Kiekvieną kartą prie naujai atidaromos jų parduotuvės, arba paskelbus nuolaidas, nusidriekia šiuo metu daugelio akiai neįprastos eilės.

Tada, kai dar dėl pavasarinio karantino daugelis įmonių skaičiavo nuostolius, Kauno MB „Filmai ir kvapai“, kuri valdo prekės ženklą aromáma, skaičiavo rekordinį pelną. Vien per kovą įmonės apyvarta sudarė beveik 0,5 mln. eurų – arba ketvirtadalį visos pernai metų apyvartos.

Ir dabar žvelgdami į įprastai patį aktyviausią – rudeninį sezoną jie jau mato, kad pardavimai vėl muš rekordus. Ir juos augina, anaiptol ne tik Lietuvos pirkėjai. Neįtikėtinų siurprizų šiems verslininkams pateikė ką tik atrastos eksporto rinkos.

Atidaro vieną po kitos

„Turime dvi parduotuves Vilniuje, po vieną Kaune ir Šiauliuose. Jei karantinas nesutrudys, dar vieną atidarysime Kaune. Žadėjome dar šiais metais atsidaryti ir Klaipėdoje, bet karantinas pakoregavo planus“, – sakė aromáma prekės ženklo kūrėja Giedrė Veličkienė.

Vėliau jos sutuoktinis Remigijus prasitars, kad dar anksčiau nei Klaipėdoje parduotuvę gali tekti atidaryti Latvijoje, nes dar nesukako nei mėnuo, kai jie įžengė į kaimyninę rinką, o pardavimai kai kuriomis dienomis lenkia lietuviškuosius.

Laiku atnaujino

Gamybine ir prekybine įmone save laikanti bendrovė „Filmai ir kvapai“ yra įdarbinusi apie pusšimtį darbuotojų: „Turime nuosavą gamybos laboratoriją, parduotuves ir ypač aktyvią elektroninę prekybą, kuri generuoja daugiau negu 60 proc. apyvartos“.

Remigijus pasidžiaugė, kad kaip tik prieš karantiną, rudenį interneto parduotuvė buvo atnaujinta, tai prekybos ratas nuo pavasario užsisuko visu greičiu: „Ankstesnė platforma būtų buvusi per silpna tam srautui, kuris atėjo.“

Remdamasis savo verslo patirtimi Remigijus sako, kad sukurti gerą, kokybišką internetinę parduotuvę kainuoja daugiau, negu fizinę. Ir nuolatos reikia į ją investuoti, nes ji reikalauja atnaujinimų, įskiepių, papildymų: „Siekiame, kad ji veiktų taip, kad klientui būtų patogu apsipirkti, o mums – ją administruoti. Tvarus ir sėkmingas jos darbas reikalauja daug išlaidų.“

Pasak jo, tas pats ir su socialiniais tinklais, - aktyvų „Facebook“ puslapį taip pat galima būtų prilyginti dar vienai parduotuvei, nes pagal išlaidas ir skiriamą laiką jį yra brangiausia išlaikyti.

„Mūsų klientai yra jauna auditorija, kuri gyvena skaitmeninėje erdvėje. Mes skiriame daug dėmesio socialiniams tinklams, kasdien skelbiame po vieną ar kelis įrašus – ir edukacinius, ir reklaminius, pateikiame pasiūlymus, pristatome naujus produktus. Šiuo dalyku rūpinuosi aš pati ir tai, sakyčiau, užima daugiau negu pilną etatą.

Reikia gerai apgalvoti, sukurti atitinkamą turinį, nes „Facebook“ sraute visko yra daug, todėl norint, kad žmogus stabtelėtų, paskaitytų tai, ką tu skebi, turi padaryti kažką kitaip. Sakyčiau, kad socialinių tinklų administravimas yra stiprioji aromáma pusė, kuri atveda nemažą srautą pirkėjų“, – sako jau 80 tūkst. sekėjų turintį tinklą prižiūrinti aromáma savininkė.

