Konkurso nugalėtojas kurs platformą, kurioje vaikai edukacinių priemonių, tokių kaip testai ar žaidimai, pagalba išmoks pagrindines saugumo internete taisykles. Vėliau jie turės pademonstruoti įgytas žinias, o už surinktus taškus gaus virtualius pinigus, kuriuos galės išleisti perkant žaidimus internete.

„Džiaugiamės galėdami dalintis savo sėkme. Stengsimės Dariui kaip tik galime padėti ir tikiu, jog kartu pasieksime esminių pokyčių vaikų saugumo internete srityje“, – nugalėtoją sveikino „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvoje Petras Masiulis.

Konkurso finale kovėsi keturių idėjų autoriai. Juos lapkričio 17 d. Prezidentūroje vykusio antrojo konkurso etapo metu, atrinko iš aštuonių ekspertų ir dešimties vaikų sudaryta komisija.

„Jei pavyks, projektas dienos šviesą išvys jau birželį, moksleivių atostogų metu, kai jie turi daugiausiai laisvo laiko. Tai bus visiškai naujų įpročių formavimas, tačiau tikiu idėja ir neabejoju, jog ateityje ji virs stipriu verslu“, – kalbėjo prizo laimėtojas D. Juravičius.

Konkurso finalininkai buvo pagerbti Švedijos ambasadoje vykusiame renginyje. Finalistus ir vakaro svečius priėmė Švedijos ambasadorė J.E. Maria Christina Lundqvist, į renginį iš Švedijos atvyko ir „Reach for Change“ organizacijos generalinė direktorė Sofia Breitholtz.

Konkurso finalas

„Savo organizacijos veikla siekiame sisteminių pokyčių, kuriuos gali daryti tik stiprios, drąsios ir nuolat idėjas generuojančios asmenybės. Būtent tokie buvo ir šio konkurso dalyviai, kurių idėjos nenusės Lietuvoje – organizacijos socialinio verslo lyderiai tampa ir globalaus tinklo dalimi“, – renginyje teigė organizacijos vadovė S. Breitholtz.

Konkurso nugalėtojui atiteko ne tik 20 tūkst. eurų prizas. Organizacija visus metus jam ir kitiems finalininkams įsipareigojo nemokamai organizuoti profesionalų konsultacijas, kurios padės socialinio verslo idėjas paversti tikrove.

2010 m. Švedijoje įkurta, bet savo veiklą septyniolikoje valstybių trijuose žemynuose vystanti organizacija „Reach for Change“ šiemet prisijungė prie Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos socialinės kampanijos „Už saugią Lietuvą“.

Konkurso temą organizacija pasirinko dėl visuomenėje opios problemos, kurios mastą atskleidė „Tele2“ užsakymu atliktas 9-14 metų vaikų elgesio internete tyrimas.

Paaiškėjo, kad kas trečias vaikas internete teigia patyręs patyčias, kas antras išsigando virtualioje erdvėje aptikto smurto proveržio, o vienas iš dešimties leidosi į kalbas su nepažįstamaisiais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)