Investicijos atsipirko po trejų metų
Dabar baras švenčia savo tryliktąjį gimtadienį ir džiaugiasi atsinaujinęs.
„Švenčiame pirmąjį gimtadienį po atsinaujinimo ir net tryliktąjį visoje baro istorijoje. Nesame prietaringi – ši sukaktis mus džiugina, juk barų su tokia istorija ir ištisa karta ištikimų lankytojų Vilniuje yra vos keli“, – pranešime spaudai teigia vienas iš baro bendraturčių Eduardas Orlovskis.
Pasak jo, viskas prasidėjo paprastai – nuo draugo skambučio ir pasiūlymo kurti tokį barą, kokio Lietuvoje dar nebuvo.
Barui vadovauja E. Orlovskis ir Andrėjaus Romanovskis. Iš jų dviejų tik Andrej buvo turėjęs patirties – dirbo barmenu, vėliau barų vadovu ne tik Vilniuje, bet ir Rygoje, Varšuvoje.
„Aš dirbau logistikos kompanijoje ir su barų industrija neturėjau nieko bendro, kol vieną dieną nesulaukiau Andrej pasiūlymo atidaryti savo barą. Pradėjome nuo vizijos, kokia turėtų būti vieta, kur patys mielai leistume laiką, ir štai jau trylika metų ją tobuliname“, – juokėsi E. Orlovskis.
Nors vyrai dirba pramogų versle, investicijas ir finansus planavo rimtai. Jie pasakoja neturėję nuosavų lėšų, tad teko atidžiai rašyti verslo planus ir ieškoti būdų, kaip gauti finansavimą. Kai verslo idėja galutinai subrendo, jie sako pasiėmę pusės milijono (145 tūkst. Eur) paskolą. Pasak jų, šią sumą pavyko grąžinti jau po trejų metų.
Pasak A. Romanovskio, šiandien vargu ar tai pavyktų dėl išaugusios konkurencijos. „Prieš trylika metų Vilniuje buvo tik 3 kokteilių barai, o dabar jų yra virš 20. Tačiau tikime, kad mūsų sukurta koncepcija yra sėkminga, todėl ieškome frančizės partnerių plėtrai į Kauną“, – pasakoja pašnekovas.
Tikina, kad šoktelėjo lankytojų skaičius
Paklaustas, kaip pavyko taip ilgai išsilaikyti, A. Romanovskis pranešime teigia, kad baras niekad nebijojo keistis, o idėjų jiedu kartu su partneriu ieško visame pasaulyje. „Nelyginame savęs su kitais Lietuvos kokteilių barais, žiūrime, kas vyksta pasaulyje: ieškodami idėjų, prieš atsinaujinimą apkeliavome ir apžiūrėjome geriausius barus Kuboje, JAV, Meksikoje“, – pasakoja pašnekovas.
Pasak jo, ši strategija pasitvirtino – atsinaujinęs baras sulaukia kone dvigubai daugiau lankytojų. „Įprasta tendencija dabar , kad per vieną vakarą žmogus aplanko 4-5 barus, kiekviename nusipirkdamas po kokteilį. Tačiau pas mus jie užsibūna kur kas ilgiau ir išleidžia daugiau. Vidutinė vieno lankytojo sąskaita išaugo dvigubai – nuo 7,5 eur iki 14,5 eur“, – pranešime spaudai teigia baro bendraturtis.