Įkvėpė lietuviškas pajūris

Kaip patikina laidos „Verslo akademija“ dalyvės, šventinio laikotarpio šurmulį, būdingą verslams, jaučia ir jos. Pašnekovės išduoda, jog didžiosioms metų šventėms jos ima ruoštis dar vasarą – mat viena pagrindinių ir jau populiariausių prekių yra „Pajūrio ritmu“ veiklos planuoklis.

„Šis produktas mums yra arčiausiai širdies, nes mes viską pradėjome nuo šios prekės. <…> Tikriausiai, kol gyvuos „Pajūrio ritmu“, tol knyga liks kaip mūsų rekvizitas, mūsų vizitinė kortelė“, – sako R. Rimšaitė-Kovalenko.

L. Jakubaitienė antrina, jog jųdviejų verslas atšventė jau trejų metų gimtadienį, o per šį laiką verslininkės išleido jau keturis veiklos planuoklius.

Reikėtų paminėti, jog laidos dalyves suvienijo ne įkurtas verslas – mat moterys pažįstamos kur kas ilgiau. Kaip prisimena L. Jakubaitienė, jos susipažino 2005 metais darbe, tuo metu abi dirbo banke, o po ilgo laiko draugystės, jau pandemijos metu, nutarė imtis „Pajūrio ritmu“ įkūrimo.

„Kovido laikotarpiu mes keliavome pajūriu, kai visi sustojo, mes keliavome kilometrų kilometrais, fotografavome jūrą, visus vaizdus aplink, o paskui visos nuotraukos nugulė į mūsų veiklos planuoklį“, – prisimena L. Jakubaitienė.

Lina Jakubaitienė, Reda Rimšaitė-Kovalenko, Julija Leimonė

Jai pritardama R. Rimšaitė-Kovalenko sako, kad būtent karantino metu išsiveržė kūrybinis vulkanas – mat ji patikslina, jog abi moterys yra tiksliukės, disciplinuotos, mėgstančios skaičius, bet kūrybiškumas, išsiliejęs vaikštant prie jūros, atnešė idėją pirmiausia ne sukurti verslą, o imtis kūrybinės veiklos.

L. Jakubaitienė papildo, jog abi laidos dalyvės iki pat šiol turi ir kitų verslo veiklų, o „Pajūrio ritmu“ nėra pagrindinė jų veikla.

Siūlo ne tik daiktus

Toliau R. Rimšaitė-Kovalenko išsamiau paaiškina, kas slypi už jos ir kolegės sukurto prekinio ženklo „Pajūrio ritmu“. Tai – aprangos, laisvalaikio ir kasdienybės daiktų parduotuvė, bet alsuojanti pajūrio ritmu.

„Tai reiškia, kad mes savęs neribojame kuo mes galime prekiauti, ką mes galime pasiūlyti savo elektroninėje parduotuvėje, bet visa tai turi susipinti į pajūrio ritmą. <...> Mes su Lina dažnai pasvajojame, kad galime išaugti ir į viešbutį, ir į apartamentus, o gal net ir į baldus“, – sako pašnekovė.

Ji papildo, jog „Pajūrio ritmu“ produktai skirti tiek prie jūros ar Klaipėdoje gyvenantiems žmonėms, tiek kitų miestų gyventojams, kurie su savimi nori turėti dalelę pajūrio.

Tiesa, L. Jakubaitienė priduria, jog ties daiktais verslininkės nesustoja – anot pašnekovės, klientams jau siūlomos ir paslaugos. Pavyzdžiui, piknikas prie jūros ar piknikas studijoje. Laidos viešnia sako pastebinti, kad daiktų vartojimas išties mažėja, todėl reikia ieškoti alternatyvų, kurias būtų galima pasiūlyti klientams.

Lina Jakubaitienė, Reda Rimšaitė-Kovalenko

„Dėl verslo pergyveni visada“

Prekinį ženklą „Pajūrio ritmu“ Verslo akademijos sprinte atstovauja R. Rimšaitė-Kovalenko. Pasiteiravus, dėl kokių priežasčių nusprednė čia dalyvauti, laidos viešnia patikino esanti be galo smalsi. Ji priduria, jog su kolege dažnai dalyvauja įvairiose programose, kur ieško įkvėpimo, motyvacijos ir žinių.

Verslo akademijos sprinto metu verslo įkūrėjos gavo ir taip vadinamų namų darbų – per savaitę savo savaitinį pelną padidinti tris kartus. Pasidomėjome, kaip joms sekėsi įveikti šią užduotį.

„Tai padaryti įmanoma, tik ne trumpuoju laikotarpiu. <...> Viskas priklauso ir nuo mūsų užsispyrimo, drąsos, nes reikia priimti ir drąsius sprendimus“, – sako R. Rimšaitė-Kovalenko. Ji priduria, kad minėtą tikslą gali padėti pasiekti marketinginiai triukai, taip pat naujos verslo teikiamos paslaugos.

Kalbėdama apie verslo pelno didinimą, L. Jakubaitienė sako, jog po Naujųjų metų verslininkės planuoja klientams pateikti naujų paslaugų. Pasak laidos viešnių, naujas paslaugas jos norėtų pasiūlyti jau kitų metų vasarą – mat šiltuoju metų laiku visas pajūris suaktyvėja, ten atostogaujantys gyventojai turi nemažai norų.

Galiausiai klaipėdietės pripažįsta, jog turint verslą pergyventi dėl jo tenka kone visą laiką. Kaip sako L. Jakubaitienė, šiuo metu „Pajūrio ritmo“ įkūrėjoms reikia apgalvoti visą marketingo strategiją, rūpintis pardavimų didinimu bei klientų pritraukimu.

„Susiduriame ir su tiekėjų problema – nėra taip paprasta užsakyti ar gauti norimas prekes ir paslaugas. Bet viską sprendžiame ir einame pirmyn“, – komentuoja pašnekovė.

R. Rimšaitė-Kovalenko dalijasi dar viena įžvalga. Pasak jos, šiandien smulkusis verslas privalo išnaudoti socialinius tinklus. „Mums nėra naujiena ten būti, bet iššūkis, kaip padidinti peržiūrų, sekėjų skaičių. Lyg ir nesinori daryti kažko dirbtinai, bet suprantu, kad kartais marketinge to reikia“, – sako „Pajūrio ritmu“ viena iš įkūrėjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją