„Jeigu važiuoju iš paskos mašinos, kuri vingiuoja po kelią, arba automobilis aplenkia, pristabdo, vėl aplenkia – paprastai tokiu atveju jau matau, kad arba žmogus rašo SMS, arba kalba telefonu. Toks vairuotojas labai nedėmesingas. Aš jautriai reaguoju į tokius dalykus. Buvo atvejis, kai man sėdint tame pačiame automobilyje, vairuotojas pradėjo rašyti žinutes. Parašė vieną, antrą, trečią – paklausiau, ar tikrai toks būtinas reikalas. Sako, ne, tariamės ryt susitikti papietauti. Teko sudrausminti, pasakiau, kad geriau jau sustotų ir paskambintų. Visiškai nejauku šalia sėdėti – mašina tuoj pradeda vingiuoti tai į vieną šoną, tai į kitą“, – sako pats daug automobiliu keliaujantis A. Ivanauskas-Fara.
Tiesa, pašnekovas neslepia, kad kartais ir pats pažeidžia taisykles – teko kelis kartus atsiliepti telefonu, nors žinojo, kad už tai gresia bauda. Lietuvos policijai A. Ivanauskas-Fara nėra įkliuvęs, o ir sako jau vairuojantis automobilį su laisvų rankų įranga. O štai kelionė į Italiją per plauką nekainavo itin brangiai.
Išbandęs įveikti „Nežvairuok“ projektui įrengtą trasą Fara juokiasi, kad jis yra pavyzdys, kaip nereikia daryti.
„Mano pavyzdys įrodė, kad vairuoti ir rašyti žinutes negerai. Labai gerai, kad keliami tokie svarbūs dalykai. Pats vairuodamas internete nenaršiau. Vairuoti ir rašyti žinutę irgi ne man. Aš žinučių vairuodamas nematau, nes esu telefone nustatęs taip, kad galiu pažiūrėti tik kai įjungiu aktyvų ekraną“, – patirtimi dalijasi A. Ivanauskas-Fara.
Kaip gi sekėsi atlikėjui įveikti išbandymus, žiūrėkite čia.