Šalia ypatingų mokytojų atsiskleidžia daugiausiai talentų
Nuo spalio mėnesio projekte „Ačiū už pamokas“ DELFI skaitytojus kvietėme padėkoti mokytojams už nepamirštamas pamokas. Balsavimą už mylimiausius mokytojus lapkričio 14 d. vainikavo padėkos renginys MO muziejuje, į kurį atvyko 10 daugiausiai balsų sulaukusių mokytojų.
Iškilmingame renginyje mokytojai susirinko lydimi juos palaikančių mokinių ir artimųjų, o svečius džiugino smuikininkės Paulinos Daukšytės atliekami kūriniai.
Pirmasis sveikinimo žodį tarė Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius. Jis pastebėjo, jog šalia mokytojo, kuris myli savo darbą, visuomet atsiranda daugiau talentų, o mūsų šaliai labai svarbu turėti tokius mokytojus, pastebėti juos ir įvertinti.
„Nuoširdžiai dėkoju už tai, ką jūs darot. Jūs kuriate stebuklą. Būkite tokie, kokie esat, ir tikrai žinau, kad jums didžiausia dovana, kaip mokytojams, yra miestelyje, Lietuvoje ar užsienyje, sutikti buvusį mokinį – sėkmingą, talentingą, klestintį ir tą, kuris prie jūsų prieina ir pasako „ačiū“. Tai mokytojui yra pats didžiausias atlyginimas ir dovana. Kuo daugiau tokių ačiū ir dovanų jums“, – linkėjo A. Monkevičius.
Kvietė dažniau pasidžiaugti tuo, ką turime
Iniciatyvos metu už skirtingus mokytojus „Ačiū už pamokas“ platformoje balsuota daugiau kaip 36 tūkst. kartų. Žinoma, pagrindiniai balsuotojai buvo mokiniai, kurių vardu padėkoti mokytojams atvyko Lietuvos moksleivių sąjungos prezidentė Sara Aškinytė.
Projektą „Ačiū už pamokas“ rengia Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija kartu su interneto portalais. Daugiausiai padėkų šiemet projekte sulaukė mokytojai Petras Gedvilas, Eugenija Bužinskienė, Marytė Markevičienė, Algirdas Baltuškonis, Vilma Mekionytė, Ina Binkienė, Sergej Kozlov, Kristina Našlėnienė, Jūratė Ivaškienė, Ingrida Valasevičienė.
„Džiaugiuosi, kad yra tokių projektų, kai galime padėkoti. Manau, mes dažnai pamirštame padėkoti. Dėkodami galime suprasti ir pažinti, kiek daug mes turime, nes dažniau galvojame, kiek daug neturime“, – renginyje kalbėjo jis.
Naujų ugdymo metodų taikymą, virtualių ugdymo formų diegimą ir naudojimą, mokytojų kvalifikacijos tobulinimą skatina ES fondų finansuojamos priemonės.