Nei investicija, nei kolekcija
„Yra labai nemažai žmonių, kurie, pavyzdžiui, atsimena savo vaikystėje „Ladą“, „Volgą“, arba „Zaporožietį“. Ir tai yra beviltiški automobiliai, nes emocinė sąsaja, kadangi mūsų tėvai, tikėtina, su jais važiavo, gali būti, bet to automobilio vertės nėra visiškai jokios. Žmonės nusiperka „žiguliuką“ už kokius 2000 eurų, tada jeigu tik pradeda krapštyti, tai labai nesunkiai gali padaryti taip, kad dar kokie 3–5 tūkstančiai eurų įsidėtų, kad jis taptų normalus ir gal netgi labai geras. Bet jeigu norės jį parduoti, jo vertė iš esmės vis tiek neauga“, – teigia lenktynininkas B. Vanagas.
Automobilis kaip investicija, sako B. Vanagas, gali būti tik labai mažai daliai žmonių. Šią sritį reikia suprasti kaip tikram profesionalui – meilė automobiliams retai virsta pelnu.