Vis dėlto kiekvienas teisingai mąstantis vairuotojas turėtų suprasti, kad prižiūrėti automobilį būtina ir negalima laukti, kol smulkūs gedimai virs brangiais nemalonumais. Tiesa, kai kurie vis dar vadovaujasi klaidingais supratimais apie mašinos priežiūrą ir servisų funkcijas. Pateikiame keletą populiariausių:
1. Kreipiantis telefonu ar elektroniniu paštu galima gauti tikslią remonto kainą.
Visiška netiesa. Sužinoti tikslią automobilio „diagnozę“ telefonu ar elektroniniu paštu yra beveik neįmanoma misija. Serviso darbuotojai privalo apžiūrėti automobilį ir suprasti problemą, o tik paskui įvertinti tikslią darbų ir detalių kainą. Kitokio sprendimo negali būti.
Patartina atsargiai vertinti tuos, kurie gali nuotoliniu būdu diagnozuoti problemą ir įvardyti remonto kainą be automobilio apžiūros.
2. Sistema automobilio informaciniame kompiuteryje gali nustatyti, kas negerai su jūsų automobiliu.
Klaidinga. Automobilio prietaisų skyde pasirodanti pranešimas „Check engine“ ar kitas įspėjimas tik praneša apie aptiktą sutrikimą, tačiau tai nepasako, ką tiksliai reikia remontuoti. Profesionaliai dirbantis ir sertifikuotą įrangą naudojantis servisas yra pati kvalifikuočiausia pagalba, kurią galite gauti norėdami sužinoti automobilio bėdas.
3. Gamintojo rekomenduojami automobilio aptarnavimo intervalai yra tam, kad servisai galėtų užsidirbti pinigų.
Ne. Gamintojai kuria ir gamina automobilius bei nustato tam tikrus aptarnavimo intervalus tam, kad mašinos galėtų tinkamai tarnauti ilgiau bei būtų apsaugotos nuo rimtesnių gedimų. Todėl visi automobiliai turi būti reguliariai prižiūrimi, tai tarsi prevencija, kad jie dirbtų efektyviau. Be to, geros būklės automobilis visada turi didesnę vertę antrinėje rinkoje.
4. Visi servisai yra vienodi.
Ne visai taip. Kiekvienas gali rinktis, kur remontuoti ar aptarnauti automobilį, tačiau daugiausiai privalumų turi gamintojų autorizuoti servisai. Visų pirma, tokiuose servisuose dirba specialistai, kurie yra apmokomi pagal konkretaus gamintojo reikalavimus, tad jie profesionaliausiai gali diagnozuoti ir remontuoti tos markės automobilius. Jie geriau už bet ką kitą žino konkrečios markės techninius niuansus. Antra, gamintojų atstovai neišvengiamai daug investuoja į serviso įrangą ir gauna pačią naujausią informaciją bei programas iš gamintojo.
Nepriklausomi servisai taip pat turi tam tikrą informacijos priėjimą, vis dėlto dauguma jų siūlo mažiau specializuotas paslaugas, tokias kaip ratų balansavimas, tepalų keitimas ar pakabos remontas.