Kas yra „One Fulfillment by Allegro“?

„One Fulfillment by Allegro“ – tai kompleksinis logistikos sprendimas, leidžiantis elektroninės prekybos verslams perduoti savo sandėliavimo, pakavimo ir siuntimo operacijų vykdymą veiklos rangos pagrindais. Jis sukurtas siekiant supaprastinti užsakymų vykdymo procesą, sutrumpinant užsakymo vykdymo laiką ir padidinant klientų pasitenkinimą.

One fulfillment by Allegro

Kai „Allegro“ rūpinasi logistika, pardavėjai gali daugiau dėmesio skirti savo verslo plėtrai. Sėkmės rodikliai atskleidžia jo veiksmingumą: pasiūlymų, pateiktų fulfillment paskyrose, puslapių peržiūrų skaičius išauga 534 %, lyginant su pasiūlymais, pateiktais įprastose paskyrose, o 80 % pasiūlymų pasiekia pirkimo vertę (PV) per pirmąjį mėnesį.

Kaip veikia „One Fulfillment by Allegro“?

„One Fulfillment by Allegro“ naudojimo procesas yra paprastas ir veiksmingas:

  1. Sukurkite pardavėjo paskyrą: Pirmiausia turite sukurti naują „One Fulfillment“ pardavėjo paskyrą „Allegro“ puslapyje. Tai suteiks jums prieigą prie platformos fulfillment paslaugų.

  2. Paruoškite savo pasiūlymus: Pasirinkite produktus, kuriuos norite parduoti naudodamiesi „One Fulfillment“. Šios prekės bus siunčiamos iš „Allegro“ sandėlių, todėl svarbu planuoti iš anksto.

  3. Siųskite produktus į „Allegro“ sandėlį: Jūs siunčiate savo atsargas tiesiai į „Allegro“ sandėlį, kur jų komanda perima logistikos procesą. Ten jie rūpinasi atsargų valdymu, užsakymų komplektavimu ir pakavimu.

  4. Siuntimas: Užsakymai išsiunčiami tą pačią pirkimo dieną arba per 24 valandas, taip užtikrinant greitą ir patikimą pristatymą klientams. „Allegro“ taip pat tvarko klientų užklausas bei grąžinimus ir teikia pristatymo į kelias šalis (Lenkija, Čekija, Slovakija) galimybes.

„One Fulfillment by Allegro“ privalumai

„One Fulfillment byAllegro “ siūlo keletą esminių privalumų, dėl kurių tai yra nepakeičiamas sprendimas įmonėms, siekiančioms efektyviai plėstis:

  • Sumažinkite logistikos išlaidas: Patikint logistikos procesų rangą „Allegro“, sumažinamos sandėliavimo, siuntimo ir veiklos sąnaudos. Be to, įmonės papildomai laimi, galėdamos perkelti lėšas rinkodarai ir produktų kūrimui, kas, savo ruožtu, toliau skatina augimą.

  • Plėskitės be sandėliavimo apribojimų: „Allegro“ suteikia jums reikiamą sandėliavimo erdvę, todėl nebelieka apribojimų, susijusių su fiziniu atsargų laikymu. Galite plėsti savo produktų liniją nesirūpindami papildomomis sandėliavimo išlaidomis.

  • Sklandi tarptautinė plėtra: „One Fulfillment“ sprendimas padeda įmonėms, besiplečiančioms ne tik į Lenkiją, bet ir į Čekiją bei Slovakiją, užtikrindamas greitą tarpvalstybinį siuntimą be rūpesčių, susijusių su tarptautinių logistikos sutarčių valdymu. Lengvai įsitraukite į naujas rinkas!

  • Pristatymas tą pačią dieną: Sužavėkite savo klientus pristatydami tą pačią ar kitą dieną. Greitas pristatymas didina klientų pasitenkinimą, skatindamas pakartotinių pirkimų tikimybę.

  • Aplinkai palanki pakuotė: „Allegro“ yra įsipareigojusi siekti tvarumo ir pakuotėms naudoja perdirbtas medžiagas. Tai ne tik mažina poveikį aplinkai, bet ir patinka ekologiškai sąmoningiems vartotojams.

  • 24/7 teikiama pagalba ir nesudėtingas grąžinimas: Profesionali „Allegro“ klientų aptarnavimo komanda aptarnauja su užsakymais susijusias užklausas nuo 7:00 val. iki vidurnakčio (CET laiku) bei tvarko grąžinimus už jus.

  • Pagerinkite pardavimus, pasitelkdami geresnį matomumą: „One Fulfillment“ paskyrose esantys produktai yra geriau matomi, o specialūs ženkliukai, pvz., „Super Seller“ , didina pasitikėjimą ir pritraukia daugiau klientų. Be to, dalyvavimas tokiose akcijose ir kampanijose, kaip „Smart! Week“ ir „Black Friday“ gali dar labiau padidinti pardavimus.

