Dalių turėjo, o automobilio ne
G Paukštė pasakojo, kad pavykus atgauti pavogtą ir apgadintą automobilį jis iškart nusprendė per žiemą jį suremontuoti. Vis dėlto, pradėjus remonto darbus vilnietis suprato, kad automobilio kėbulas yra per daug pažeistas, todėl šį modelį pasiliko dėl jame esančių dalių ir nusipirko kitą, pirmajam identišką juodą 3 serijos BMW sedaną.
„Visi „žaislai“ jau buvo mano garaže, net orinę pakabą jau turėjau įsigijęs, tačiau automobilio į kurį viską galėčiau įmontuoti nebebuvo. Būtent dėl to pradėjau naujo automobilio paieškas. Norėjau, kad kitas BMW taip pat būtų juodas, tačiau paieškos baigėsi netgi dar geriau. Pavyko įsigyti E46 su patvariu šešių cilindrų dyzeliniu varikliu“, – pasakojo G. Paukštė.
Vilnietis aiškino, kad šiltojo sezono metu visada stengiasi mėgautis turimu automobiliu, todėl ir vadinamasis „projektas“ vasaros dienas leidžia kelyje, o ne už garažo durų. Būtent dėl šios priežasties G. Paukštė norėjo dyzelinio variklio – įvairios parodos, kelionės ir pasivažinėjimai viso vasarinių padangų sezono metu susisumuoja į nemažą įveiktų kilometrų skaičių.
Vieną modifikaciją keitė kita
Entuziastas prisiminė, kad įsigytas BMW 330 itin džiugino, mat automobilio kėbulas buvo išties geros būklės, o iškart atlikta techninė apžiūra parodė, kad modelis neturi ir techninių gedimų. Negana to, vilniečiui pavyko sužinoti, kad BMW naudojosi tik vienas buvęs savininkas Prancūzijoje, o tai matėsi ir įsėdus į automobilio vidų. Vis dėlto G. Paukštė nusprendė ilgai nedelsti ir jau po kelių dienų džiaugsmo pradėjo turimą BMW modifikuoti.
„Iškart nusprendžiau sudėti orinę pakabą. Visus darbus atlikome kartu su draugais, pradėjome 9 val. ryte, o 18 val. vakare automobilis jau važiavo, kėlėsi bei leidosi ant žemės. Kai automobilio aukštį jau buvo galima reguliuoti, sumontavau kitus ratus, pasirūpinau, kad būtų geras fitmentas – sumontavau išvirtimo traukes, amortizatoriaus atramas su išvirtimo reguliavimo funkcija ir kitas panašias dalis“, – apie idealaus ratlankio ir arkos santykio paieškas aiškino vilnietis.
G. Paukštė pasakojo, kad kiek vėliau prasidėjo ir kėbulo modifikavimo darbai. Buvo šiek tiek praplatinti priekiniai sparnai, uždėti poslenksčiai, difuzorius ir kitos apdailos. Kiek vėliau visas automobilis buvo perdažytas.
Vilnietis sakė, kad spalvos keisti nenorėjo, tačiau siekė, kad kėbulas būtų be jokių trūkumų. Patobulinus automobilio išvaizdą pakeitimai buvo atlikti ir po variklio dangčiu. Pirmiausia buvo programiškai pakelta automobilio galia, o vėliau pakeista ir išmetimo sistema, kuri automobilio skleidžiamą garsą pavertė dar solidesniu ir malonesniu automobilių entuziastų ausims.
Tai dar ne pabaiga
BMW savininkas aiškino, kad šį automobilį turi jau dvejus metus, tačiau darbai garaže dar tikrai nesibaigia. Vilnietis teigė, kad jau šią žiemą pasirūpins, jog būtų sudėta kita, brangesnė ir efektyvesnė orinė pakaba. Negana to, G. Paukštė mąsto ir apie ratlankių keitimą. Jis sakė, kad kol kas nėra numatęs, kokie ratlankiai bus sumontuoti vietoj esamų 3SDM, tačiau neatmeta tikimybės, kad automobilį papuoš ratlankiai pagaminti pagal individualų užsakymą.
Vilnietis neslėpė, kad jau ir dabar automobilis sulaukia iš tiesų daug dėmesio ir įvairių reakcijų. Vieni pravažiuodami pro automobilį nesidrovi parodyti į viršų pakelto nykščio, kiti bando provokuoti stipriau paspausti akceleratorių. Nepaisant to, G. Paukštė teigė, kad pirmiausia nori, jog turimas BMW geras emocijas teiktų pačiam, tačiau neslėpė, kad teigiamos aplinkinių reakcijos skatina garaže praleisti daugiau valandų.