Internetu ieškoma ir buitinės technikos, ir kelionių
„Novaturo“ elektroninės komercijos vadovas Mantas Paulauskas sako, kad klientų poreikių pokyčius kelionių organizatoriai pajuto vos pasibaigus pandemijai.
Įsigyti kelionę darosi vis paprasčiau
„Funkcionalumų ir patobulinimų buvo nemažai. Naują svetainę pristatėme neseniai ir vis dar ją vystome. Integravome Tripadvisor – visiems plačiai žinomo atsiliepimų tiekėjo atsiliepimus į savo pasiūlą. Papildomai įvedėme viešbučių palyginimo funkciją, klientai gali įsidėti jiems patrauklius viešbučius į palyginimų krepšelį ir vėliau patikrinti, kuris jiems būtų patogesnis ar patrauklesnis. Į ką labai stipriai kreipiame dėmesį, tai vadinamoji greitaveika. Jau dabar kiekvieno puslapio užkrovimo greitį padidinome keliomis sekundėmis, kas atrodo galbūt nedaug šnekant, bet elektroninėje komercijoje tai yra nemaži skaičiai. Ir vienas mano mėgstamiausių dalykų, ką pristatėme savo klientams, – galimybę lanksčiai atsiskaityti“, – vardija M. Paulauskas.
Pašnekovas pabrėžia, kad kelionių agentūra jau senokai siūlo galimybę išsirinkus kelionę mokėti avansą ir tik vėliau sumokėti likusią sumą. Dabar kelionę sumokėti leidžiama dalimis ir tokio dydžio įmokomis, kokios klientui yra priimtinos. M. Paulauskas sako, kad tai leidžia taupyti žmogui jau įsigijus kelionę ir mokėti ar kas savaitę ar kas mėnesį, ar kartą per kelis mėnesius – pagal asmenines galimybes.
Internetas ir kasdienis gyvenimas eina šalia
Skaitmenizacijos svarbą verslams atskleidusi pandemija, dauguma kaip mat išnaudojo naujas galimybes likti pasiekiamais savo klientams. Net ir pasibaigus pandenijai, skaitmenizacija tobulėja, tad tobulėti tenka visoms sritims.
Pašnekovas teigia, kad kelionių organizatoriai puikiai žino, kur dėti pastangas ir kokias poilsio kryptis bei kokia apimtimi verta vystyti. Lygiai taip pat svarbu matyti klientų poreikius.
Ateityje dirbtinis intelektas padės ir renkantis kelionę, ir atliekant gido darbą. Tokia vizija, anot G. Junevičiaus, yra išties reali, net iki kelionės bus galima virtualiai aplankyti norimą vietą ir taip susidaryti realius lūkesčius, kas laukia realybėje.
„Dabar dėl dirbtinio intelekto yra daug vilčių ir lūkesčių. Dalį, turbūt, pamatysime, dalies gal ne – mes nežinome, kaip tai gali pasisukti. Natūralu, kad jau dabar dirbtinis intelektas padeda pasirinkti keliones, kurios atitinka vartotojo naršymo istoriją, interesus. Padeda pirkti reklamą, padeda optimizuoti reklamos kampanijas – jis jau yra veikiantis įrankis“, – sako „Strive“ atstovas.