Jos internetinė parduotuvė buvo viena DELFI skelbto konkurso „Pristatyk savo įmonę“ dalyvių. Verslininkei su savo įmone „Getstyle“ šiame konkurse pavyko išplėšti pergalę, jos verslas susilaukė 1841 „like“ paspaudimų.
Tuo tarpu antra daugiausiai balsų sulaukusi įmonė surinko 803 „like“ paspaudimus.
Tiesa, konkurse nugalėjusi verslininkė šioje srityje dar naujokė. Internetinę drabužių parduotuvę, kuri buvo sukurta 2008 metais, ji nusipirko prieš metus. Iki tol pašnekovė teigia dirbusi autoservise, jos specialybė – inžinierė.
Paklausta, kodėl nusprentė turėti nuosavą verslą, moteriš šypsosi – gyvenimą aukštyn kojomis apvertė šeimos pagausėjimas.
„Aš dirbau autoservise, mano specializacija yra inžinierė, bet šeimoje susilaukėme vaikelio ir gimus dukrytei pradėjau galvoti, koks iš tikrųjų yra mano pašaukimas ir ką aš norėčiau daryti. Kažkaip pradėjau galvoti, kad man labai sekasi pardavimai, čia yra mano arkliukas ir pradėjom svarstyti, kad verslą reikėtų daryti internetinėje erdvėje, kadangi aš turiu dar ir vaikelį prižiūrėti“, - teigia ji.
Iš pradžių Jolanta teigia galvojusi verslą kurti nuo nulio, tačiau jos vyras patarė nusipirkti jau sukurtą įmonę, mat taip ir laiko, ir investicijų reikės mažiau. Kaip teigia pati Jolanta, verslo paieškos užtruko maždaug pusė metų, o pirmieji žingsniai internetinėje prekyboje nebuvo rožėmis kloti.
„Pusė metų buvo sunku, nes neturėjau patirties internetinėje prekyboje, nors pardavimuose turėjau didelę patirtį, bet internetinė prekyba visai kitokia. Reikėjo daug ko išmokti“, - teigia verslininkė.
Pasitiki ne visi
Nors lietuviai dar nėra įpratę įvairius daiktus pirkti internete, Jolanta tiki, kad tokia prekyba taps vis populiaresne esą tai alternatyva užimtiems žmonėms. Pašnekovė tikinimu, ji ir pati kone visais būtinais dalykais apsirūpina internetinėse parduotuvės, nes prekybos centrai suryja per daug laiko.
Vis dėlto pašnekovė pripažįsta, kad verslą gelbėjai ir prekyba užsienio rinkose. Šiuo metu internetinės parduotuvės paslaugomis gali naudotis ir kaimynai iš Latvijos bei Estijos, o pamažu moteris siekia patekti ir į kitų Europos šalių rinkas.
„Mes prekiaujame ne tik Lietuvoje, bet visose Baltijos šalyse ir iš tikrųjų esame išpopuliarinę savo prekinį ženklą. Ir taip pat prekiaujame Europoje. Aišku, į platesnę Europos rinką stengiamės įeiti po truputėlį, nes ten yra jau daug sudėtingiau“, - sako J. Viršilė.
Moteriai priklausančioje internetinėje parduotuvėje galima įsigyti ne tik visame pasaulyje žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Reebok“, „Adidas“ ir kt., laisvalaikio avalynės, bet ir įvairaus stiliaus drabužių – nuo sportinio iki klasikinio. Verslininkės teigimu, dažniausiai klientus patraukia avalynė esą ji internetinėje parduotuvėje šiek tiek pigesnė nei firminėse.
Paklausta, ar žmonės nesibaimina, jog tai gali būti padirbta produkcija, kadangi įvairiose Lietuvos prekybvietėse tokių atvejų pasitaiko gana dažnai, J. Viršilė atvirauja – su pirkėjų nepasitikėjimu tenka susidurti dažnai. Vis dėlto verslininkė tikina, kad bendrauja su patikimais partneriais ir Europos ir gaminiai iš tiesų originalūs.
„Nuolatiniai klientai, kurie pas mus perka, džiaugiasi, kad gali nusipirkti pigiau. O nauji ateina ir klausia, ir tikrina pagal visus standartus, ar tikrai originalūs. Iš tikrųjų, nauji klientai nepasitiki, bet mes juos nuraminam, viską paaiškinam, parodom, kad prekės yra originalios“, - teigia ji.
Paklausta, kodėl tuomet prekės yra pigesnės nei prekybos centruose, pašnekovė tikina, kad tiesiog užsideda mažesnį antkainį ir tokiu būdu siekia, kad pirkėjai sugrįžtų dar kartą.
Laimėjo 12 tūkst. eurų vertės reklaminę kampaniją
„Swedbank“ ir DELFI organizuotame konkurse verslininkė teigė nusprendusi sudalyvauti apie tai atsitiktinai pamačiusi pranešimą feisbuke. Anot verslininkės, ši galimybė jai padės pritraukti dar daugiau klientų ir išpopuliarinti savo verslą, mat kaip tik dabar ruošiasi atnaujinti internetinę parduotuvę.
DELFI primena, kad kartu su „Swedbank“ gegužės pradžioje pristatė konkursą „Pristatyk savo įmonę“.
Tai unikali galimybė smulkiesiems verslininkams žinią apie savo įmonę paskleisti didžiausiame naujienų portale DELFI visoje šalyje – laimėtojui atitenka net 12 tūkst. eurų reklaminė kampanija.
Konkursas vyko visą gegužės mėnesį. Žaidime galėjo dalyvauti tik smulkaus verslo įmonės, kurių metinė apyvarta yra iki 2 000 000 eurų.
Tai pirmasis toks konkursas Lietuvoje, suteikiantis puikią progą smulkiesiems verslininkams tapti labiau matomiems.
„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie smulkųjį verslą skatinančios iniciatyvos. Visada smagu paremti žmones, drąsiai įgyvendinančius sugalvotas idėjas ir užsibrėžtus tikslus. Be to, mums kaip portalui labai svarbu, kad galime stebėti ir savo skaitytojams pasakoti apie smulkiųjų verslininkų augimą Lietuvoje, nes idėjų būna iš tiesų puikių, o reklaminė kampanija yra tik viena dalis, kaip galime prisidėti prie jų sėkmės“, – sakė DELFI direktorius V. Benokraitis.
„Smulkieji verslininkai sukuria didžiąją dalį darbo vietų šalyje ir daugiau nei pusę visos šalies ūkio sukuriamos pridėtinės vertės. Visgi nepaisant didelio smulkiųjų verslininkų indėlio į šalies ekonomiką, lyginant su Vakarų šalimis Lietuvos gyventojai triskart rečiau ryžtasi patys kurti verslą. Tai lemia ne tik žinių trūkumas, bet ir baimė, kad verslas neįsibėgės, nes pirkti iš mažųjų Lietuvoje nėra populiaru.
Skatindami pirkėjus atrasti smulkiuosius verslininkus projekto metu skiriame daug dėmesio sudaryti galimybes smulkiesiems kuo plačiau pristatyti savo verslą ir taip atkreipti potencialių klientų dėmesį. Konkursas „Pristatyk savo įmonę“ prisideda įgyvendinant šį mūsų tikslą“, - džiaugiasi pagrindinio konkurso partnerio „Swedbank“ atstovas, Smulkių verslo klientų ir rinkodaros departamento direktorius Aivaras Janušauskas.