Šis serialas – tik vienas iš net keleto pastaruoju metu įsiplieskusių ginčų. Jau kelis mėnesius Pietų Korėjos gyventojai socialiniuose tinkluose puola reikšti pasipiktinimą dėl, jų nuomone, perteklinio Kinijos prekių ženklų demonstravimo vietinėje televizijoje – aktoriai ir transliuotojai priversti atsiprašyti, rašo „The Economist“.
2021.06.08 15:24
Kultūriniai Pietų Korėjos nesutarimai su Kinija intensyvėja: nelįskite prie mūsų kimchi
(2)The Economist
FOTO:
Tikėtina, kad daugeliui nekiltų mintis vertinti pernelyg rimtai antgamtinėmis jėgomis alsuojančią dramą apie blogio dvasias, mėginančias nuversti Viduramžių karališkąją dinastiją. Vis dėlto, kiek anksčiau šiais metais serialui „Joseon Exorcist“ pasiekus Pietų Korėjos ekranus, socialinius tinklus užplūdo pasipiktinimų lavina dėl istorinių netikslumų. Paaiškėjo, kad žiūrovus suerzino net ne gyvi numirėliai, su kuriais kovojo anų laikų korėjiečiai, o tai, kad jie seriale parodyti besigardžiuojantys kiniškais užkandžiais – mėnulio pyragėliais ir sūdytais kiaušiniais. Taigi įmonės nutraukė reklamines kampanijas, ir televizijos serialas nustotas rodyti vos po dviejų serijų.
The Economist
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (2)