Nepasikeitusiems dygliuotų padangų iki balandžio 10-osios, gali būti skirta bauda nuo 30 iki 40 eurų.
„Dygliuotos padangos gadina kelio dangą, kelia dulkes nuo kelio dangos, kuriomis privalome kvėpuoti, triukšmas didesnis“, – DELFI yra sakęs Vilniaus Gedimino technikos universiteto Saugaus eismo skyriaus vedėjas dr. Vidas Žuraulis.
Sprendimas drausti naudotis dygliuotomis padangomis vasarą buvo priimtas būtent dėl to, kad jos gadina kelio dangą.Nemažoje dalyje Europos Sąjungos valstybių šių padangų naudojimas yra draudžiamas visus metus.
Tiesa, nusprendę važinėti vasarą su žieminėmis padangomis taip pat rizikuojate, nes jų stabdymo kelias šiltuoju metų sezonu yra ilgesnis. Be to, jei bus nustatyta, kad eismo įvykis atsitiko būtent dėl žieminių padangų kaltės, draudimo išmokos galite ir negauti.
Be to, reiktų nepamiršti, kad balandžio naktimis dar gali paspausti šaltukas, todėl su vasarinėmis padangomis taip pat važiuoti atsargiai ir atkreipti dėmesį į oro sąlygas.
Nusprendę šiandien keistis padangas ir iš anksto neužsiregistravę, greičiausiai turėsite luktelėti eilėse bent valandą, o gal ir ilgiau. Kaip DELFI prieš keletą dienų sakė „Kauno Melga“ direktorius Ginas Maksevičius, dėl gerų orų jie laukia padangas norinčių pasikeiti vairuotojų antplūdžio.
Galime važiuoti greičiau
Nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. lengvaisiais automobiliais, motociklais ir triračiais automagistralėse leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 130 km/val. greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 120 km/val. greičiu.
Gyvenvietėse visoms transporto priemonėms leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 50 km/val. greičiu. Be to, akcentuotina, kad vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.
Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties.