Pati L. Sriubiškienė teigia siekusi sukurti erdvę moterims, kurioje jos pamirštų kasdienius darbus, ištrūktų iš rutinos ir galėtų skirti laiko tik sau. „Kažkada ateina tas momentas, kada atrodo, jog laiko sau – tiesiog nebėra, krenta savivertė, atsiranda nepasitikėjimas, dingsta džiugesys, motyvacija, todėl ir reikia tokios erdvės, kad moterys rastų kelią pasiekti savo tikslą, kad išmoktų pamilti save“, - sako „Moters mokykla“ įkūrėja.
Užsiėmimai apima tiek išorinio, tiek vidinio moters grožio tobulinimą. Čia jos gali susipažinti su makiažo ir stiliaus paslaptimis, išmokti geriau valdyti savo kūną, įgyti daugiau plastikos ir gracijos. Moterims siūlomos ir asmeninio tobulėjimo paskaitos, užsiėmimai, padedantys įgauti daugiau pasitikėjimo ne tik prieš kitus, bet ir prieš fotoaparato objektyvą.
Įkvėpė asmeninė patirtis
Verslininkė nusijuokia, kad priežastimi tikrai netapo nelaimingi santykiai ar nepasitenkinimas darbu – atvirkščiai, finansininkės darbas jai labai patiko, tačiau tokį stabtelėjimą ir susimąstymą apie gyvenimo tikslus, siekius bei prasmę, anot jos, kažkuriuo gyvenimo momentu patiria daugelis moterų. „Baigiau apskaitą ir finansus, esu visiškai finansų žmogus ir tikrai viskas buvo gerai darbe – tikrai galėčiau grįžti į finansus, nes protas nori to racionalumo, o širdis sako: ne ne ne. Bet man patinka šitas verslas – galiu suderinti ir finansus, ir kūrybiškumą“, - džiaugiasi ji.
Išėjusi į vaiko priežiūros atostogas, moteris nusprendė nesėdėti rankų sudėjusi. Prasitarusi apie savo idėją bendradarbei, L. Sriubiškienė kaipmat sulaukė susidomėjimo, todėl abi finansininkės tapo verslo partnerėmis, didelio palaikymo sulaukė ir iš draugių, pripažinusių, jog tokia mokykla reikalinga. „Kad ir vaikštant gatvėje, gali aiškiai pamatyti daug skirtumų tarp moterų: savimi pasitikinčios yra laisvos, ryžtingai eina, nuo jų kažkas dvelkia, o kitos – tokios paprastos, eina ir nesidžiaugia. Tada pagalvoji, koks didelis tarp jų skirtumas“, - šypsosi.
Turi patarimų trypčiojantiems vietoje
„Kai įvertinom ir išanalizavom rinką, viską susidėliojom, vis sakydavom: ne nepradėsime. O vieną kartą tiesiog pasakėme: darome ir viskas – ir „iššovėme“ su ta idėja. Esame labai prestižiškos su kolege, nieko nebūtume padariusios, jei būtume toliau įsikibusios to finansų plano. Šioje vietoje tikrai jis nepasiteisino, galbūt per daug lūkesčių buvo iš jo“, - svarsto ji.
„Tai iš tikrųjų atima daug energijos. Mano draugių pažįstamos yra labai protingos moterys, užimančios gana aukštas pareigas, siekiančios stiprių rezultatų, bet jos savo verslo neturi vien dėl to, kad viską preciziškai skaičiuoja ir dėlioja, todėl iki šiol dar nieko nepadaro. Pažiūrėkite, žmonės, kurie nieko net neišmano apie finansus, jų valdymą, būtent jie ima ir padaro verslus“, - atkreipia dėmesį.
Moterų norus diktuoja ir metų laikai
L. Sriubiškienė teigia, kad sunkiausia yra pačioje pradžioje, kada klojant pamatus verslui, esi blaškomas nežinomybės – turi išmanyti kone viską, tačiau žinių tam stinga. „Reikia surasti komandą, žinoti, kaip jos ieškoti, žinoti, kas yra rinkodara, pardavimai, išmanyti visas sritis. Ir tu pradedi blaškytis, bandai griebtis visko, sugaišti daug laiko. Bet, kai darai, kas tau patinka, ateina ir pinigai“, - šypsosi ji.
Sudėtinga ir nustatyti kainą, kiek kainuos tam tikri užsiėmimai. Didelę kainos dalį diktuoja patys lektoriai, o kur dar pabrangusi patalpų nuoma. Vis dėlto L. Sriubiškienė džiaugiasi, kad po euro įvedimo lankyti mokyklą norinčių moterų – tikrai nesumažėjo, jų neatbaido ir kainos.
Elegancijos ciklas, į kurį įeina 5 užsiėmimai, pavyzdžiui, kainuoja 120 eurų, paskaita „Kaip išgirsti save“ – 20 eurų, už savaitgalio užsiėmimų ciklą gali tekti pakloti 100 eurų. Kainos varijuoja priklausomai nuo užsiėmimo, laiko, lektoriaus.
Nors užsiėmimai apima tiek išorės tiek vidaus tobulinimą, verslininkė nusijuokia, kad šiuo metu, už lango šylant orui, moterys daugiau domisi grožio seminarais.
„Jau seniai pastebėjau, kad yra tam tikras sezoniškumas. Kai tik ruduo – dingsta saulė, atsiranda visokie psichologiniai dalykai, moterys pradeda niurnėti, kažko ieškoti, vis kažko reikia, todėl populiaresni savęs tobulinimo seminarai. Kai tik pavasaris – atsiranda noras puoštis, taigi jos domisi elegancija, kaip gražiai pasidažyti, apsirengti. Metų laikai padiktuoja tendencijas“, - šypteli L. Sriubiškienė.