Efektyvi e. prekybos logistika tampa esmine patogumo ir pasitikėjimo prekės ženklu kūrimo dalimi, todėl ją būtina optimizuoti, įsitikinusi Sylwia Siwek-Nowak, „Allegro“ Verslo išteklių partnerė.

„Šie veiksniai gali lemti, ar pirkėjai noriai išbandys platformą, joje pasiliks ir pasitikės prekės ženklu. Žinoma, be patogumo ir pasitikėjimo, vartotojai ir toliau vertina platų ir vietinei rinkai aktualų produktų asortimentą bei konkurencingas kainas“, – pabrėžia S. Siwek-Nowak.

Planuojantiems plėtrą į Centrinę ir Rytų Europą (CEE) ar siekiantiems padidinti pardavimus čia, jis pirmiausia pataria suprasti, kad regionas nėra vienalytis – kiekviena rinka turi savo ypatybes, tokias kaip vietinės kalbos, valiutos ir skirtingi vartotojų poreikiai.

„Šių skirtumų supratimas ir atitinkamas pasiūlymų pritaikymas yra būtinas komercinei sėkmei. „Allegro“ rinkos modelis adresuoja visus šiuos aspektus. Mūsų platformoje veikia daugiau nei 150 000 pardavėjų ir beveik 20 milijonų pirkėjų visame regione. Mūsų vietinės platformos Lenkijoje, Čekijoje ir Slovakijoje yra pritaikytos vietinių vartotojų poreikiams kalbos, valiutos ir logistikos srityse. „Allegro“ taip pat teikia rinkodaros ir švietimo palaikymą, reklamos galimybes platformoje bei duomenų analizę, leidžiančią prekybininkams lengviau pritaikyti savo pardavimus vietinei rinkai ir maksimizuoti pelną“, – sako S. Siwek-Nowak.

Sklandi pristatymo patirtis – motyvacija pirkti internetu

S. Siwek-Nowak atkreipia dėmesį, kad, pirkdami internetu, vartotojai teikia pirmenybę patogumui: jie nori greitai gauti savo prekes, turėti prieigą prie artimiausio pristatymo taško ar paštomato ir būti informuoti apie savo siuntos būklę viso proceso metu. Tai, pasak jo, yra esminis dalykas.

„Bendradarbiaudami su patikimais logistikos tiekėjais, tokiais kaip „Packeta“, „DPD“, „DHL“, „InPost“, „Orlen“ bei mūsų pačių „One“ ir „WE|DO“ per „Allegro“, platformos pardavėjai gali siųsti savo prekes naudojant pirkėjų pageidaujamus metodus kiekvienoje šalyje, kurioje mes veikiame. Be to, nereikia turėti atskirų sutarčių su kiekvienu tiekėju, nes jie visi yra integruoti į „Allegro“ platformą“, – priduria ji.

Dar vienas svarbus veiksnys – pristatymo kaina. Tarptautinės pristatymo išlaidos, pasak S. Siwek-Nowak, gali atbaidyti pirkėjus nuo pirkimo užbaigimo, priversdamos juos ieškoti norimo produkto kitur.

„Dėl „Allegro“ verslo masto galime pasiūlyti konkurencingas kainas pristatymams tiek Lenkijoje, tiek tarptautiniu mastu. Be to, „Allegro“ siūlo programą „Allegro Smart!“. Vartotojams tai reiškia neribotus pristatymus ir nemokamus grąžinimus už metinį ar mėnesinį mokestį. Pardavėjams tai reiškia didesnį jų pasiūlymų patrauklumą, didesnius konversijų rodiklius ir „Allegro“ dalyvavimą padengiant pristatymo išlaidas. Svarbu tai, kad „Allegro Smart!“ veikia tarptautiniu mastu – Lenkijoje, Čekijoje ir Slovakijoje“, – pasakoja ji.

Šiuolaikiniai pirkėjai nenori laukti savo siuntų namuose

CEE regione sparčiai auga automatizuotų pristatymo metodų paklausa. Šie inovatyvūs pristatymo būdai jau dabar keičia tradicinį pristatymą tiesiogiai į namus ar biurus. Automatizuoti pristatymo metodai – tai pristatymas į savitarnos siuntų terminalus, dar vadinamus paštomatais arba savitarnos spintelėmis. Šie įrenginiai leidžia klientams atsiimti savo siuntas jiems patogiu metu, dažnai visą parą, septynias dienas per savaitę.

Šie automatizuoti pristatymo metodai suteikia klientams galimybę atsiimti siuntas jiems patogiausioje vietoje ir laiku, nesirišant prie kurjerio grafiko ar buvimo konkrečiu adresu tam tikru metu. Tai ypač svarbu šiuolaikiniams vartotojams, kurie vertina savo laiką ir nori kuo labiau optimizuoti kasdienes veiklas. „Allegro“ vartotojų duomenų analizė rodo aiškią tendenciją teikti pirmenybę būtent tokiems pristatymo metodams.

„Lenkijoje, didžiausioje regiono šalyje, pristatymas į paštomatus sudaro beveik tris ketvirtadalius visų pristatymų iš mūsų platformos, Čekijoje populiarumas dar didesnis. Paklausus, ką jie mano apie paštomatus, lenkai sako, kad vertina šio metodo patogumą: greitą pristatymą, galimybę atsiimti siuntą bet kuriuo metu, septynias dienas per savaitę. Žinoma, taip pat svarbios ir mažesnės kainos, nes šis pristatymo metodas dažnai leidžia sutaupyti lyginant su tradiciniu pristatymu į namus.

