Pavasaris – tai metas, kai norisi kažką keisti. Jeigu namus ar antrą pusę pakeisti sudėtingiau, tai automobilio keitimas yra kur kas paprastesnis. Vis dėlto Lietuvos automobilių rinkoje yra daugybė modelių ir iš jų išsirinkti geriausią nėra taip paprasta.
Šiame automobilių teste dalyvavo devyni modeliai: „Citroen C4 Cactus“, „Ford Focus“, „Hyundaui i30“, „Kia cee'd“, „Mazda3“, „Nissan Pulsar“, „Opel Astra“, „Peugeot 308“ ir „Volkswagen Golf“.
Visi šie dalyviai pagaminti skirtingu metu, todėl jų startinė pozicija nėra vienoda. Štai „Opel Astra“ yra atnaujinta nuo 2009 m. gaminamo modelio versija, o „Nissan Pulsar“ – visiškai naujas, tik praėjusių metų pabaigoje debiutavęs „kompaktas“.
Visi konkurentai buvo suvežti į Aukštadvario kartodromą, kur buvo patikrintos jų valdymo savybės važiuojant trasoje. Su šia užduotimi geriausiai susitvarkė „Peugeot 308“, o prasčiausiai – minkšta pakaba ir sėdyne išsiskiriantis „Citroen C4 Cactus“.
Važiuokime toliau. Kelias iš Aukštadvario į Vievį – tarsi lietuviška Niurburgringo trasa: čia daugybė posūkių, tramplynų, nelygumų ir tai yra kone tobula vieta tikrinti pakabos darbą, valdymo savybes, salono dalių surinkimo kokybę. Šįkart tarp lyderių atsidūrė abu korėjiečiai, važiuojantys it racionalūs vokiečiai, taip pat „Golf“ ir „Pulsar“.
Vertinant talpumą lygių sau neturėjo „Pulsar“, pranokęs visus konkurentus. Į erdviausiųjų trejetuką pateko ir „Golf“ bei „cee'd“.
Po dienos testų TV laidos „Ne vienas kelyje“ žurnalistai susumavo rezultatus ir paaiškėjo, kad į nugalėtojų trejetuką pateko „Nissan Pulsar“, „Peugeot 308“ ir „Volkswagen Golf“. Kodėl jie yra tarp lyderių ir kuris iš jų buvo pripažintas geriausiu sužinosite peržiūrėję vaizdo siužetą.
TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais 17.00 val. per LNK.