– Esate inovacijų konsultantė bei dizaino mąstysenos trenerė, papasakokite plačiau, kas yra dizaino mąstysena?
– Dizaino mąstysena yra viena iš pagrindinių inovacijų kūrimo metodikų, kurią vadinu pamatine. Ši metodika egzistuoja jau kelis dešimtmečius, o dabar atranda savo kelią ir Lietuvoje.
Remiantis skirtingomis mokyklomis, dizaino mąstysenos procesas susideda iš skirtingų dalių, pati vadovaujuosi D. Britanijos dizaino tarybos modeliu, kuriuo remiantis procesas susideda iš 4 pagrindinių dalių: pirmiausia gilinamės į kliento / darbuotojo / partnerio ar pan. lūkesčius bei esamą situaciją ir bandome suprasti problemą iš skirtingų perspektyvų, tuomet apibrėžiame įžvalgas, pradedame generuoti idėjas ir siekiame jų sukurti kuo daugiau. Trečiajame etape kuriame prototipą, bandome idėjas paversti kūnu ir sugalvoti, kaip galėtume jas fiziškai pateikti klientui, o ketvirtoji dalis – testavimas.