Nauja prenumeratos programa, pavadinta „Walmart+“, bus prieinama nuo rugsėjo 15 d., teigiama didžiausio pasaulyje mažmenininko pranešime. Programa kainuos 98 dolerius per metus – pigiau nei konkuruojantis „Amazon Prime“ (119 dolerių) ir siūlys neribotą nemokamą pristatymą iš parduotuvių, įskaitant maisto prekių, bei nuolaidas benzinui.

„Norėjome pasiūlyti narystę, kuri leistų klientams lengviau apsipirkti, tvarkyti savo kasdienį gyvenimą ir sąskaitas“, – interviu sakė „Walmart“ vyriausioji klientų vadovė Janey Whiteside.

Investuotojai artėjantį pristatymą pasitiko su džiaugsmu: antradienį Niujorke „Walmart“ akcijos išaugo net 1,8 proc. Kompanijos akcijos per metus iki pirmadienio jau ir taip pakilo 17 proc.

Maisto prekių rinka

Naujosios paslaugos pristatymas sustiprins „Walmart“ konkurenciją su „Amazon“ tokiu metu, kai visų tipų mažmenininkai bando pasinaudoti pandemijos metu išaugusiu vartotojų susidomėjimu elektronine prekyba. „Walmart“ pastaraisiais mėnesiais pritraukė milijonus naujų klientų, siūlydamas maisto ir kitas būtiniausias prekes žemomis kainomis bei platų fizinių parduotuvių tinklą (4700 vietų), taip pat – patobulintą internetinės prekybos padalinį, kuris praėjusį ketvirtį beveik padvigubino savo pajamas JAV.

„Walmart+“, siūlanti prekių pristatymo galimybę tą pačią dieną, padės išlaikyti kompanijos dominavimą maisto prekių sektoriuje. Nors „Walmart“ tebėra didžiausia šalies parduotuvė, pastaruoju metu ji nusileidžia prekybos centrams, kurie karantino metu plėtė pardavimus spartesniu tempu. „Walmart+“ praplės esamą maisto prekių pristatymo prenumeratą, kurią „Walmart“ pristatė praėjusiais metais.

„Pandemijos metu pamatėme, kaip klientų apsipirkimo įpročiai kinta sparčiau nei bet kada anksčiau“, – pažymėjo J. Whiteside. Naujoji paslauga padės klientams „nuimti kognityvinį krūvį“ ir sutaupyti daugiau pinigų. „Mes tai laikome gyvenimo kokybės pagerinimu.“
Pristatymo prenumerata bus taikoma užsakymams internetu iš parduotuvių, kur daugumai prekių reikalingas minimalus 35 dolerių krepšelis, kad pristatymas būtų nemokamas.

Vėlesnis paleidimas

Buvo tikimasi, kad „Walmart+“ bus paleistas liepos mėnesį, tuo metu sakė kompanijos planus žinantis asmuo, nors pati kompanija oficialios datos nepaskelbė. Pristatymas įvyks praėjus keliems mėnesiams po to, kai maisto atsargų kaupimas pasiekė aukščiausią tašką, ir keliomis savaitėmis per vėlai, kad būtų galima apsipirkti mokyklai.

„Skyrėme laiko, kad sukurtume produktą, pagrįstą klientų poreikiais, ir po kelių savaičių jį pristatysime kartu su privalumais, kurie mūsų klientams pravers dabar, ir kurių ateityje laukia žymiai daugiau, – pabrėžė kompanijos atstovas el. laiške, kai buvo paklaustas apie vėlavimą. – Pandemijos metu drastiškai pasikeitė klientų apsipirkimo įpročiai, todėl turėjome įsitikinti, kad mūsų teikiami privalumai atsakys į svarbiausius jų rūpesčius ir kad turėsime jiems paruoštą ir prieinamą pasiūlymą.“

Į narystę įtraukta 5 centų už galoną nuolaida benzinui bus taikoma beveik 2000 „Walmart“, „Murphy USA“ ir „Murphy Express“ degalinių. Netrukus bus pridėtos ir „Sam’s Club“ degalinės, pranešė „Walmart“.

„Walmart“ ir anksčiau bandė imituoti „Amazon Prime“, išbandydama programą „ShippingPass“, kurią nutraukė 2017 m. Mėnesinės prenumeratos mokesčiai galėtų padėti padidinti „Walmart“ JAV el. prekybos verslo pelningumą, kuris praėjusiais metais siekė 21,5 milijardo dolerių, tačiau vis tiek buvo nepatenkinamas.

Skaitmeniniame fronte „Walmart“ laukia įtemptas metas: kompanija praėjusią savaitę patvirtino partnerystę su „Microsoft Corp.“, kuria siekiama įsigyti socialinės žiniasklaidos milžino „TikTok“ JAV operacijas. „Walmart“ jau permąstė savo internetines operacijas, šių metų pradžioje uždarydama „Jet.com“ el. prekybos svetainę ir parduodama keletą prekės ženklų. Tai suteiks glaudumo kompanijos pasiūlymams.