Verslininkai neslepia, kad gaunasi toks užburtas ratas, kuo daugiau yra sekėjų, tuo brangiau kainuoja „Facebook“ administravimas.

Dirba 24/7

Pasak Giedrės, dabar įmonės interneto konsultantės jau dirba be jokių pertraukų: „Dirbame beveik 24/7, nes yra jaunų mamų, kurios nevengia rašyti ir po vidurnakčio, o gauna atsakymą čia ir dabar“.

Ji pasidžiaugė, kad žmonės dabar labai domisi alterantyviais sveikatinimo būdais ir į juos dažnai kreipiamasi kaip į natūralią šeimos vaistinę: „Siūlome kojas pamirkyti, arbatos išgerti, pagarinti eterinį aliejų, pasidaryti masažą, – yra daug alternatyvų, kurių mes nelaikome rimtų problemų gydymo būdu, tačiau lengvai sunegalavus, kai užklumpa sloga, kosulys, galvos skausmas, stresas ar nemiga, – visa tai gali būti sutvarkoma ir natūraliais būdais. Mes už natūralumą, bet niekada neneigiame tradicinės medicinos, vaistų, tik stengiamės žmonėms padėti išlaikyti balansą. Mūsų komandos požiūris – jeigu nepadėjo aromaterapija, tai visada galėsi imtis vaistų“, – sakė aromáma prekės ženklo kūrėja.

Dvelkia Provansu

Visose šio prekės ženklo parduotuvėse vyrauja Provanso stilius. Čia ne tik kvepia levandomis, bet ir gausu su jomis susijusių detalių.

„Tai yra mano senas pamišimas dėl Provanso, nes Pietų Prancūzija yra vadinama aromaterapijos lopšiu. Ten yra gimusi ši tradicija, ten yra gaminama daug eterinių aliejų žaliavos. Bendradarbiaujame su ūkiais iš vadinamosios AOP zonos, iš ten atsivežame itin aukštos kokybės žaliavos“, – pasakoja sėkmingą verslą sukūrusi moteris.

„Lietuvoje irgi auga levandos, jos yra gražios, kvapnios, deja, iš jų eterinio aliejaus neįmanoma išgauti tiek, kad galėtume panaudoti gamybai. Ir jo kokybė niekada neprilygs tam, kuris išgaunamas iš Provanse augančių levandų. Lietuvoje šiems augalams yra netinkamas klimatas, per daug drėgna ir per šalta. Tam, kad levandos subrandintų pakankamai eterinio aliejaus, reikia, kad būtų sausa ir karšta. Pietų Prancūzijos klimatas ir jos aukštikalnės tam yra tiesiog idealios, ten dėl klimato ir slėgio poveikio levandos sukaupia daugiau eterinio aliejaus. Taigi, žaliava keliauja iš užsienio, bet produkcija gaminama Lietuvoje, su lietuviška meile ir energija“, – jai antrina sutuoktinis.

Žaliava – iš viso pasaulio

Giedrė pasakoja, kad šią vasarą su kolektyvu apsilankė Provanse, levandų tiekėjų ūkyje.

„Supažindinome darbuotojus su tiekėjais, todėl dabar, kiekvieną kartą atidarę levandų aliejaus siuntą, jie žinos, būtent iš kur ji atkeliavo.“

Verslininkė pasakoja, kad tame 120 ha ūkyje, iš kurio tiesiogiai perkamas levandų eterinis aliejus, per metus jo išdistiliuojama vos 2 tonos. Išeiga maža, todėl kainos – didelės.

„Rezervuojant ateičiai atitinkamus kiekius, turime iš karto už viską sumokėti, nes jei nenupirksime dabar, juos nupirks didmenininkas“, – žaliavos įsigijimo subtilybes aiškina pašnekovai.

Iš Prancūzijos į Kauną taip pat atkeliauja pušų, kėnių, iš Australijos – rozalinų, eukaliptų, arbatmedžių eteriniai aliejai. Citrusiniai aliejai gaunami iš Pietų Europos – Italijos, Portugalijos, Ispanijos, ramunėlių ir rožių – iš Bulgarijos, Slovakijos, Kroatijos.

Pametė galvą

O visa ši eterinių aliejų gamyba prasidėjo štai nuo tokios istorijos.

„Nuėjau pas masažistę, pas kurią nusiuntė tėvai, o ji viena pirmųjų Lietuvoje jau dirbo su eteriniais aliejais. Kai ji atidarė tas stebuklingas dėžutes, pamačiau, pauosčiau ir visai pamečiau galvą dėl kvapų terapijos. Pasakiau sau: „O, Dieve, aš noriu to išmokti“. Grįžusi informavau tėvus, kad atradau tai, kas mane tikrai domina. Dar neturėdama penkiolikos metų nuėjau į pirmuosius kursus, tai iš tiesų jau pusę gyvenimo esu tam paskyrusi“, – juokiasi Giedrė, mūsų susitikimo dieną kaip tik šventusi trisdešimtmetį.

Ji mokėsi šio meno iš geriausių specialistų Lietuvoje ir užsienyje, domėjosi, skaitė, bandė, maišė ir eksperimentavo, vėliau jau savo žiniomis dalijosi su kitais.

Didysis lūžis įvyko 2011 m. balandį, kai gimė Veličkų pirmagimis Arvydas.

Prekės ženklo „aromama“ autoriai Giedrė ir Remigijus Veličkos

„Gimus sūnui aš neatlygintinai dirbau su neseniai pagimdžiusiomis mamomis, mokiau jas kūdikius migdyti, grūdinti, masažuoti ir visaip kaip natūraliai sveikatinti, – tokia socialine edukacine veikla tuo metu Lietuvos medicinos universitete (LSMU) studijavusi slaugytojos profesiją iš pradžių užsiėmė pašnekovė. – Mano vedamose paskaitose visada garuodavo eterinių aliejų žvakidė, o vėliau ir elektrinis garintuvas.

Kiekvieno seminaro temą vienaip ar kitaip susiedavau su aromaterapija ir eteriniais aliejais.“

Ji dalijosi su mamomis receptais, kuriuos buvo atradusi ir išbandžiusi savo šeimoje. Ilgainiui jos paskaitas lankančios mamos ėmė prašyti ne tik pasidalyti aromaterapiniais receptais, bet ir pagaminti joms mišinių kasdienėms vaikučių sveikatos problemoms palengvinti. Buvau prigaminusi savo vaikui visokiausių aromaterapinių mišinių. O juk kiekvienai mamai ar tėveliui norisi, kad vaikas augtų natūralioje, sveikoje aplinkoje, ir gautų visa, kas sveikiausia ir geriausia. Tad kai vaikui atsirado pirma sloga, ieškojome, kaip naturaliai tai išgyvendinti. Tada ir pagaminau aliejukų vieną iš mūsų mišinių.

Paroje pradėjo trūkti laiko

Po „Baubuko“ mišinio atsirado „Dantukų fėja“, oro gaiviklis „Šalin, ligos!“. Tai buvo buvo pirmieji jos rankomis, pagal užsakymą, namuose pagaminti produktai: „Pirmaisiais mėnesiais užsakymų būdavo 5-10, bet netrukus jų kiekis pradėjo didėti geometrine progresija, nes mamos dalijosi gerais atsiliepimais apie mano gaminamas priemones ir rekomenduodavo jas išbandyti kitoms šeimoms.

„Staiga paroje ėmė trūkti laiko: tuo metu dar studijavau, turėjau mažą vaiką, vedžiau seminarus visoje Lietuvoje, o naktimis arba nuo keturių ryto gamindavau visą paletę – virš šimto buteliukų, užrašydavau etiketes, atsakinėjau į laiškus, pakuodavau siuntas, veždavau į paštą. Mačiau, kad yra poreikis, kad produktas yra geras. Supratau, kad niekur nedingsiu: nebegalėjau užsiimti „namudine“ veikla, nes kalba ėjo apie žmonių sveikatą. Pradėjau domėtis tokių priemonių įteisinimu ir jiems keliamais reikalavimais“, – istoriją, kaip užsisuko šis verslas pasakoja moteris.

Tik tuomet, teigia, dar negalvojusi, kad visa tai išaugs į tokį verslą, kuris peržengs Lietuvos sienas: „Tai vyko žingsnis po žingsnio, diena po dienos. Ir nutiko tai, ką matote dabar, o mes augame ir toliau“.

Pasak Giedrės, pačio produkto sukūrimas užtrunka apie metus laiko. „Formulę galima labai greitai sukurti, bet prieš pateikiant produktą į rinką vyksta didelis ir nepigus darbas. Yra atliekami dermatologiniai, biologiniai, stabilumo efekto tyrimai, rašomos produktų saugos ataskaitos. Tokį tyrimą ir ataskaitą rašo mokslų daktaras, kuris turi atitinkamą išsilavinimą“.

Sujungė abiejų pomėgius

2016 m. kovą šeima įsteigė MB „Filmai ir kvapai“. Ne vienam kyla klausimas, kodėl gi toks pavadinimas.

„Remigijus ne vienerius metus dirbo televizijoje ir jo gyvenimas buvo filmai, o mano – kvapai. Kuriant reklamas, įvairius vaizdo siužetus, fotografuojant, filmuojant produkciją Remigijaus parama, patirtis ir talentas mūsų šeimos versle dabar yra neįkainojami“, – gerų žodžių sutuoktiniui negaili Giedrė.

„Yra daug tokių gal mažiau matomų darbų, kuriuos būtina nuveikti. Reikia ieškoti patalpų, rūpintis remontu. Kurį laiką blaškiausi tarp abiejų darbų, bet prieš metus nutariau visą laiką skirti šeimos verslui“, – savo pasirinkimą komentavo rinkodaros vadovu dirbantis Remigijus.

Aromaterapiją nuleido ant žemės

Įregistravę įmonę „Filmai ir kvapai“ aromaterapinių produktų gamintojai sudarė sutartį su LSMU vaistine – ten beveik dvejus metus buvo gaminami jų produktai ir fasuojami eteriniai aliejai. Vėliau verslininkai įsirengė nuosavas gamybines patalpas.

„Netrukus pristačiau Lietuvos mamoms aromaterapinę liniją „Sąmoningos mamos aromaterapija“. Ji buvo pasitikta itin džiugiai ir netruko išpopuliarėti visoje Lietuvoje ir tai buvo pats geriausias įvertinimas ir postūmis toliau domėtis ir kurti naujus produktus. Taip atsirado visa linija, skirta spręsti kasdienes mažųjų šeimos narių sveikatos problemas: slogą, pilvelio dieglius, skausmingai dygstančius dantukus, neramų miegą, peršalimą, odos problemas.

Mano tikslas buvo nuleisti aromaterapiją ant žemės, t. y. paaiškinti žmonėms kas tai yra, labai paprasta kalba ir pavyzdžiais, nes tuo metu Lietuvoje aromaterapija buvo „kažkas tokio“: sudėtinga, nesuprantama ir skirta tik išrinktiesiems. Vedžiau seminarus, rašiau straipsnius, aktyviai kūriau aromaterapija ir sveikatingumu besidominčių mamų bendruomenę socialiniuose tinkluose. Galiu drąsiai pasakyti, kad per porą metų man pavyko pasiekti savo tikslą. Aromaterapija Lietuvoje tapo žinoma ir vertinama ne tik tarp mamų, bet ir tarp profesionalių sveikatos priežiūros specialistų.“

Deivės konsultantės

„Pas mus nedirba paprastos pardavėjos, – vedžiodami po parduotuvę Kaune, teigė verslininkai. – Pas mus dirba deivės konsultantės, kurios viską žino apie parduodamus produktus, apie jų sveikatingumą, naudojimo būdus.“

Slaugytojos studijas baigusiai Giedrei to darbo neteko dirbti, nors, sako, ji turinti pašaukimą rūpintis kitais, todėl puikiai realizavo save kitoje srityje, kur taip pat tenka rūpintis žmonėmis ir jų sveikata.

„Gal ir keistokai skamba iš verslo pusės, bet pas mus viskas daroma su įkvėpimu, todėl maksimaliai gerai gaunasi. Jeigu būna geras laikotarpis, kai daug minčių ir idėjų, tai būna, kad per pusę metų gimsta 5-6 nauji produktai, o kartais būna pauzė, kai jų būna mažiau. Tiesa, iš pradžių naujai sukurtų produktų būdavo gerokai daugiau, nes visko reikėjo. O dabar tiesiog sekame rinkos poreikius, ir gaminame tai, ko prašo klientai. Su kokiomis problemomis susiduriame patys ir augindami vaikus, tokius produktus ir kuriame“, – sakė Giedrė.

Dabar įmonėje yra gaminama per 80 produktų rūšių. Šalia eterinių aliejų ir aromaterapinių mišinių, asortimente atsirado ir įvairi kosmetika: „Mano stiprioji pusė yra aromaterapija ir eteriniai aliejai, bet kadangi jaučiau didelį poreikį ir prašymų iš klientų padaryti ir kosmetikos liniją, tai atsirado ir kosmetika. Tiesa, pati kosmetinių formulių nekuriu, turime gamybos vadovę, kuri tą daro. Pati tik įnešu savo aromaterapijos indėlį. Cheminis suvokimas plius aromaterapija ir gaunasi kažkas labai naujoviško“.

Dalijo kūdikiams, ugniagesiams ir medikams

Kaune gyvenančių verslininkų produkcija jau pasiekia ir kiekvienus gimdymo namus, kuriuose jau kurį laiką mamoms su kūdikiais įteikiamas mažytis kūdikių priežiūros lauknešėlis: „Dalyvaujame projekte „Gandro paštas“. Yra sudaromas dovanų rinkinėlis kiekvienam gimusiam kūdikiui Lietuvoje, į kurį įeina ir mūsų dovanėlės.“

Pasak Remigijaus, per metus išdalijama apie 30 tūkst. tokių rinkinukų: „Vyresniems vaikams vaikų žaidimų kambariuose, pramogų centruose, baseinuose, kino teatruose dalijame priemonių nuo peršalimo rinkinius: balzamą nuo kosulio, nuo slogos, imunitetą stimuliuojantį mišinį „Neįveikimas skydas.“

Verslininkas sako, kad vėliau daug tu klientų grįžta ir auga kartu su projektu. Jo žodžiais, nori gauti, turi duoti: „Esame dosnūs ir tai yra viena iš mūsų sėkmės paslapčių. Negailime nei darbuotojams, nei aplinkai. Mūsų požiūris: visi, kas yra susiję su aromáma, turi būti laimingi.“

Šie Kauno verslininkai po garsiojo padangų gaisro Alytuje prisidėjo ir prie ugniagesių sveikatinimo. Kiekvienam ten dalyvavusiam ugniagesiui buvo suruoštas aromatinių aliejų lauknešėlis.

Šiemet, prasidėjus karantinui, po panašų rinkinį jie išdalijo Kauno medikams.

Didžiausi importuotojai

Minėtose parduotuvėse jaukią aplinką kuria ne tik čia sklindantys kvapai, bet ir juos po patalpas „skraidinantys“ įvairių formų, spalvų ir iš skirtingų medžiagų pagaminti eterinių aliejų garintuvai.

