Dabar atėjo laikas rimtai analizei – ką tai iš tikrųjų reiškia mums ir mūsų verslams. Pranešime žiniasklaidai „Google“ lakoniškai nurodė, kad gedimai buvo susiję su tuo, kad vienas iš jų infrastruktūros komponentų, atsakingas už identity-management, patyrė tam tikrų problemų, ir todėl visi žmonės, kuriems reikėjo prisijungti prie „Google“ paskyros, negalėjo ja naudotis. Na, tikriausiai būtų aiškiau, jei jie būtų paskelbę, kad dėl visko kaltas jau minėtasis Saulės užtemimas.

Pradėdamas noriu pasidalinti vienu tweet’u: „I‘m sitting here in the dark in my toddler‘s room because the light is controlled by „Google Home“. Rethinking... a lot right now“ (liet. „Štai sėdžiu tamsoje savo kūdikio kambaryje, nes elektra namuose yra kontroliuojama „Google Home“. Yra apie ką pamąstyti...“).

Tai tikrai yra dalykas, kuris priverčia pamąstyti. „Smart House“ yra gera ir patogi paslauga, bet kai ją kontroliuoja kažkokios korporacijos serveriai, prie kurių tu net neturi jokios galimybės prieiti ir – jeigu tie nepažįstami inžinieriai nepataisys problemos – ji nepasitaisys.

Tai truko 50 minučių. 50 minučių visas verslo pasaulis negalėjo dirbti su dokumentais, tarpusavyje susiskambinti pandemijos laiku, žiūrėti savo kalendorių, kad sužinotų, kas buvo suplanuota, jie net negalėjo el. paštu pranešti savo partneriams, kad jie nedalyvaus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)