Žinoma, mes nuolat stebime rinką ir vartotojų tendencijas, Būdama lyderiaujanti platforma Lenkijoje, „Allegro“ nustato standartus visai šalies elektroninės prekybos pramonei klientų patirties srityje, įskaitant pristatymo patirtį“, – dalijasi S. Siwek-Nowak.

Prekių pristatymas tą pačią dieną jau tampa standartu

Elektroninės prekybos dalyviai, pasak S. Siwek-Nowak, yra priversti permąstyti savo logistiką. Jie turi prisitaikyti prie augančių vartotojų lūkesčių, kurie apima kelis pristatymo aspektus.

„Pradedant nuo greičio – reikalavimas pristatyti tą pačią ar kitą dieną tampa vis labiau standartiniu lūkesčiu. Be to, vartotojai nori sekti savo siuntas internete realiu laiku , gauti tiesioginius atnaujinimus apie užsakymo būklę. Jie taip pat pageidauja, kad pristatymas būtų lankstus ir patogus – nori žinoti konkrečią valandą, kada į jų duris pasibels kurjeris.

Norint patenkinti visus šiuos poreikius, būtina kurti sudėtingas technologijas, įskaitant dirbtinio intelekto sprendimus, galinčius sekti pirkimus ir palengvinti informacijos mainus tarp šalių, kad vartotojas būtų informuotas kiekviename pirkimo proceso etape. „Allegro“ aplinka yra pritaikyta patenkinti tokius vartotojų poreikius, ir pirkėjai tai žino – tai yra labai svarbu“, – aiškina ji.

Optimizuoti logistiką pigiau ir paprasčiau

CEE regionas yra labai fragmentuotas, o tai sunkina tarptautinių e. prekybininkų užduotį žengti koja kojon su skirtingais vietinių vartotojų pageidavimas, pristatymo kompanijomis ir kintančiu teisiniu reguliavimu. Vienas iš būdų optimizuoti savo logistiką – auginti vidines kompetencijas technologijų, duomenų analizės, klientų patirties stebėjimo srityse. Tačiau tai reikalauja didelių investicijų, sako S. Siwek-Nowak.

„Yra kur kas paprastesnis ir pigesnis būdas – sudaryti vietines partnerystes, kurios leis sukurti efektyvią tiekimo grandinę. Pradėdami pardavimus per „Allegro“, prekybininkai gauna prieigą prie daugiau nei 20 metų patirties ir platformos, kuri yra pritaikyta konkrečių rinkų ypatybėms. Lenkijoje „Allegro“ siūlo nusistovėjusią klientų bazę su per 19,6 milijono aktyvių pirkėjų ir platų sprendimų spektrą pardavėjams.

Pardavėjai gali lengvai integruoti savo e. parduotuvę su „Allegro“ per API integracijas. Pasirinkdami „Allegro“ integruotus pristatymo metodus, jie lengvai bendradarbiauja su geriausiais logistikos prekių ženklais ir pasiekia dešimtis tūkstančių pristatymo taškų visoje Lenkijoje, reikšmingai išplėsdami savo potencialių klientų bazę“, – platformos privalumus vardija S. Siwek-Nowak.

„One Fulfillment by Allegro“ – išsamus sprendimas verslui

„One Fulfillment by Allegro“ paslauga siūlo išsamų logistikos sprendimą pardavėjams, registruotiems Allegro.pl. „Ši paslauga skirta tiems, kurie nori perduoti prekių sandėliavimą, pakavimą ir siuntimą „Allegro. Ji veikia visose trijose rinkose, kuriose „Allegro“ turi savo platformas: Lenkijoje, Čekijoje ir Slovakijoje“, – aiškina S. Siwek-Nowak.

Ši paslauga taip pat teikia atsargų valdymo palaikymą per specialų pardavėjo panelį, kuris gali padėti prekybininkams geriau planuoti savo užsakymus. Naudodamiesi „One Fulfillment by Allegro“, pardavėjai gali sutelkti dėmesį į verslo valdymą, nesirūpindami logistika ir užsakymų vykdymu. Tai leidžia pardavėjams padidinti efektyvumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų aptarnavimą greitu ir profesionaliu užsakymų vykdymu.

„Skirtingai nei valdant savo sandėlį Lenkijoje, prekybininkai, naudojantys „One Fulfillment by Allegro“ paslaugą, nesusiduria su fiksuotomis išlaidomis. Be to, jiems nereikia rūpintis išlaidomis, susijusiomis su darbuotojų įdarbinimu, sandėlio nuoma ir panašiai, nes tai įtraukta į paslaugos mokestį. Pagrindinis mokestis priklauso nuo apimties ir taikomas tik siunčiant iš „Allegro“ sandėlio pirkėjui“, – aiškina S. Siwek-Nowak.

Užsakymai, atlikti ir apmokėti iki 10:30 val. visoje Lenkijoje ir iki 14:30 val. Varšuvoje, pristatomi pirkėjams tą pačią dien. Vidutinis pristatymo laikas į Čekiją pardavėjams allegro.cz yra apie penkias dienas, tačiau su „One Fulfillment by Allegro“ jis sumažinamas iki vos dviejų.

„Tai ypač svarbu iš kliento perspektyvos, kuris tikisi greitai gauti prekes bet kokiomis aplinkybėmis. Išsiųsdami papildomus 1 proc. siuntų tą pačią dieną, pardavėjai gali matyti 5–20 proc. užsakymų padidėjimą. Priešingai, sumažinus tą pačią dieną siunčiamų siuntų lygį 1 proc., užsakymų skaičius gali sumažėti 15–45 proc.“, – pabrėžia S. Siwek-Nowak.

Registracijos nuorodos

Norėdami prisijungti prie „Allegro“ ir pasinaudoti „One Fulfillment“ paslauga, naudokitės šiais saitais: