Atsisakė dviejų trofėjų: susilaukta neįtikėtino susidomėjimo

Ir Eurovizijos konkurso metu, ir vos tik jam pasibaigus „KALUSH Orchestra“ kolektyvas nešė žinutę Europai: Ukrainai reikia pagalbos, solidarumo ir visų susitelkimo. Neįmanoma neįsiminti ir rožinės Oleho Psiuko kepurės, vyrą lydėjusios ir Eurovizijos pasirodymuose, ir žymiosios dainos „Stefania“ vaizdo klipe. Visgi, vos pasibaigus konkursui, Olehas nutarė su savo aksesuaru atsisveikinti:

„Pirmą kartą Eurovizijos istorijoje nugalėtojai aukcione savo trofėjumi padės Ukrainos armijai. Galite jų pergalės simbolį paversti dar viena didele Ukrainos pergale“, – skelbta oficialioje „KALUSH Orchestra“ Instagram paskyroje ir pradėtas konkursas: į specialią sąskaitą grupės nariai prašė pervesti 5 eurus, tokiu būdu patenkama į loteriją legendinei kepurei laimėti.

Kuo daugiau pinigų žaidėjas perveda – tuo didesni šansai laimėti ikoniškąją Oleho kepurę. Be to, daugiausiai lėšų kripto ar paprasta valiuta paaukojusiam asmeniui pažadėtas ne mažiau simbolinis prizas – „KALUSH Orchestra“ Eurovizijos laimėtojų statulėlė. Nors aukciono pabaigos data planuota gegužės 28-oji., likus dienai iki šios datos, „KALUSH Orchestra“ paskelbė, kad susidomėjimas aukcionu tapo toks milžiniškas, jog nutarta aukojimams duoti dar vieną parą.

„Kad turėtume laiko įgyvendinti visas veiklas ir surinkti rekordinį 1 milijoną eurų AFU (trims PD-2 dronų sistemoms įsigyti), aukciono pabaigą nukeliame į gegužės 29 dieną“, – skelbė muzikinė grupė ir gegužės pabaigoje žadėti trofėjai iškeliavo pas naujuosius savininkus. Grupė pranešė, jog šio aukciono metu trofėjinis mikrofonas atiteko laimėtojams, paaukojusiems 900 tūkst. JAV dolerių, o dar beveik 400 tūkst. JAV dolerių surinkta pralošinėjant rožinę kepurę.

Kepurės nori toli gražu ne tik ukrainiečiai

Tuo tarpu šiandien Ukrainą ir ne tik ima gaubti nauja rožinė mada: „Kiekvienas ukrainietis turėtų turėti panamą kepurę iš KALUSH. Mūsų tikslas – aprengti kiekvieną. Eikite į @panama.kalush internetinę parduotuvę ir tiesiog parašykite žinutę „Labas, ar turite man panamą?“,– skelbia „KALUSH Orchestra“ paskyroje Instagram, taip savo rožinio atributo madą mėgindami paversti virusine.

Po tokiu grupės įrašu netrūksta sekėjų komentarų: legenda virstančios panama kepurės nori ne tik ukrainiečiai, bet ir įvairių Europos šalių gyventojai: žmonės iš Italijos, Vokietijos, Olandijos teiraujasi apie galimybę įsigyti šį aksesuarą, o rožinė „KALUSH Orchestra“ kepurė jau puikuojasi ir vienoje populiariausių pasaulyje elektroninių parduotuvių Ebay.

Panašu, ukrainiečių grupė išties pretenduoja tapti legendiniais Eurovizijos nugalėtojais, o toks žinomumas atveria galimybę padėti karo ir ašarų kaustomai Ukrainai. Birželio 16 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje „KALUSH Orchestra“ dar kartą eina į kovą su savo tautos priešu: „Delfi“ portalo organizuojamame koncerte ukrainiečių grupė kartu su žinomais lietuvių atlikėjais žengs į sceną dainuoti puikiai žinomų dainų, o pusė už koncerto bilietus gautos sumos bus pervedama Ukrainos ambasados Lietuvoje administruojamam fondui „Aš esu Ukraina“. Šio fondo lėšomis teikiama būtina humanitarinė pagalba ukrainiečiams.

Daugiau informacijos apie renginį ir bilietus rasite čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją