Po ekstremaliai į viršų šokusių pardavimų per pandemiją, šiandien situacija ramesnė

„Praėjusiais metais įmonės apyvarta augo 10 proc. ir viršijo 4 500 000 eurų. Šį pusmetį skaičiai panašūs. Palyginimui, pandemijos metu priaugdavome 50 proc. per metus.

Mūsų verslo didžioji dalis yra elektroninė prekyba, o šiame pardavimo kanale jaučiamas lėtėjimas daugelyje segmentų. Bendraujame su partneriais, prekiaujančiais erotinėmis prekėmis kitose šalyse, pas daugelį jau gerus metus tęsiasi po pandeminės pagirios ir prekybos apimčių kritimas.

Nors mūsų pardavimai nuosekliai auga, pastebime, kad paskutiniu metu pirkėjų išleidžiama vidutinė krepšelio suma yra kiek sumažėjusi, žmonės pradėjo taupyti“, – pastebi P. Klusaitis.

Šiuo metu šis prekės ženklas turi elektronines parduotuves ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje ir Latvijoje. O prieš savaitę atidarė savo pirmąją, didelę fizinę parduotuvę Rygoje. Ateityje įmonė turi planų plėstis į kitas ES šalis. Taip pat šį mėnesį baigia įrengti naują, tris kartus didesnį sandėlį, todėl ateityje klientams galės pasiūlyti dar platesnį asortimentą jų kūniškiems malonumams patenkinti.

Povilas Klusaitis

Šimtai tūkstančių parduotų prezervatyvų, nuolatinių klientų skaičius siekia per 130 tūkstančių

„Kadangi prekiaujame ir smulkiais produktais, tokiais kaip prezervatyvai, prekių kiekių statistika išsikraipo, per metus jų esame pardavę ne vieną šimtą tūkstančių. Bet tikslesniam suvokimui, tai 2023 metais turėjome daugiau nei 130 tūkstančių klientų. Per šį pusmetį pasiekėme jau kiek daugiau nei 50 proc. 2023 m. skaičių“, – į klausimą, kiek viso prekių parduoda per metus atsako įmonės vadovas.

Pelningiausi, pasak pašnekovo, būna gruodžio ir vasario mėnesiai, kada žmonės labai dažnai jų prekes perka ne tik asmeniniam naudojimui, bet ir dovanoms. Nors ypatingo sezoniškumo šiam verslui nėra, bet ramiausi būna kovo, balandžio mėnesiai.

„Vasara, o ypač liepa ir rugpjūtis, būna puikus laikas mūsų prekybai. Klientai atostogaudami „pasileidžia plaukus“ ir gali skirti daugiau laiko, bei energijos intymiam gyvenimui“, – šypsosi P. Klusaitis.

Populiariausi lietuvių tarpe yra klitorio stimuliatoriai

P. Klušaitis pastebi, kad lietuviai atsipalaiduoja vis labiau: „Žodis „seksas“ viešoje erdvėje skamba drąsiau, erotinių prekių nuperkama daugiau. Taip pat atsiranda įvairiausi suaugusiems skirti renginiai, pramogos, mokymai seksualumo tema.

„Didžioji mūsų prekių dalis yra skirta moterims, tad nieko keisto, kad populiariausiomis prekėmis išlieka vibratoriai. Paskutiniu metu tendencija tokia, kad jie, kuo toliau tuo mažiau panašūs į stereotipiškai įsivaizduojamus vibratorius. Produktai tampa labiau estetiški, spalvingi, kompaktiški.

Jau keletą paskutinių metų perkamiausi yra klitorio stimuliatoriai. Tai labai žaismingo, erotines prekes nelabai primenančio dizaino, tačiau labai efektyvūs produktai. Populiariausios prekės „Pingviniuko“ esame pardavę daugiau nei 10 tūkstančių vienetų“, – sako P. Klusaitis.

Kaip nurodoma „Pingviniuko“ apraše, šis džentelmenas yra pagamintas iš aukščiausios kokybės medicininio silikono, turi itin švelnų ir glotnų paviršių ir ne tik atrodo gerai, bet jis pasiruošęs suteikti itin intensyvius pojūčius. Žaisliukas stimuliuoja klitorį, naudodamas suspaustų oro bangų technologiją: jaudinančios bangelės pasiekia pačias jautriausias ir giliausias klitoryje slypinčias nervų galūnėles ir suteikia orgazmą akimirksniu. USB tipo įkrovikliu įkraunamas „Pingviniukas“ turi net 11 pulsacijos režimų, yra atsparus vandeniui, todėl galima mėgautis žaidimais duše ar vonioje.

Kainos prieinamos visiems, yra klientų, kuriems apsipirkimas tapo hobiu

Priklausomai nuo kokybės, funkcionalumo, prekinio ženklo net ir tos pačios kategorijos erotinių prekių kaina gali skirtis kartais. Pavyzdžiui, vibratorių galima įsigyti ir už 15 eurų ir už 200 eurų.

„Pradedantieji, išbandantys mūsų asortimentą pirmąjį kartą, dažniausiai perka paprastesnes, pigesnes prekes. Lojalūs klientai, kurie žino ko nori, už patikusius produktus negaili ir šimtų eurų. Turime klientų, kuriems apsipirkimas mūsų parduotuvėje yra tapęs hobiu. Jie sugrįžta kas mėnesį, aktyviai domisi naujovėmis bei dalinasi su mūsų personalu savo lūkesčiais ir rekomendacijomis“, – džiaugiasi lojaliais klientais P. Klusaitis.

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Mano verslas internete“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)