„Banko atlikta smulkių ir vidutinių įmonių apklausa parodė, kad didžioji dalis jų suinteresuotos mažinti veiklos išlaidas ir naudotis palankesniais paslaugų įkainiais. Maždaug kas trečią įmonę domina pagalba mokesčių, finansų valdymo, rinkodaros ar pardavimų klausimais, kas ketvirtą – nuolaidos partnerių pasiūlymams. Plėtodami „Swedbank“ partnerių pasiūlymus verslui siekiame atitikti šiuos poreikius ir pasiūlyti vertingų galimybių išskirtinėmis sąlygomis“, – sako Rasa Verkauskaitė-Kazanskienė, „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Anot jos, „Swedbank“ pirmiausia siekė atsižvelgti į smulkių ir vidutinių įmonių poreikius ir kartu su partneriais parengė pasiūlymus šiuo metu aktualiems įrankiams bei paslaugoms. Viena jų – tai ankstyvojo perspėjimo sistema „Finpass“, kuri nuolatos stebi ir apibendrina duomenis apie įmones pagal 200 skirtingų parametrų bei leidžia laiku pastebėti pas verslo partnerius kylančias rizikas.
Tuo metu verslo partnerių paieškai bei naujų ir esamų klientų įvertinimui skirta paslauga „Okredo“ apibendrina duomenis iš įvairių šaltinių ir pateikia susistemintą informaciją. Banko klientai tarp pasiūlymų gali rasti ir mėnesį laiko nemokamai naudotis „Mokesčių SUFLERIU“ – nuotoliniu patarėju kiekvienam buhalteriui, kuriame galima rasti mokesčių naujienas, praktinių situacijų sprendimus ir kitą informaciją.
Per pastaruosius kelerius metus smarkiai išaugus e. prekybai ir vis daugiau įmonių siekiant išnaudoti jos potencialą, „Swedbank“ platformoje atsirado „DPD Lietuva“ kurjerių paslaugos, kuriomis banko klientai gali naudotis su 20 proc. nuolaida. Čia taip pat siūlomi „CodeAcademy“ 160 val. trukmės skaitmeninės rinkodaros kursai, kurie verslininkams padės geriau išnaudoti interneto reklamos galimybes. Jie banko klientams siūlomi su 30 proc. nuolaida.
Vis didesnė dalis įmonių naudojasi integruotos apskaitos įrankiu „ERPLY Books“, kuris joms padeda skaitmenizuoti buhalterijos operacijas, paprasčiau vykdyti mokėjimus ir sekti jų balansą. Šiuo virtualiu „buhalteriu“ banko klientai gali nemokamai naudotis 30 dienų.
„Verslo klientų poreikius analizuojamame nuolat, todėl šiuo metu galiojančius išskirtinius pasiūlymus pildysime, reaguodami į besikeičiančią aplinką. Taip pat išskirtinai savo klientams suteikiame galimybę kreiptis ir dėl jų produkto/ paslaugos pasiūlymo pateikimo mūsų klientams. Taip norime prisidėti ir prie mūsų klientų potencialaus augimo“, – sako Rasa Verkauskaitė-Kazanskienė, „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Verslo vystymo pasiūlymus banko klientai gali rasti prisijungę prie savo banko paskyros ir pasirinkę „Partnerių pasiūlymai“.