Vieni internetiniai knygynai siūlo labai platų asortimentą, kituose galima įsigyti tik specifinę literatūrą, kurią sunku rasti kažkur kitur. Vieni knygynai – labai populiarūs, kurių pavadinimus žino bene visi, o kiti – atvirkščiai, sulaukia ne itin daug pirkėjų. Tad, kur ta sėkmės paslaptis? Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimuose nominuoto „Knygos.lt“ internetinio knygyno direktorius Dovydas Pauliukonis sako, kad populiarumas ir klientų pasitikėjimas nebuvo užsitarnauta greitai bei paprastai.
Investavo į nustekentą verslą
Itin populiaraus internetinio knygyno „Knygos.lt“ vadovas D. Pauliukonis pasakoja, kad ši, itin gerai žinoma įmonė, buvo įkurta dar 2011 metais.
„Šių metų lapkritį švęsime jau 12 įmonės gyvavimo metų. 2017 metais „Knygos.lt“ įsigijo „BALTO trader“, tad, galima sakyti, jau daugiau nei pusę gyvavimo laiko šį internetinį knygyną prižiūri nauji savininkai. Perimta įmonė turėjo daug skolų, buvo labai nustekenta. Teko daug investuoti, atnaujinti tam tikrus procesus bei pakreipti įmonę tinkama kryptimi. Džiaugiuosi, nes sprendimai pasiteisino ir šiandien galime vadintis didžiausiu internetiniu knygynu Lietuvoje“, – pasakoja pašnekovas.
„Virtualus knygynas yra nominuotas mylimiausios didžiosios elektroninės parduotuvės kategorijoje. Tokio tipo rinkimai Lietuvoje rengiami pirmąjį kartą. Visi norintys gali balsuoti už mylimas internetines parduotuves. Pagrindinis šių rinkimų tikslas – padėkoti elektroninėms parduotuvėms, kuriančioms nepakartojamą kliento patirtį pačiais įvairiausiais aspektais, nuo diegiamų inovacinių bei technologinių sprendimų, iki itin šilto bendravimo.
Nebijo išbandyti pačių naujausių technologinių sprendimų
Knygyno atstovas D. Pauliukonis sako, kad tapti rinkos lyderiu jiems padėjo nuoseklus darbas, o taip pat – profesionalų komanda, kurios narius vienija vienas tikslas.
Jis įsitikinęs – norint išsilaikyti konkurencingoje rinkoje būtina nuolat sekti naujoves, nebijoti jų diegti savo versle. Svarbus ir žingeidus požiūris į inovacijas, jų naudos supratimas.
Konkurentus stebi, tačiau jų visai nesibaimina
D. Pauliukonis teigia, kad šiuo metu rinkoje tikrai nemažai naujokų, siūlančių knygas įsigyti internetu. Taip pat yra ir senų projektų, neretai jie uždaromi arba parduodami.
„Šiuos pokyčius atidžiai stebime ir analizuojame. Turime stiprią komandą, ilgą ir stabilią patirtį. Tad, ši konkurencija, nors ir neleidžia atsikvėpti, tačiau labai negąsdina. Esu įsitikinęs, kad svarbu vis išbandyti naujus projektus, nesibaiminti įvairių naujovių“, – pasakoja įmonės atstovas.
Jis pamini ir vieną sėkmingiausių „Knygos.lt“ sprendimų – įdiegtą skaitytų knygų prekybos modelį. Juo klientai noriai naudojasi, perka skaitytas knygas bei parduoda tas, kurias jau patys perskaitė.
Žmonės pirks, jei naudotis internetine parduotuve bus patogu
„Knygos.lt“ vadovas įsitikinęs – viena iš jų, kaip įmonės, stipriausių savybių – technologinės inovacijos. Anot pašnekovo, jie itin daug investuoja į technologinius sprendimus, kurie padeda virtualiam knygynui būti itin patogiam.
„Vienas svarbiausių dalykų, jei norisi, kad klientai grįžtų – patogus ir greitas internetinis puslapis, kuriame pirkėjai gali paprastai rasti tai, ko nori. Tokiame puslapyje yra būtina paieška pagal raktažodžius bei kategorijos, į kurias prekės ir yra suskirstytos“, – vardija verslininkas.
Taip pat, anot jo, svarbus ir platus asortimentas bei geros kainos.
„Būtent todėl nuolat plečiame asortimentą. Šiuo metu turime daugiau nei 12 milijonų skirtingų pavadinimų prekių. Klientams siūlome gerus kainų pasiūlymus, nuolaidos kodus, lojalumo programą. Žinoma, svarbūs ir patogūs atsiskaitymo už prekes būdai, o taip pat ir greitas įsigytų prekių pristatymas“, – teigia D. Pauliukonis.
Tam, kad verslas būtų sėkmingas ir pelningas, svarbiausia, anot pašnekovo, didelė aistra tam, ką darote.
„Tačiau ne mažiau svarbu ir atrasti savo nišą, išanalizuoti rinką ir konkurentus. Reikia nuolat stebėti rinką, reaguoti į kintančius klientų poreikius ir nuolat mokytis. Dabar itin daug informacijos pasiekiama nemokamai, o jei yra galimybė – galima pasisemti žinių ir iš savo srities profesionalų“, – itin vertingais patarimais dalinasi verslininkas.
Pašnekovas įsitikinęs – svarbu nebijoti bandyti realizuoti savo idėjas. Na, o jei nepasiseks – būtina atrasti jėgų bandyti toliau.
Balsuoti už mylimiausią el. parduotuvę gyventojai kviečiami už 30 sąraše pateiktų e.parduotuvių, kurios buvo atrinktos iš daugiausiai sykių nominuotųjų pirmajame rinkimų etape. Rinkimuose e.parduotuvės pagal lankomumą yra suskirstytos į tris kategorijas – mažas, vidutines ir dideles. Atiduoti savo balsą už favoritus galima iki rugsėjo 29 d. adresu www.post.lt/mylimiausia-eparduotuve.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/uzsakomasis-turinys/mano-verslas-internete/mylimiausios-lietuvos-eparduotuves-rinkimai-finiso-tiesiojoje-prasidejo-lemiamas-balsavimas-94558641
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/uzsakomasis-turinys/mano-verslas-internete/mylimiausios-lietuvos-eparduotuves-rinkimai-finiso-tiesiojoje-prasidejo-lemiamas-balsavimas-94558641