Lietuvoje įkurta inovacijų bendrovė „WoraPay“ sulaukė pripažinimo vienoje iš pagrindinių Jungtinės Karalystės finansų įstaigų „Lloyds Banking Group“. Jauni verslininkai sugalvojo, kaip sumažinti eiles prie kavos.

Vienas iš „WoraPay“ įkūrėjų, bendrovės vadovas Vaidas Adomauskas sako, inovatyvų sprendimą gali išbandyti ir Lietuvos gyventojai kai kuriose degalinėse bei kavinėse.

Sumažino eiles prie kavos

Lloyds Banking Group“ pasiūlytas sprendimas padėjo sumažinti eiles laukiant kavos ar arbatos banke veikiančiose kavinėse „Gather & Gather“.

„Panorėjus kavos ar arbatos, pavyzdžiui, sėdint prie darbo stalo, žmogus mobiliojoje programėlėje pasirenka kavinę, iš meniu išsirenka norimus produktus, jų sudedamąsias dalis ir priedus, bei patvirtina mokėjimą. Gavęs žinutę, kad jo užsakymas paruoštas, klientas eina tiesiai prie atsiėmimo vietos ir pasiima jau paruoštą gėrimą aplenkdamas tiek laukiančius eilėje susimokėti, tiek tuos, kurie jau susimokėjo ir laukia, kol paruoš jų kavą ar arbatą“, - paaiškina V. Adomauskas.

Lloyds Banking Group

Pirmoji „Lloyds“ banko grupės kavinė paslaugą pradėjo naudoti praėjusių metų pabaigoje. „Lloyds Banking Group“ skaičiuoja, kad per kelis programėlės naudojimo mėnesius pavyko sutaupyti daugiau nei 1 400 valandų nestovint eilėse, nes išmaniuoju būdu buvo parduota daugiau nei 40 tūkst. kavų ir arbatų. Per metus tikimasi sutaupyti 75 tūkst. valandų nestovint eilėse, o tai sudaro 10 700 darbo dienų.

Analogišką sprendimą bendrovė siūlo ir Lietuvoje.

„Klientui „Lukoil“ degalinėje mobiliąja pinigine nuskenavus QR kodą, esantį prie kiekvienos kolonėlės, į ją atsiunčiama ką tik įpiltų degalų sąskaita su nuolaida mobilaus mokėjimo atsiskaitymo būdui. Klientas, patvirtinęs mokėjimą, sėdasi į automobilį ir išvažiuoja. Taigi nereikia stovėti eilėje susimokėti. Restoranuose, pavyzdžiui, VCUP „Charlie Pizza“ ir „La Crepe“, taip pat „TakeWay“ tinkle, klientui su mobiliąja pinigine nuskenavus ant staliuko esantį QR kodą, jis mato to staliuko sąskaitą. Svečias patvirtina mokėjimą kada jis nori, taigi nereikia laukti padavėjos, prašyti sąskaitos, o po to dar laukti, kol ji prieis su mokėjimų kortelių terminalu ar atneš grąžą“, - dėsto pašnekovas.

Lukoil degalinė

V. Adomauskas sako, kad bendrovės siūlomą inovaciją šiemet galėjo išbandyti ir „Login 2016“ dalyviai, užsisakydami mobiliuoju telefonu kavą „Coffee Inn“ ar maisto „Sushi Express“.

Prekybininkai Lietuvoje – ne visada pasiruošę

Paklaustas, ar bendrovė planuoja plėsti šios programėlės naudojimą Lietuvoje, V. Adomauskas sako, kad įmonė siūlo prekybininkams sprendimą, tačiau už paslaugos komunikaciją klientui, skatinimą ja naudotis yra atsakingas prekybininkas, o tam pasiruošę ne visi.

„Lietuvoje prekybininkai dar ne visada pasiruošę naudoti inovacijas pardavimų didinimui. Jie dažniau remiasi jiems geriau žinomais „tradiciškesniais“ metodais, pavyzdžiui, turėti daugiau padavėjų ar baristų kavinėje piko metu“, - pastebi jis.

Lauko kavinės Kaune

Pašnekovas prisimena sulaukęs komentaro iš vienos kavinių, kurios nuomone, pirmiausia eilės formuojasi virtuvėje, kur gaminamas karštas maistas, t. y. dėl virtuvės įrangos stygiaus tuo metu.

„Prekybininkas aiškiai telkia dėmesį į virtuvės procesų optimizavimą ir nebūtinai pagalvoja, kiek klientų praranda, kurie vien pamatę eilę kavinėje nelauks. Jei būtų galimybė užsisakyti mobiliuoju ir gauti žinutę, kai produktas paruoštas, žmogui net 20 min. laukimas vaikščiojant neatrodytų toks ilgas, kaip trumpesnis stovėjimas eilėje“, - mano V. Adomauskas.

Dėl to bendrovė sako Lietuvoje dirbanti su tais, kurie į „WoraPay“ kreipiasi patys.

„Pavyzdžiui, patys mus susirado ir aktyviai paslauga naudojasi „Protų kovos“ su Robertu Petrausku dalyvio mokesčio surinkimui, kelios verslo centrų kavinės ir panašiai“, - dėsto V. Adomauskas.

Be to, įmonė pastebi, kad klientų gan aktyviai daugėja ir kitose šalyse, pavyzdžiui, Estijoje.

„Visgi pagrindinę plėtrą esame dabar nukreipę į Jungtinę Karalystę, kur tikrai didžiuliai žmonių kiekiai sukuria daug eilių ir prekybininkai patys ieško sprendimų, kaip neprarasti pardavimų klientams, kurie skuba ir nenori laukti eilėse“, - apibendrina jis.

Mato, kaip per dieną sutaupyti valandą ar daugiau

Šis sprendimas gali būti naudojamas ne tik prekiaujant maistu, gėrimais ar degalais, bet ir, pavyzdžiui, maisto parduotuvėse ar parduodant paslaugas.

„Naudojantis mūsų sistema klientai gali susirinkti produktų, paslaugų krepšelį savo telefone ir jį užsisakyti ar už jį susimokėti nesustodami prie „kasos“. Įsivaizduokite: jūs ryte kavą užsisakote mobiliuoju ir į kavinę užbėgate tik jos pasiimti. Dieną restorane susimokate mobiliuoju nelaukdami padavėjos. Vakare važiuodami iš darbo už degalus susimokate mobiliuoju neidami į eilę, - vardija jis. - Na, o užsukus į prekybos centrą produktus skenuojate savo mobiliuoju imdami iš lentynos, susimokate eidami pakeliui link išėjimo ir išeinate pro atskirus vartelius tiesiog pridėdami prie jų savo telefoną.“

V. Adomauskas mano, kad nelaukiant eilėse galima sutaupyti nemažai laiko.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)