Pora juokiasi pasakodama jų atsiradimo istoriją. Dalyvaudami vienoje parodoje jie pamatė netoliese jais prekiaujančius lietuvius.

„Tuomet Lietuvoje garintuvai nebuvo populiarūs, daugelis net nežinojo, kas tai per daiktas.
Nusipirkau iš jų vieną, pasistačiau prie mūsų stendo, įlašinau mūsų eterinio aliejaus, taigi, kad kvepia, kad garuoja, eina klientai, uosto ir klausinėja: „Kas čia per daiktas, kur galima įsigyti“. „Štai – sakau, – eikit ir nusipirkit“.

Garintuvų pardavėjai iš pradžių nesuprato kas vyksta, nes anksčiau jiems visai nesisekė jais prekiauti. O čia viską išpardavė ir dar kartą atsivežė.

Tada ir mes pradėjome juos pirkti, o dabar esame didžiausias garintuvų importuotojas Lietuvoje ir didžiausias pardavėjas Europoje“, – pasakojo Giedrė. Dalis šių garintuvų jau yra paduodama ir su jų sukurtu prekės ženklu.

„Jie veikia šaltuoju ultragarso principu – aukšto dažnio vibracija skaido vandenį ir eterinius aliejus, o apačioje esantis ventiliatorius išpučia viską į viršų. Šis prietaisas taip valo ir aromatizuoja patalpų orą.

Šiandien tokie garintuvai naudojami ne tik namuose, bet ir darželiuose, mokyklose, biuruose“, – sakė verslininkė.

Kai tik galit samdyti, samdykit

Klausiu Giedrės, kada ji viską spėja – ir receptūras kurti, ir šeima bei verslu rūpintis, ir aktyviai savo verslą socialiniuose tinkluose pristatinėti: „Visada sakau pradedantiems verslus – kai tik galėsit pasisamdyti darbuotojus, tai taip ir darykit, nes jei to laiku nepadarysite, tai jūsų pomėgis, amatas, hobis ar beprasidedantis verslas niekada neišaugs. Jei viską darysi vienas pats ir galvosi, kad vienas pats ir gali padaryti geriausiai, tai tiesiog užstrigsi viename taške. Todėl mes turime daugybę pagalbininkų, kurie nuo ryto iki vakaro atsidavę dirba ir padeda sukurti šį nuostabų reiškinį, kurį mato ir klientai, ir aplinka“, – sakė moteris.

Jai antrina Remigijus, pasak kurio, kai paskutinį kartą paskelbė, kad ieško darbuotojų į pardavimo poziciją, tai sulaukė apie 400 anketų: „Dabar ieškome Vilniaus skyriaus vadovo, tai jau turime 120 anketų. Tai tikrai glosto širdį, kad žmonėms tai atrodo patraukli vieta realizuoti save“, – pasidžiaugė ir įmonės direktorė Beata Marcinkevičienė.

Vietą jau išaugo

Remigijus sako, kad būna, kad verslus paveldi iš tėvų, o Veličkos viską padarė patys nuo pradžių.

Jis teigia, kad visada tikėjęs tuo, ką daro Giedrė ir jautęs, kad viskas bus tik geryn, verslas kils tik aukštyn, o Giedrė taip pat negaili gerų žodžių sutuoktiniui. Pasak jos, Remigijus turi viziją, žvelgia tolyn į priekį, kuria strategijas.

Verslininkas sako, kad jau dabar supranta, jog reikia keisti Kaune esančias patalpas, kuriose yra įsikūrusi ir gamyba, ir administracija, ir parduotuvė, ir sandėliai, todėl jau dabar žvalgosi erdvesnių patalpų:

„Ši vieta mus tai jau seniai išaugti šortai,“ – juokauja verslininkas.

Latviai nustebino

Pirmąja rimta Veličkų įmonės gaminių eksporto šalimi tapo Kanada, kur visai netrukus išplauks dideli šios produkcijos kiekiai.

„Užtruko laiko, kol sutvarkėme dokumentus, užregistravome savo produktus toje rinkoje", – pasakoja Giedrė.

Iki pandemijos Veličkos nuolat dalyvaudavo įvairiose tikslinėse parodose, kurių dalis dabar organizuojamos nuotoliniu būdu. Pirmoji paroda, į kurią vyko šie Kauno verslininkai, buvo surengta Dubajuje. Iš ten atėjo labai įdomių klientų.

Giedrė pasakoja, kad per trejetą rudens mėnesių aromáma paprastai pagamina ir parduoda dvigubai daugiau, nei per visus likusius metus: „Šiuo metų laiku visada daugiausia darbo ir didžiausia paklausa. Ne tik todėl, kad pirkėjai ieško kalėdinių dovanų. Natūralūs produktai nuo peršalimo yra mūsų stiprioji pusė.“

Vien spalį jie išsiuntė per 7 tūkst. siuntų.

Verslininkai kasmet planuoja maždaug 40 proc. augimą, bet būna mėnesių, kai jis siekia ir 100 proc. Šiemet jie jau mato, kad jis bus ne mažesnis, kaip 60 proc.

Tokius pardavimus augina vis gausėjančios eksporto rinkos, – ne tik Kanada, Airija, Olandija, Belgija, Liuksemburgas, bet ir pati naujausia – Latvijos rinka.

„Tai labai šviežias ir neįtikėtinai gerai pasiteisinęs mūsų projektas. Dar nei mėnesio nėra, kai paleidome elektroninę parduotuvę Latvijos rinkai. Tai dabar būna tokių dienų, kai Latvijos pirkimai lenkia lietuviškus. Mums tai buvo nerealu, vadinasi, žmonių poreikiai ir problemos yra panašios ir mūsų produktas yra įgalus patenkinti jų poreikius“, – pasidžiaugė Giedrė.

Verslininkai Latvijoje jau spėjo įdarbinti kelias darbuotojas ir padalinti kvepiančių dovanų latvių šeimoms. Todėl Remigijus ir juokiasi, kad gali nutikti taip, kad Latvijoje anksčiau atidarys parduotuvę, nei jau numatyta Klaipėdoje.

Išvaro visus baubus

Linksmi ir įtaigūs aromáma produktų pavadinimai jų kūrėjai Giedrei gimsta spontaniškai: „Vaikui sakydavau: „Ateik, išvarysim visus baubus“, nes mano vaikystėje taip buvo vadinami snargliukai – taip gimė populiariausio linijos produkto „Baubuko“ pavadinimas. Tačiau einant į kitas šalis, reikėjo gerokai pasidomėti jų vietiniu folkloru. Taigi „Baubukas“ Latvijoje virto „Lesninš". Imunitetui stiprinti skirtus aliejus pavadinome „Neįveikiamu skydu“, tepaliuką nuo pūslelinės „Pareigūnu Pūsliejumi“, balzamą nuo kosulio „Krankliu“, balzamą nuo šalčio – „Raudonais skruostukais“, veido serumą su rožių aliejumi – „Panele rože“.

Tuos personažus, kuriuos specialiai šiam prekės ženklui nupiešė dailininkė iš Zarasų, verslininkai panaudoja leisdami spalvinimo knygutes, lipdukų rinkinius, advento kalendorius ir pan. Jie yra net edukacinį spektaklį sukūrę pagal tuos personažus. Jame pasakojama apie sveikatingumą, apie tai, kaip natūraliomis priemonėmis kovoti su peršalimu. Jei ne karantinas, su tuo spektakliu jie ketino pakeliauti po Lietuvą. Tai dar viena jų socialinė akcija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (224)