Dabartinis laikotarpis ir pastarieji keleri metai yra aukso klodo laikmetis žmonių elgsenos stebėtojams ir tyrinėtojams, psichologams, organizacinės elgsenos specialistams. Per visą COVID-19 pandemijos laikotarpį ir karantiną mes susidūrėme su iki tol precedento neturinčiais žmonių bendravimo, elgesio, mąstymo pokyčiais ir veiksmais, kurių tyrinėjimas gali būti intriguojantis ir įdomus mokslui. Įdomus, nes neturėjome tokio laikmečio, kai dirbame ir tiek daug laiko būname namie, bendraujame virtualiai, o rezultatų versluose siekiame lyg ir būdami kartu komandose, bet ir tuo pačiu atskirai savo miegamuosiuose ar virtuvėse. Intriguojantis, nes toks pokytis mums rodo, kiek esame pajėgūs susidoroti su iššūkiais, kokie saitai siejai komandos narius, ar galime ir kaip galime išlikti efektyvūs ir (už)dirbti.
2021.08.09 14:51
Nesiskiepijantys įmonių darbuotojai: ką rinktis – meduolį ar botagą?
(4)www.DELFI.lt
FOTO:
Atrodo, kad pandemijos įsukta žmonių atskirtis vis gilėja: vakseriai prieš antivakserius, pasikliaujantys medicina prieš imuniteto puoselėtojus, mokslas prieš feisbuko grupes, o dabar ir verslas prieš verslą. Nuo pranešimų žiniasklaidoje apie didžiausią imunizaciją surinkusių IT bendrovių iki picerijos ar permanentinio makiažo meistrų pasipriešinimo akcijų Galimybių pasui. Verslas įsitraukia į kovą: kartais prieš savo darbuotojus, kurie nesutinka skiepytis, o kitais kartais su valstybe, kuri siekia visuotinės imunizacijos. Situacija kaista, o visuomenės susipriešinimas kyla.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (4)