Pastarieji – gana išskirtinė vartotojų dalis: jiems ir kiek sudėtingiau priprasti prie naujovių, daug ką lemia fiziniai parametrai, bet tai nereiškia, kad senjorus reikėtų pamiršti ar siūlyti jiems tik dešimtmečio senumo technologijas.

DELFI domisi, kokį mobilų telefoną ir mobiliojo ryšio planą mobiliojo ryšio operatoriai šiandien gali pasiūlyti vyresniesiems.

„Mokėjimo planai priklauso nuo senjorų poreikių. Jei daugiausia gaunami skambučiai ir SMS, geriausias planas „Kartais“, kur mažas mėnesio mokestis ir nedaug minučių ir SMS. Jei senjoras mėgsta daug bendrauti, tada jau priklauso nuo to, kaip aktyviai. Jam gali tikti ir planas „Vidutiniškai“ ir net „Visada“, kuriame praktiškai SMS ir minučių skaičius yra toks, kad jas sunku išnaudoti net nuolat kalbat ar siunčiant SMS“ - savo pasiūlymus vyresniesiems vartotojams teikia „Bitė“.

Užsukus į „Bitės“ saloną ir konsultantų paklausus, kokius telefonų modelius jie pasiūlytų būtent vyresniojo amžiaus vartotojų grupei, buvo pasiūlyta „Nokia 206“, o iš išmaniųjų - „Windows Phone“ ekosistemos telefonai – dėl didelių piktogramų ir aiškios vartotojo sąsajos.

Senjorai yra individualūs

„Mūsų siūlomi mokėjimo planai yra susiję su kiekvieno atskiro žmogaus poreikiais, vartosena, pomėgiais ir t.t. Senjorai, kaip ir studentai, ar vidutinio amžiaus žmonės, yra labai skirtingi. „Omnitel“ turi keturis reguliaraus mokėjimo „Mano“ planus (visi jie yra be ilgalaikių įsipareigojimų), daug mobiliojo interneto mokėjimo planų, taip pat ir dvi išankstinio mokėjimo paslaugas su mokėjimo planais – iš jūsų kiekvienas mūsų klientas gali išsirinkti tą, kuris geriausiai atitinka būtent jo poreikius.“ - pasakoja „Omnitel“ atstovė spaudai Daiva Selickaitė, - „Būtent senjorams, kuriems reikalingas telefonas su patogesniais didesniais mygtukais, turime patogų modelį – ZTE S203, kuris taip pat turi ir SOS funkciją. O tie senjorai, kurie renkasi vadinamuosius „feature“ ar išmaniuosius telefonus, pas mus taip pat ras platų pasirinkimą. Pastebėjome, kad tarp senjorų ypač populiarūs „Nokia“ modeliai (pvz., visi „Nokia Asha“, taip pat „Samsung Galaxy Mini“, „Samsung Galaxy Trend“, „Samsung Galaxy Core“ ir kiti“.

Tele 2“ senjorams siūlo rinktis mokėjimo planą „100“. Operatoriaus teigimu, vyresnio amžiaus vartotojų grupei aktualiausia paslauga yra skambučiai ir daugumai užteks už 8 Lt per mėnesį suteikiamų 100 nemokamų minučių. Jei pokalbių reikėtų daugiau, galima rinktis ir 300 min. už 15 Lt/mėn., 500 min. už 20 Lt/mėn. ar daugiau.

Vis dėlto, senjorai dažnai skambina į kelis numerius, bendrauja su šeimos nariais, tad jiems praverčia sutaupyti padedančios paslaugos.

„Tele2“ siūlo kelias tokias paslaugas. Viena jų – „Artimųjų ratas“. Pasirinkus paslaugą, tarp 5 vieno privataus asmens vardu registruotų numerių galima kalbėti nemokamai. Paslauga kainuoja tik 1 ct/mėn.

Šia paslauga gali pasinaudoti visi nauji ar esami „Tele2“ klientai, sudarydami naujas ar pratęsdami turimas terminuotas sutartis, taip pat besinaudojantys „Tele2“ paslaugomis pagal neterminuotas sutartis ar perkėlę numerį iš kito tinklo arba „Pildyk“.

Kitas variantas – paslauga „Šeima ir draugai“. Ji praverčia, kai nemokamai norisi bendrauti tarp skirtingiems žmonėms priklausančių numerių „Tele2“ tinkle.

Vartotojas gali pasirinkti iki 5 „Tele2“ privačių arba verslo mėnesinio apmokėjimo paslaugų vartotojų su kuriais kalbės nemokamai. Kas mėnesį už kiekvieną pasirinktą numerį jam bus taikomas mėnesio mokestis – 1 Lt.

Perkant telefoną, senjorams „Tele 2“ turi kelis pasiūlymus. Pasirinkus vieną iš anksčiau minėtų mokėjimo planų, telefoną galima gauti vos už vieną litą be jokių papildomų mokesčių. Telefonai „Samsung E1200“ bei „Samsung E1081“ ir „Nokia 100“ bei „Nokia 101“ pasižymi paprastu naudojimu - ką senjorai vertina.

„Senjorams ypač rekomenduojame „Huawei G5000“ telefoną, kuris pasirinkus mokėjimo planą 100, 300, 500, 1000 ar 2000 su 2 metų sutartimi, kainuos tik 29 litus be jokių papildomų mokesčių.“ - teigia „Tele2“. - „Šio telefono dizainas sukurtas specialiai senjorų patogumui, juk jie žino, koks svarbus telefono dydis, ekrano ir mygtukų plotis. Patogiam naudojimui pritaikytas „Huawei G5000“ turi du greituosius mygtukus, kuriuos paspaudus iš karto surenkamas iš anksto nustatytas telefono numeris. Telefone įdiegtas ir specialus pagalbos skambučio mygtukas, kuris leidžia greitai paskambinti bendru pagalbos numeriu 112.“

„Huawei G 5000“ turi ir daugiau naudingų funkcijų – žibintuvėlį, radiją, didinamąjį stiklą ir fotoaparatą. Kitos reikalingiausios funkcijos – tokios, kaip telefono atrakinimo bei žibintuvėlio mygtukai - išdėstyti telefono šone. Taip paskambinti ir pasinaudoti reikalingiausiomis funkcijomis galima daug greičiau ir paprasčiau.

Išmanieji senjorai

„Pastebime, kad vis daugiau senjorų domisi išmaniaisiais telefonais. Taip yra todėl, kad išmanųjį lengva pritaikyti pagal individualius poreikius, pavyzdžiui, dažniausiai naudojamus kontaktus ir jų nuotraukas išsikelti į pagrindinį telefono ekraną kartu su keliomis nuolat naudojamomis funkcijomis. Tai labai palengvina naudojimąsi telefonu, leidžia greičiau surinkti numerį.“ - mitą vien apie konservatyvius vyresnio amžiaus žmones neigia „Tele 2“ - „Išmaniųjų privalumas ir galimybė nustatyti artimųjų buvimo vietą bei būti ramiam dėl jų saugumo, tad jei senjoras naudojasi išmaniuoju, yra geriau ir jo artimiesiems.“

„Tele2“ rekomenduoja vieną tokių programėlių – nemokamą „Life360 – Family Locator + more“. Ši programėlė žemėlapyje leidžia matyti, kur šiuo metu yra kiti šeimos nariai, bendrauti su kiekvienu iš jų ar gauti žinutę, kad vienas ar kitas šeimos narys laiku pasiekė kelionės tikslą.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)