Seserys moko matematikos toje pačioje mokykloje

V. Kelerienė prisipažįsta, jog būti mokytoju reiškia galvoti apie mokinius ir ryte, ir vakare – net ir tada, kai darbas pasibaigia.

„Galėčiau drąsiai sakyti, kad mokytojos darbas yra visiškai mano gyvenimo būdas. Aš neįsivaizduoju savęs, kad dar kažką kitaip galėčiau dirbti. Nes ryte visą laiką galvoji apie mokinius, grįžus namo – galvoji apie mokinius, bendrauji su tėvais“, – sako ji.

Paklausta, kas lėmė jos sprendimą tapti matematikos mokytoja, V. Kelerienė prabyla ir apie savo šeimą.

„Didžiausia mano gyvenimo mokytoja buvo ir yra mano sesuo, kuri, beje, irgi yra šios mokyklos matematikos mokytoja. Manau, kad ji padarė didžiausią įtaką, kad aš esu čia ir esu matematikė – ne kažkas kitas“, – įsitikinusi V. Kelerienė.

Vaikams kartoja, kaip svarbu pamilti tai, ko mokaisi

Nors mokytoja turi net du aukštojo išsilavinimo diplomus, ji prisipažįsta, jog žodžio „matematika“ juose nėra. Nepaisant to, V. Kelerienė tęsia kvalifikacijos kėlimą: šiuo metu ji dalyvauja projekte „Tęsk“ pedagogams, norintiems įgyti papildomų dalykinių kompetencijų ar pedagogo kvalifikaciją.

„Esu baigusi du aukštuosius, tačiau neturiu to tikro, išgryninto matematikos diplomo. Ir man tai buvo aktualu. Nors aš esu pripažinta kaip specialistė, įstatymai Lietuvoje labai keičiasi. Man norėjosi, kad diplome būtų būtent matematika, ir kai pamačiau, kad yra toks projektas, kuriame mokytojas, jau esamas pedagogas, gali įgyti matematiko kompetencijų per pusantrų metų ir dar nemokamai – tai mane labai „užkabino“, – sako V. Kelerienė.

Nors ne kiekvienas matematiką pavadintų savo mėgstamiausia pamoka, tačiau mokytoja įsitikinusi, jog tam, kad matematiką suprastum, reikia ją pamilti.

„Visą laiką savo vaikams kartoju vieną tiesą: svarbu pamilti tai, ko mokaisi. Ir aš manau, kad darau viską, kad mokiniai matematiką pamiltų“, – pastebi matematikos mokytoja.

Daugiau apie mokytojų gyvenimo užkulisiusreportaže su V. Keleriene. Lietuvos mokyklose daugėja mokytojų, kurie įgyja kvalifikaciją, suteikiančią galimybę mokykloje mokyti antrą mokomąjį dalyką. Įgyvendinant ES finansuojamą projektą „TĘSK“ papildomą kvalifikaciją per tris metus įgis daugiau nei 800 mokytojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)