Vis dėlto, pedagogė įsitikinusi, kad vaikui galėtum duoti žinių, pirmiausia, jį reikia pamilti.
„Kai jį pamilsti, tada juo gyveni – galvoji, kaip duoti, kad jam būtų ne tik naudinga, bet ir įdomu. Laikausi nuomonės, kad pradinių klasių mokytoja yra tas žmogus, kuris turi duoti pagrindus, o toliau mokykloje įgytos žinios tobulinamos, spiralės principu plečiamos. Tačiau pamatas susideda ne tik iš akademinių, bet ir socialinių, emocinių žinių. Mano misija nėra mokyti skaityti ir rašyti. Jie tai išmoks natūraliai mokydamiesi. Mano darbas – paruošti žmogų gyvenimui“, – vaizdo įraše kalbėjo mokytoja.
R. Filončikienė sako, kad ji nori išmokyti vaikus gvildenti probleminius klausimus – skaičiuodami žirniukus jie pramoks aritmetinių veiksmų, tačiau aukštesnieji mąstymo gebėjimai ugdomi nebus.
„O kai yra integruojamos veiklos, kai vaikai turi dirbti komandoje, kartu lavinami ir bendravimo įgūdžiai, ir komandiškumas. Taip mes mokome vieni kitus“, – įsitikinusi pedagogė.
Vaizdo reportaže apie mokytojos darbą pozityviai atsiliepė ir vienos moksleivės tėtis Vytautas Ledzinkas.
„Man patinka, kad mokytoja išdėsto dalykus vaikams suprantama kalba – per žaidimus, edukacijas, komandinį darbą, pasakojimus. Ir tai mane labai žavi, nes vaikams taip daug lengviau suprasti bei įsisavinti tiksliuosius mokslus“, – sakė jis.
Daugiau žiūrėkite vaizdo įraše.