Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste šiemet krauta 9 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šio segmento krova sudarė 11,7 milijono tonų. Augo keltais gabenamų transporto priemonių, geležies ir plieno gaminių, metalo konstrukcijų, medienos produktų krova, mažiau krauta šaldytų krovinių, konteinerių.
Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudarė žemės ūkio produkcija, statybinės medžiagos, 2024 m. sausio–rugpjūčio mėnesiais Klaipėdos uoste siekė 6,2 mln. tonų. 12 procentų šiame segmente augusią krovą, palyginus ją su praėjusių metų 8 mėnesiais, lėmė ūgtelėjusi statybinių medžiagų, metalo laužo, grūdų krova.
Skystų krovinių, t. y. naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų, aliejų, šiemet perpilta 12 procentų mažiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Jų krova siekė 4,4 mln. tonų. Daugiausia bendrai skystų krovinių apyvartai teigiamą įtaką darė augusi skystų trąšų, aliejų, cukraus žaliavos krova, mažiau krauta naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų.
Klaipėdos uoste, pažvelgus į 2024 m. sausio–rugpjūčio mėnesių krovos statistiką ir palyginus ją su visais trimis Rygos uostais, fiksuojama, jog vienas Klaipėdos uostas krovė daugiau.
Šiemet per 8 mėnesius Klaipėdos uoste fiksuota 3 719 laivų (sausakrūviai, tanklaiviai, keltai, mažieji ir kt.), uosto paslaugomis pasinaudojo 283 158 keleiviai.