Saugiausi 2023 metų gamybos automobiliai yra „Infiniti QX60“, „Hyundai Palisade“, „Tesla Model Y“, „Honda CR-V“ ir „Honda HR-V“, rašo wefinder24.com
1. 2023 m. „Infiniti QX60“
„Infiniti QX60“ visureigis pasižymini prašmatniu interjeru ir išskirtiniu dizainu. Nors „Nissan Pathfinder“ grįžta, „QX60“ konkuruoja su savo flagmanais, tokiais kaip „Lincoln Aviator“, „BMW X5“ ir „Mercedes-Benz GLE“.
Skirtingai nuo daugelio konkurentų, „QX60“ taip pat pelnė IIHS apdovanojimą „Top Safety Pick+“ už gerą atsparumo smūgiams. „QX60“ standartiškai siūlo keletą pagalbos vairuotojui funkcijų, įskaitant prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą, įspėjimą apie nukrypimą nuo eismo juostos su laikymosi eismo juosta pagalba, įspėjimą apie susidūrimą į priekį su automatiniu avariniu stabdymu.
2. 2023 m. „Hyundai Palisade“
Tai – prabangus visureigis su prabangiu interjeru, daug vietos visai šeimai ir patogiu važiavimu. Jis turi išmanų galingą variklį su daugybe technologijų ir jungiamųjų funkcijų.
„Hyundai Palisade“ pelnė „IIHS Top Safety Pick+“ įvertinimą su gerais bendrais balais, išskyrus prastus balus vidutiniškai patobulintame priekinio susidūrimo teste. „Hyundai“ siūlo daugybę standartinės įrangos su aukštesniais komplektacijos lygiais ir pažangiomis saugos sistemomis.
3. 2023 m. „Tesla Model Y“
Jei jums patinka elektromobiliai, aukštas saugos lygis yra dar viena priežastis, kodėl verta rinktis „Tesla Model Y“.
IIHS atliko 2023 m. Tesla Model Y vidutinio dydžio prabangaus 4 krypčių visureigio saugos testą. Modelis gavo puikius įvertinimus dėl tinkamumo smūgiams ir susidūrimo išvengimo kritimo teste, o už saugos diržus ir vaikų tvirtinimo sistemas gavo priimtinus įvertinimus. Apskritai 2023 m. „Tesla Model Y“ automobilis yra labai saugus vairuoti.
4. 2023 m. „Honda CR-V“
„Honda CR-V“ yra visiškai naujas 2023 metų modelis, tęsiantis „Honda“ aukštos konstrukcijos kokybės ir patikimumo tradicijas.
Naujasis CR-V turi 1,5 arba 2,0 litrų eilinį 4 cilindrų – pirmąjį su turbokompresoriumi – hibridinių modelių atveju sujungtą su CVT arba eCVT. „CR-V“ puikiai pasirodė atliekant saugos ir tinkamumo smūgiams testus, gaudamas gerus ar geresnius balus – tik šoninio susidūrimo testas davė priimtiną balą dėl siaurų durų. „CR-V“ yra puikus automobilis, vertas būti aukščiausio automobilių saugumo sąraše.
5. 2023 m. „Honda HR-V“
Nepaisant visiškai perdaryto 2023 metų modelio, „HR-V“ išsiskiria kaip vienas saugiausių mažų visureigių su IIHS Top Safety Pick+. HR-V gavo puikų įvertinimą susidūrimo teste, tačiau gavo vidutinius balus už priekinius žibintus ir lengvą užrakto valdymą.
Be to, „HR-V“ turi „Honda“ pagalbos vairuotojui technologijas, įskaitant eismo juostos išlaikymą, pastovaus greičio palaikymo sistemą, įspėjimą apie nukrypimą nuo eismo juostos ir automatinį avarinį stabdymą.
Aklai pasikliaudami technologijomis, sukelia daug avarijų
„Šiuolaikinės išmaniosios saugumo sistemos neigiamai veikia vairuotojų įgūdžius ir budrumą“, – sako „ERGO“ Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas.
Pasak pašnekovo, brangūs ir prabangūs automobiliai, net standartinių komplektacijų, yra „prikimšti“ išmaniausių saugumo sistemų, tokių kaip atstumų palaikymas, automatinis stabdymas, kliūties vengimas, eismo juostų palaikymas ir kt.
Pasak pašnekovo, net standartinių komplektacijų kelerių metų senumo automobiliai yra aprūpinti išmaniausiomis saugumo sistemomis, tokiomis, kaip atstumų palaikymas, automatinis stabdymas, kliūties vengimas, eismo juostų palaikymas ir kt.
„Pagal žalų pobūdį pastebime, kad vairuotojai vis dažniau gana aklai pasikliauja tokiomis sistemomis, o patys vairuodami užsiima kita veikla ar tiesiog atsipalaiduoja tikėdamiesi, kad viską „sutvarkys“ išmaniosios technologijos.
Fiksuojame labai daug įvykių, kuomet tokie automobiliai sukelia arba patenka į įvykius, kai nuvažiuoja nuo kelio, išvažiuoja iš šalutinio kelio ir t.t.
Vertinant išmokamas žalas, neretai būna net sunku suvokti, kaip vairuotojas galėjo nepastebėti kliūties ar pagrindiniu keliu važiuojančio automobilio su įjungtomis ryškiomis šviesomis ar nesuvaldė automobilio posūkyje“, – stebisi vairuotojų neatsakingumu ir pernelyg dideliu pasitikėjimu technologijomis R. Bieliauskas.