„Delfi“ konkurse „Lietuvos automobilis 2020“ savo BMW parodyti nusprendęs kaunietis prisiminė, kad automobilio paieškos ilgai netruko, mat viename iš Amerikos automobilių skelbimų portalų radęs patinkantį modelį iškart jį įsigijo, o po kelių mėnesių išrinktasis buvo parplukdytas į Lietuvą.

Iš Kalifornijos į lietuvio garažą

D. Sabaliauskas prisiminė, kad mintis, jog iš už Atlanto pavyks įsigyti geresnės būklės automobilį, pasiteisino, todėl gyvai pamačius 1988 metais pagamintą „BMW 635csi“ nusivilti neteko. Iš Kalifornijos atplukdytas modelis turėjo vos kelias rūdis šalia galinių žibintų, kurios jau netrukus ruošiant automobilį perdažymui buvo pašalintos.

BMW 635csi

„Vos gavęs automobilį išsiaiškinau, kad rūdys prie galinių žibintų yra šių automobilių „ligų“, todėl kaip mat sutvarkiau. Kadangi matėsi, kad atskiros automobilio dalys buvo perdažytos ir šiaip visas atrodė patepliotas, pradėjau jį ruošti perdažymui. Visas automobilis buvo išrinktas ir perdažytas, sutvarkyta važiuoklė – pakeistos guminės dalys. Taip pat buvo pakeista išmetimo sistema.

Kai kėbulas jau buvo paruoštas ėmiausi darbų automobilio viduje – pasirūpinau salono persiuvimu. Iš esmės nesiekiau šio automobilio modifikuoti ir pakeisti, priešingai – norėjau išlaikyti jo autentiškumą, būtent dėl to vos jį parsivežęs pasirūpinau, kad jis būtų pripažintas, kaip istorinis automobilis ir pažymėtas istoriniais numerio ženklais“, – aiškino D. Sabaliauskas.

BMW 635csi

Dalių tenka ir su žiburiu ieškoti

Kaunietis pabrėžė, kad šis rykliu pramintas modelis yra ne tik retas, tačiau ir išskirtinės įrangos: po variklio gaubtu originaliai sumontuotas 3,5 l variklis išvystantis 160 kW galią ir yra suporuotas su mechanine pavarų dėže. Tiesa, BMW savininkas pripažino, kad automobilio išskirtinumas ir retumas turi savo kainą, mat surasti reikiamas kėbulo dalis jau tampa kone neįmanoma.

„Rasti reikiamas dalis yra tikrai labai sunku, o kai kurias – beveik neįmanoma. Pavyzdžiui, ieškojau priekinių grotelių, tai naujų jau apskritai niekur nepavyko rasti, todėl teko iš Amerikos pirkti dėvėtas, už kurias sumokėjau virš 400 eurų“, – dalių paieškas prisiminė kaunietis.

Standartiškai išskirtinis modelis

D. Sabaliauskas teigė, kad kaip ir dabar, taip ir ateityje šio automobilio modifikuoti neplanuoja. Vienintelės atliktos modifikacijos – sumontuoti reguliuojamo aukščio amortizatoriai ir BBS RC90 ratlankiai. Kaunietis atviravo, kad dabar pagrindinė užduotis – išlaikyti automobilį tokį, koks jis yra, mat jau ir dabar važiuojant gatvėje šis modelis sulaukia netikėtai daug dėmesio.

Tiesa, D. Sabaliauskas pripažino, kad nors kol kas turimo „BMW 635csi“ parduoti neplanuoja – prie automobilio prisirišęs nėra, todėl už patrauklią kainą galbūt sutiktų „ryklį“ perleisti ir į kitas geras rankas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (128)