„1F by Allegro“: sėkmės istorijos

Kad ir kaip teigiamai beaprašinėtume „One Fulfillment“ privalumus, geriausias įrodymas yra realių įmonių, transformavusių savo operacijas, sėkmės istorijos.

Apčiuopiami įmonių rezultatai aiškiai parodo, kaip „Allegro'sfulfillment paslaugos gali pakelti elektroninę prekybą į naujas aukštumas – taigi, nekantraudami skubame juos pristatyti!

#1 FOREO

Petra Vranješ

FOREO, pasaulinė grožio technologijų bendrovė, įžengė į šį verslo sektorių turėdama misiją perkelti SPA kokybės sveikatingumo procedūras į namus. Jų gaminių asortimente - tokie populiarūs prietaisai, kaip veido valymo šepetėlis „Luna“,veido tonizavimo mikrosrovėmis aparatas „Bare“ bei jų naujausias senėjimą stabdantis prekės ženklas „FAQ“. Nepaisant sėkmės daugelyje rinkų, plėtodama veiklą Lenkijoje, bendrovė susidūrė su iššūkiais.

Iš pradžių FOREO siųsdavo produktus iš Kroatijos į Lenkiją, todėl pristatymas užtrukdavo iki penkių darbo dienų, o tai neatitiko didelių Lenkijos vartotojų lūkesčių. Petra Vranješ, FOREO „e-Key“ paskyrų aptarnavimo specialistė, paaiškina: „2022 m. viduryje perėjome prie “One Fulfillment”, ir tai lėmė, jog Lenkijos klientai pradėjo gauti savo siuntas daug greičiau.“ Šis perėjimas reikšmingai padidino pristatymo greitį bei leido klientams rinktis iš kelių pristatymo variantų.

Ir tai nebuvo vienintelė nauda. Prisijungusi prie „Allegro“ „One Fulfillment“ paslaugos, FOREO pelnė prestižinį „Smart!“ ženklelį, kuris garantuoja jos klientams nemokamą pristatymą ir grąžinimą. Gavus šį ženklelį FOREO ne tik įgijo klientų pasitikėjimą, bet ir galėjo dalyvauti svarbiausiuose reklaminiuose renginiuose. Vranješ pabrėžia šios strategijos svarbą: „Dalyvaukite visose įmanomose akcijose ir, žinoma, jei turite galimybę, būtinai pereikite prie „One Fulfillment“.“

FOREO aktyviai dalyvauja pagrindinėse „Allegro“ kampanijose, tokiose kaip „Black Week“ ir „Christmas“, laimėdama didesnį matomumą ir daugiau pardavimų. Pavyzdžiui, 2023 m. „Black Week“ metu jie pardavė daugiau kaip 800 produktų, taip patvirtindami „Allegro“ suteikiamų prekybos skatinimo galimybių galią. Įmonė taip pat pabrėžia, kad svarbu optimizuoti produktų skelbimus „Allegro“ platformoje, padarant juos aiškius ir kokybiškus, kad pritrauktų klientus ir išlaikytų pardavimų pagreitį.

Pasitelkusi „One Fulfillment“ ir „Allegro“ reklamos priemones, FOREO ne tik sustiprino savo pozicijas Lenkijoje, bet ir išsiplėtė savo veiklą į Čekiją bei Slovakiją. Vranješ pažymi: „Mes nuoširdžiai vertiname savo klientus ir pasitikėjimą, kurį mums suteikia „Allegro“ platforma“.

#2 „Trust“

Marialena Panagiotidou

Trust“ yra pirmaujanti buitinės elektronikos sektoriaus žaidėja, besispecializuojanti žaidimų priedų, mobiliųjų priedų ir periferinės kompiuterių įrangos srityje. Jos specializacija - aukštos kokybės elektronika, skirta namų biurui, ir kai bendrovė nusprendė plėstis į Lenkiją, „Allegro“ tapo pirmuoju jos pasirinkimu žengiant į šią rinką.

„Allegro“ tapus jų pirmąja patirtimi rinkoje, Marialena Panagiotidou, „Trust“ rinkų specialistė, paaiškina tokio jų sprendimo logiką: „Mes pradėjome nuo Lenkijos rinkos, ir tai todėl, jog manėme, kad tai yra teisingas žingsnis dėl jos žinomumo Lenkijos rinkoje.“ „Trust“ įžvelgė didžiulį „Allegro“ pasiekiamumo potencialą, ypač dėl platformos matomumo ir susiformavusios klientų bazės.

Nedidelė vidutinė jų produktų užsakymo vertė greitai leido „Trust“ suprasti, kad pristatymas iš jų bazės Nyderlanduose būtų brangus ir kartu neefektyvus. Siekdami užtikrinti trumpesnį pristatymo laiką, sumažinti pridėtines logistikos išlaidas ir palengvinti klientų aptarnavimo komandai tenkančią naštą, „Trust“ labai anksti pasirinko „One Fulfillment by Allegro“. „Mes išsyk pasirinkome „One Fulfillment“ – siekdami greitesnio pristatymo, mažesnės apkrovos mums, klientų aptarnavimui, logistikai ir t. t.“, - teigia Panagiotidou.

„One Fulfillment“ ne tik paspartino logistiką, bet ir suvaidino lemiamą vaidmenį, „Trust“ pelnant „Super Seller Badge“ ženkliuką. Šis ženkliukas padidino jų matomumą platformoje ir suteikė galimybę „Trust“ dalyvauti pagrindinėse „Allegro“ kampanijose, tokiose kaip „Smart Week“, „Black Friday“ ir „Christmas“ akcijose. Pavyzdžiui, įmonės dalyvavimas gegužės mėnesio “Smart Week“ lėmė mėnesio pajamų šuolį. „Trust“ taip pat pastebėjo, jog remiami pasiūlymai buvo efektyviausias mokamos reklamos variantas, užtikrinantis aukštus konversijos rodiklius.

Norite rinktis kitą kelią? Tai taip pat įmanoma

Dar viena sėkmės istorija: „Electronic Star“

„Allegro“ mums tapo vienintele alternatyva, ir buvo akivaizdu, jog privalome būti „Allegro“ platformoje“, - sako Jana Lacková, „Electronic Star“ Vidurio ir Rytų Europos rinkų vadovė.

Jana Lacková

„Electronic Star“ yra įvairiarūšių prekių mažmenininkė, siūlanti platų, daugiau nei 250 prekių kategorijų asortimentą, įskaitant elektroniką, buitinę techniką ir sodo reikmenis.

Įmonė sėkmingai įžengė į Lenkijos rinką, ir nors pripažino logistikos optimizavimo naudą, tačiau nusprendė kol kas dirbti be „Allegro One Fulfillment“. Nepaisant to, dalyvavimas „Allegro“ leido jiems pasiekti tūkstančius naujų klientų Lenkijoje. Jana Lacková paminėjo keletą galimybių, kurias verta išbandyti, pvz., „Allegro“ „Smart!“ ženkliuką, kuris padėjo jiems įgyti geresnį matomumą. Ji taip pat norėtų paskatinti kiekvieną tarptautinį prekybininką pradėti dirbti su „Allegro“, pabrėždama naudą, kurią „Electronic Star“ pati patyrė.

Kaip bebūtų, perėjimas prie „One Fulfillment by Allegro“ yra jų ateities planuose. Lacková aiškina, kad prisitaikymas prie „Allegro“ fulfillment modelio jiems yra pagrindinis iššūkis, tačiau jie mato didžiulį potencialą tai padarius. „Žinoma, norėtume išbandyti "One Fulfillment of Allegro“. Vienas iš mūsų iššūkių - pakeisti procesus įmonės viduje ir pritaikyti juos prie „Allegro“ modelių“, - pasakoja ji, pažymėdama, kad greitesnis pristatymas ir geresnis klientų aptarnavimas galėtų padėti reikšmingai padidinti įmonės pardavimus ir pajamas.

„Electronic Star“ taip pat turi ambicijų ir už Lenkijos ribų - planuoja plėstis į Čekiją, Slovakiją bei kitas „Allegro“ rinkas, kai tik jos atsidarys. Jie jau turi produktus ir infrastruktūrą, paruoštą šiuose regionuose, taigi ši plėtra yra aukštai jų prioritetų sąraše.

Pasirengę pereiti prie „One Fulfillment by Allegro“?

Jei logistikos valdymas jums atrodo tarsi žongliravimas per daug kamuolių vienu metu, „One Fulfillment by Allegro “ gali būti tas atsakymas, kurio ieškojote. Siūlantis greitesnį pristatymą, mažiau rūpesčių ir ženkliukus jūsų matomumui padidinti, šis sprendimas yra ideali priemonė verslams, pasirengusiems žengti į aukštesnį lygį Lenkijoje ir už jos ribų.

Tokie prekių ženklai, kaip FOREO, „Electronic Star“ ir „Trust“, pasinaudoję šia paslauga jau įsitikino padidėjusiu operacijų sklandumu ir išaugusiais pardavimais.

Kodėl neleisti „Allegro“ pasirūpinti logistika, kol jūs sutelkiate dėmesį į savo prekės ženklo plėtrą? Pasiruošę pokyčiams? Sužinokite, kaip „One Fulfillment by Allegro “ gali pakelti jūsų elektroninę prekybą į naują lygį!

Registruotis į nemokamą Allegro akademiją galite iki spalio 23 d. čia.

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Pasaulis yra mažas“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją