„Seniai ieškojau tokio automobilio ir šitas pasitaikė netyčia. Norėjau šiek tiek kitokio, tokio pat modelio, tik su kitokiais žibintais gale. Tačiau šitas irgi tiko“, – sakė „Delfi“ pašnekovas, pasakodamas apie radinį „Ebay“ aukcione.
Tai, kas buvo sudėta į interneto aukciono skelbimą, patrauklaus pasiūlymo nepriminė. Automobilis buvo jau pradėtas virinti, apipjaustytas, apardytas, į saloną sumestos remontui skirtos dalys. Nepaisant to, vaidas Domą sudomino.
„Sumaniau pastatyti sumą, kurią, pagalvojau, už tokį bardaką galiu mokėti“, – kalbėjo jis, pridūręs, kad daugiau už jį nepasiūlė niekas ir šitaip BMW 1602 tapo jo nuosavybe.
Per maždaug savaitę vyras susitarė, kad automobilis iš Vokietijos būtų atgabentas į Lietuvą. O kai pagaliau pamatė pirkinį, prisipažino, nustebęs dėl itin geros automobilio būklės.
„Tikėjausi prastesnės būklės. Ankstesnis savininkas buvo pradėjęs kažką daryti, bet, matyt, žmogui rankos nusviro. Tačiau jis jau buvo surinkęs visas dalis, kurios atkeliavo drauge su automobiliu“, – kalbėjo pašnekovas.
Restauravo metus
Kaip pasakojo Domas, automobilio restauravimo darbai truko metus. Vyras pats virino, pats paruošė BMW dažymui ir tuomet patikėjo dažytojams į rankas.
„Variklis čia niekada nebuvo liestas ir restauruotas, 1,6 l darbinio tūrio su karbiuratorium. Tad tik išploviau, išvaliau variklio skyrių ir viskas atrodė pakankamai tvarkingai“, – kalbėjo jis.
Be kita ko, BMW turi mechaninę pavarų dėžę, salone – laikmetį atitinkančios sportiškos „Recaro“ sėdynės. Ratlankius, tiesa, Domas pakeitė kitokiais, madingesniais, tačiau taip pat atitinkančiais automobilio laikmetį.
Restauravęs automobilį, prisipažino vyras, mąstė apie jo pardavimą, tačiau pamatęs, kokio dėmesio sulaukia BMW, nusprendė, kad jis turi likti jo garaže ir džiuginti ne tik jo, bet ir įvairiuose automobilių kultūros renginiuose besilankančių žmonių akis.
Tiesa, jei praėję metai buvo itin dėkingi ir vyras galėjo lankytis renginyje po renginio, šie metai – kur kas kuklesni.
„Šiemet su juo net niekur neišvažiavau, nes mažai renginių. Tik porą kartų užvedžiau ir tiek“ – apgailestavo pašnekovas.
Tačiau nepaisant to, apie pardavimą kol kas Domas nesvarsto. Anot jo, tokių automobilių Lietuvoje vos keli, tad norisi saviškį išsaugoti.