Pasigedo ekologiško kūdikių maisto
Liane Weintraub ir Shannan Swansos verslo idėja gaminti ekologiškas tyreles kūdikiams kilo visai atsitiktinai. Savo vaikų turinčios mamos manė, kad dabartiniame etikečių skaitymo ir ekologiškų ingridientų manijos pasaulyje turėtų būti dešimtys tokio tipo tyrelių kūdikiams. Tačiau supratusios, kad tokių produktų pasirinkimas parduotuvėse labai mažas, mamos iš Los Andželo pačios ėmė gaminti tokius produktus savo kūdikiams. Kiek vėliau vietinės televizijos žurnalistės 42-jų L. Weintraub ir 38-erių Sh.Swansos gaminiais susidomėjo kulinarinius mokymus vedantis virtuvės šefas ir vieno restorano virėjas. Jis moteris įkvėpė savo gaminius pasiūlyti kitiems. Šiandien moterų sukurto prekės ženklo gaminiai tiekiame ne vienai parduotuvei ir maitinimo įstaigai. Kompanija pelną uždirbinėti pradėjo po ketverių metų nuo susikūrimo. Šiuo metu kompanijos vertė siekia 2,5 milijono JAV dolerių.
Verslą pradėjo 16-kos
46-erių Chrisas Zane versle jau turi sukaupęs solidžią patirtį. Vyras žino, kad nesvarbu ar jis pardavinėja dviračius savo dviračių parduotuvėje, ar pildo užsakymų blankus įmonėms, sėkmingas verslas nėra tik daiktų pardavinėjimas. Savo verslą amerikietis kurti pradėjo dar būdamas labai jaunas. Būdamas dvylikos Ch. Zane remontuodavo dviračius tėvų garaže Konektikuto valstijoje. Būdamas 16-kos jis įtikino savo tėvus, kad šie pasiskolintų iš senelio 23 tūkst. JAV dolerių ir nusipirktų parduotuvę. Iš pradžių, kol Ch. Zane dar mokėsi mokykloje, pirmą dienos pusę parduotuvę prižiūrėdavo jo mama, vėliau vairą perimdavo jis. Savo pirmaisiais metais vyras dviračių pardavė už 56 tūkst. dolerių, o dabar per metus jau tikisi užsidirbti 21 milijoną.
Nepaisė tėvo noro
Kai Georgas Vlagos mokėsi vidurinėje mokykloje, jo batsiuvys tėvas kiekvieną šeštadienį liepdavo jam ateiti į parduotuvę ir blizginti batus. John Vlagos, Georgo tėvas buvo migrantas ių Graikijos. Jis norėjo savo sūnui parodyti, pasakoja jaunas verslininkas, kad rankų darbas yra labai sunkus ir jo sūnui reikėtų pasirinkti kitą profesiją. Tačiau šis noras neišsipildė. Kai Georgas suprato, kaip sunku rasti kokybiškus batus, kuriuos būtų galima avėti darbe, vaikinas grįžo prie šeimos verslo tam, kad pats galėtų susikurti sau avalynę.
Šiandien klientams šioje parduotuvėje savo eilės tenka laukti net iki šešių savaičių. „Tai leidžia man įsivaizduoti, kad žmonės Niujorko, Čikagos ar bet kokios kitos šalies ir kito miesto gatvėmis vaikšto avėdami kažką, ką aš sukūriau“, – šypsosi G. Vlagos.
Žingsnis nuo bankroto atnešė pelningą idėją
Kenny Lao ir Davidas Weberis susipažino 2002 metasi kartu studijuodami vienoje Niujorko verslo mokyklų. Iš pradžių, 2004 metais, jie savo jėgas išbandė dalyvaudami verslo planų konkurse, kuriame pristatė maisto parduotuvės verslo planą ir užėmė antrąją vietą. Po metų partneriai savo sukurtą planą įgyvendino realybėje ir atidarė savo pirmąją parduotuvę, o tuomet gana greitai sugalvojo atidaryti ir antrąją. Šiandien jie pripažįsta, kad tai buvo neapgalvotas žingsnis. „Tai buvo labai tamsus periodas“, – sako K. Lao. Tuo tarpu D. Weberis teigia, kad dėl tokio skubėjimo įmonė vos nesubankrutavo. Po to kai vaikinai uždarė savo antrąją parduotuvę, jie sugalvojo pabandyti pelną prisivilioti į maisto sunkvežimį ir sėkmė, vos tik įgyvendinus šią idėją, aplankė žaibiškai. Šiandien maisto sunkvežimis generuoja nuolatines pajamas, o įmonė išsiplėtė iki 70 darbuotojų.
Dietiniai sausainiai virto kepykla
Erina Baker dar 1994 metais pradėjo kepti ekologiškus pusryčių sausainius. Vieną dieną E. Baker sulaukė moters skambučio, kuri prašė parduoti sausainių, mat jie yra labai nekaloringi ir nekenkia figūrai, turi tik du „Weight Watchers“ (sulieknėti padedanti programa – DELFI) taškus. Kalbos apie E. Baker kepamus sausainius pasklido iš lūpų į lūpas. Jau 1999 metais moters įkurta įmonė buvo išaugusi nuo 2 iki 100 darbuotojų. Tačiau staiga „Weight Watchers“ pakeitė savo taškų skaičiavimo sistemą ir dėl šios priežastie E. Baker kepykla neteko 60 proc. pardavimų. Vis dėlto bankroto išvengti pradėjo sukurti nauji produktai. „Mes nustojome orientuotis į dietos besilaikančius žmones, nes jie yra labai nepastovūs. Šis sprendimas mums vėl atnešė sėkmę“, – teigė Baker.