Anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, šios korekcijos atliekamos atsižvelgus į vairuotojų pastabas ir specialistų rekomendacijas. Planuojama, kad, atlikus darbus, automobilių eismo sąlygos čia taps patogesnės, o pats žiedas – pralaidesnis.
Sutartyje numatytus rekonstrukcijos planus su Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos atstovais aptaręs V. Grubliauskas teigė, jog pasiektas racionalus kompromisas bei darbams skirtas finansavimas – geriausias sprendimas, įvertinus laiko veiksnį.
„Miesto vardu dėkoju LAKD už konkrečius žingsnius siekiant visiems svarbaus rezultato, – sakė meras. – Konstruktyvios korekcijos teikia pagrindo tikėtis, kad, sumažėjus automobilių spūstims, eismas Jakų žiede nebebus galvos sopuliu gausiems vairuotojams, kurie naudojasi šiuo svarbiu transporto infrastruktūros mazgu tiek įvažiuodami, tiek išvažiuodami iš miesto.“
Be kita ko, rekonstrukcijos metu bus sutvirtintas šalikelių gruntas, įrengtas papildomas ženklinimas, atsiras ir elektroninių stendų svarbiausiai eismo informacijai pranešti bei kt.
2008–2010 m. vykusios Jakų žiedo, kuris yra magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda dalis, rekonstrukcijos metu čia pastatyta ilgiausia – 610 m – estakada Lietuvoje. Žiedu per parą pravažiuoja apie 25 tūkst. automobilių.
Klaipėdos meras viliasi, kad iš mirties taško pajudėjęs rekonstrukcijos pratęsimas paskatins ir kitus su Jakų žiedu susijusius projektus. Vienas iš sisteminio uostamiesčio infrastruktūros atnaujinimo prioritetų – magistralinį kelią uostamiesčio ribose tęsiančio Baltijos prospekto sankryžų, ypač – Baltijos prospekto–Šilutės plento žiedinės sankryžos, rekonstrukcija.
Žinia, trijų sankryžų rekonstrukcija yra įtraukta į kompensavimo priemonių paketą, kurį Vyriausybė pažadėjo Klaipėdai už prisiimtą riziką sudarant sąlygas Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projektui įgyvendinti. Tačiau poslinkių vykdant šiuos pažadus klaipėdiečiai pasigenda.