„Jeigu mes, visi restoranai, padarytume mėnesio akciją, kai maitintume, tarkime, su 30 proc. nuolaida visiems patiekalams, tada galėtume įvertinti, ar tai būtų postūmis žmonėms išeiti iš namų“, – svarstė verslininkas.
Šešerius metus veikiantį „ Marche de Provence“ ir gastrobarą „LA Buffet“ valdantis A. Oželis, už kurio pečių – ir tokios sostinę garsinusios įstaigos kaip „Senas grafas“, „3 draugai“, „Žemaičių smuklė“, „Domm“, „St.Hubertus“, „La Provence“, interviu dienraščiui „Lietuvos žinios“ teigė, kad vilniečių įpročiai keičiasi.
Paklaustas, ar jaučiama per krizę atsiradusi tendencija, kad žmonės ėmė gaminti daugiau namuose, jis sakė: „Pradedu galvoti, kad mes visi restoranų versle „nusikalbame“ dėl kainų – jos per didelės. Konkurencijos taryba gaudo, kad rinkoje nebūtų kainų kartelių, o mūsų versle yra „bobučių“ kartelis – vienas pasakė, kad kava kainuoja 3 eurus, ir visi pakelia kainą“.
A. Oželis pripažįsta, kad antkainiai ir jo restorane didoki, bet tai yra dėl lankytojų srauto.
„Dabar šeima be 100 eurų restorane nelabai pasėdės, ir vis tiek jausis suvaržyta, užsisakys ne geriausius patiekalus. Net jeigu gauni 1000 eurų atlyginimą, už vieną pavalgymą palikti trijų dienų pajamas yra per daug. Galiu nuoširdžiai pasakyti: jei mūsų restoranas nuolat būtų pilnas, kainas galėtume nuleisti maždaug 20 procentų. Antkainiai, kalbant atvirai, pakankamai užkelti, bet tai padaryta dėl to, kad neturime lankytojų srauto. Nežinau, ar sumažinę kainas iš karto pajustume lankytojų pagausėjimą. Nebent tai būtų labai išreklamuotas dalykas, padedant miesto valdžiai“, - „Lietuvos žinioms“ kalbėjo jis.