Reguliarus dalyvavimas parodoje jau atnešė rezultatų – Japonijoje ypač populiarūs lietuviški lino gaminiai bei kitokie išskirtinio dizaino gaminiai, rašoma „Verslios Lietuvos“ pranešime spaudai. Trečią kartą parodoje dalyvavęs įmonės „Baltic Flax“, pristačiusios prekės ženklą „Linen Tales“ vadovas Borisas Symulevičius pasakojo, kad stendą parodoje aplankė ir su naujausia jų kolekcija susipažino ne tik nauji klientai, bet ir esami užsakovai.
Pasak B. Symulevičiaus, šalia Lietuvos stendo rikiavosi ir portugalai, prancūzai, italai – visi europiečiai parodoje išsiskyrė savo stiliumi ir skoniu.
„Nacionalinis stendas pritraukia įvairių kategorijų lankytojus. Nebūtinai tas lankytojas yra iš tavo srities, bet pamatęs gaminius gali susidomėti. Jeigu dalyvautume vieni, lankytojams atrodytume kaip įmonė iš kažkur, tikriausiai tiesiog iš Europos. Būnant nacionaliniame stende lankytojui yra paprasčiau identifikuoti mus ir mūsų prekės ženklo kilmę – made in Lithuania – tai pridėtinė vertė. Be to, dalyvaujant su nacionaliniu stendu visi organizaciniai rūpesčiai sumažėja. Tai ypač svarbu dalyvaujant parodoje tokioje tolimoje šalyje kaip Japonija“, – įsitikinęs B. Symulevičius.
Pirmą kartą šioje parodoje dalyvavusios įmonės „Aderlita“ vadovas Dainius Latvėnas suskaičiavo užmegztus 45 naujus kontaktus. Per parodą ši įmonė, pristačiusi namų tekstilės kolekciją, taip pat gavo užsakymų iš užsieniečių bei atliko pirminę Japonijos rinkos, į kurią siekia plėstis, analizę.
Partnerystė su Japonijos verslais Lietuvai yra itin svarbi, nes ši rinka yra viena iš tikslinių mūsų šalies eksporto rinkų. Pernai Lietuvos eksportas į Japoniją augo 35 proc. Daugiausiai eksportuojama buvo lazerių, baldų ir tekstilės gaminių.