavimą jam iš esmės viską ką jie spręsdavo tai kaip nužudyti paprastus žmones nepraliejant kraujo, nes Dievas neleidžia pralieti krikščioniško kraujo – tai prieidavo prie labai „intelektualių“ sprendimų, tokių kaip sudeginti, nuskandinti ir t.t. Taip ir šiandieniniame pasaulyje mes matome mūsų žinomus ir skaitomiausius autorius, visuomenės veikėjus, analitikus, ekspertus, politologus... kurie įvaldė rašymo ir kalbėjimo meną, pagrindinė žinutė, kuria jie dažniausiai dalinasi yra pažeminti ir įžeisti kitą žmogų, nenaudojant keiksmažodžių ir nenusižengiant žurnalistinei „etikai“.
Kodėl taip visi sujudo dėl tų 200 Eur pensininkui, kuris galo su galu nesuduria. Pagrindinis argumentas, taigi ekonomikos tai neskatina – ir jie visiškai teisūs. Jei būtų paskirti tie milijonai tam tikram verslui, nuo kurių reikėtų skirti šiek tiek „atkatų“ o paskui ir prasidėtų tas ekonomikos skatinimas dėl kurio taip nerimaujama, o gi po tokio sprendimo ateina laikas kariaunai visokių ekspertų, analitikų, visuomenės veikėjų, influencerių... kurie aiškina kvailai liaudžiai, kad tai yra labai geras sprendimas ir nuo to tik visiems bus geriau, žinoma iki pensininkų tie pinigai tikrai nedakapsės, bet gi „Ekonomika skatins!“. Didelė dalis tų pinigų nusės būtent šios kariaunos kišenėse. O ką mes turime dabar? Pinigai skirti tiems kam labiausiai reikia ir nieko čia aiškinti nereikia va ir kyla nerimas „kam dabar reikalinga tokia armija ekspertų?“
Kitas labai „svarus“ argumentas – valdžia nori būti perrinkta antrą kartą dėl to papirkinėja rinkėją. O kokią valdžia to nenori? Būtų baisu jei valdžiai būtų „dzin“ išrinks juos ar ne. Ir jie dar prieš rinkimus skiria savo tautai pinigų, kurie jai ir priklauso. Čia tie žmonės kurie visą savo gyvenimą dirbo, bet neturi orios senatvės kaip Europos pensininkas, nes čia Lietuva čia lietus lyja. O kaip gi mūsų verslininkiukai ar irgi labai skiriasi jų gyvenimo būdas nuo Europos kolegų? O gal pensininkai ten turi geresnes gyvenimo sąlygas nes jų verslininkų moralė šiek tiek kitokia?
Šiandien kaip niekada gerai matosi tokių „nepriklausomų“ veikėjų sukoordinuoti veiksmai, kaip vilko būrio kuris medžioja senus ir ligotus, auka šį kartą pensininkai, vienišos mamos, našlaičiai... Kažkas yra pasakęs, kad vienintelis tikslas pakilti žmogui yra tik tam, kad ištiesti ranką tiems kas liko apačioje, o ne susiburti į vilkų gaują kuri naikiną silpniausius. Demokratija paremta daugumos principu, bet ar tikrai kiekis gali būti rodikliu? 100 vilkų ar 1000 avių, kur dauguma?
Žiniasklaidoj ir senuose filmuose kur vartoja alkoholį žymima – „alkoholio reklama“. Bet anksčiau sovietiniai žmonės galvojo, kad kiekvienas susitikimas su draugais ar giminėmis turi būti papildytas „Stolichnaya“ arba „Sovetskoje Šampanskoje“ buteliu, nes būtent tokius vaizdus jie matydavo sovietiniuose filmuose ir galvojo, jei taip rodo filmuose tai yra gyvenimo norma, taip ir turi būti. Bet ačiū Dievui mes gyvename laisvoje demokratiškoje visuomenėje, kur žinome ir suprantame, kad tai reklama, o kad neklaidinti kitų žmonių pažymima „reklama“. Manau, tą pati reikia daryti ir su mūsų „nepriklausomais“ analitikais-ekspertais. Turi būti pažymėta „verslo XXX atstovas“ arba „stipriųjų alkoholinių gėrimų politologas“. Ir taip teisinga, nes kiekvienas turi teisę turėti savo nuomonę ir ją atstovauti. Neteisinga ir nusikalstoma būti vilku avies kailyje, kuris neva eina ginti paprastų žmonių interesus o pats yra visai kitos visuomenės dalies atstovas.
Reziumuoti galima būtų su sovietinės epochos autorės eilėraščiu:
Aliger Margarita
И все-таки настаиваю я,
и все-таки настаивает разум:
виновна ли змея в том, что она змея,
иль дикобраз, рожденный дикобразом?
Или верблюд двугорбый, наконец?
Иль некий монстр в государстве неком?
Но виноват подлец, что он – подлец.
Он все-таки родился человеком!
(liet. Ir vis tiek primigtinai aš reikalauju ir vis tiek primigtinai reikalauja protas: Ar kalta gyvatė, kad ji gyvatė? Ar dygliakiaulė, kad ji yra tokia ? Ar dviejų kuprų kupranugaris? Arba monstras tam tikroje valstybėje? Bet kaltas niekšas, kad yra niekšu. Juk jis gi gimė žmogumi!)