„Mano vystomas verslas „sukasi“ apie gyvūnų komfortą. Gaminame tokius guolius šunims, kuriuose jie visiškai atsipalaiduoja. Tai – guoliai, kuriuos augintiniai renkasi mieliau nei šeimininko lovą“, – juokdamasi pasakoja verslininkė.

Kodėl būtent per koronaviruso pandemiją ji ryžosi naujai veiklai? Dėl kokių priežasčių ji įsitikinusi, kad siekiant sėkmės versle privalai nepaprastai gerai suprasti sritį, kurioje dirbi? Kaip Lietuvoje gaminami guoliai išpopuliarėjo ir užsienyje? Apie tai su ja ir kalbamės.

Naujasis augintinis įkvėpė verslui

G. Gedvilienė pasakoja, kad jos vadovaujama internetinė parduotuvė startavo 2021 metais. Ir nors pasaulį buvo „sustabdžiusi“ pandemija, ji leidosi į naują avantiūrą.

„Mūsų namuose atsiradus naujai augintinei Dorai panorau jai pagaminti pirmąjį guolį. Taip, guolis po guolio, sukūriau ir internetinę parduotuvę. Greitai joje atsirado ir kitų produktų šunims – automobilio sėdynių užtiesalų, betoninių dubenėlių, žaislų keturkojams“, – sako pašnekovė.

Ji įsitikinusi, kad norint pradėti verslą, reikia labai gerai suprasti sritį, kurioje norisi veikti.

„Pati esu diplomuota siuvėja, tačiau tam tikru gyvenimo metu supratau, kad užsiimti šia veikla nebenoriu. Vis tik buvo gaila visų žinių, norėjau jas panaudoti. Todėl sukurdama guolių kolekciją galėjau realizuoti savo idėjas. Tai man buvo išties labai malonu“, – prisimena verslininkė.

Internetinėje G. Gedvilienės parduotuvėje – jos sukurti guoliai šunims. Tiesa, pati ji jų šiuo metu nebegamina. Savo žinias perdavusi kitoms siuvėjoms dabar verslininkė užsiima kitomis veiklomis, užtikrinančiomis sėkmingą įmonės darbą.

Dora Cocker

Visada norėjo savo gaminius pardavinėti užsienyje

Internetinės parduotuvės vadovė džiaugiasi, mat įsitvirtinti rinkoje jai sunku nebuvo.

„Mūsų kuriami produktai – nišiniai, šios srities gaminių yra nedaug. Verslui mane įkvėpė augintinė, kurios garbei ir buvo pavadinta internetinė parduotuvė. Taip pat visada svajojau savo gaminiais prekiauti užsienyje. Todėl nusprendžiau pasirinkti tokį veiklos vardą, kuris būtų lengvai ištariamas bei įsimenamas“, – sako pašnekovė.

Tiesa, dabartinis internetinės parduotuvės pavadinimas atsirado tik guoliams pradėjus populiarėti. G. Gedvilienė prisimena, kad veiklą pradėjo ją pavadinusi „Vizgu vizgu“.

„Tačiau džiaugtis išradingumu teko neilgai, privalėjau pavadinimą pakeisti. Į mane kreipėsi tokiu pačiu pavadinimu pavadintos kirpyklos savininkai. Jie šį pavadinimą jau buvo patentavę. Todėl kurdama kitą pavadinimą atidžiai tikrinau jo autentiškumą tiek Lietuvoje, tiek ir pasaulyje. Vėliau jį užpatentavau“, – sako verslininkė.

Anot jos, šiuo metu užsieniečiai guolius šunims bei kitus produktus gali įsigyti jos internetinėje parduotuvėje. Tam, kad būtų paprasčiau, jie gali pasirinkti visą informaciją matyti anglu kalba.

„Taip pat pardavinėju ir „Etsy“ platformoje. Čia prekyba vyksta gana aktyviai, esu gavusi net „Star Seller“ ženklelį, kuris reiškia, kad pirkėjai manimi pasitiki“, – džiaugiasi verslininkė.

Dora Cocker

Anot jos, guoliais ji bandė prekiauti ir „Ebay“ svetainėje. Vis tik čia teigiamų rezultatų ji nesulaukė.

„Mano produktus tiesiog užgožė daugybė pigių kopijų. Šiuo metu išbandyti naujų platformų pardavimui nesiryžtu, mat tai reikalauja labai daug laiko“, – pripažįsta G. Gedvilienė.

Ragina nebijoti kreiptis pagalbos

Guolių šunims kūrėja pabrėžia, kad šiais laikais kiekvienam verslui labai svarbi yra komunikacija. Svarbu ne tik kurti kokybiškus gaminius, bet apie juos nuolat komunikuoti socialiniuose tinkluose.

„Manau, kad būtina nuolat kurti vaizdo įrašus, apie verslo „virtuvę“ pasakoti kuo daugiau ir dažniau, rodyti save kaip verslo veidą. Daugeliui žmonių tai gali būti sudėtinga užduotis, mat reikia viešai atsiverti, kalbėti prieš kamerą. Juk mes, lietuviai, esame santūrūs“, – teigia pašnekovė.

Norintiems pradėti verslą ji pataria kreiptis į artimiausią „Spiečių“. Tai – Inovacijų agentūros įkurta verslių žmonių bendruomenė.

„Čia aš ir pati žengiau pirmuosius verslo žingsnelius. Man buvo suteiktas ne tik didžiulis palaikymas, tačiau susipažinau su bendraminčiais, galėjau dalyvauti nemokamuose mokymuose bei įvairiose programose“, – nurodo G. Gedvilienė.

Šiuo metu savo gaminiais ji prekiauja tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje.

Dora Cocker

„Užsieniečiai klientai nuo lietuvių skiriasi noru pasidalinti atsiliepimais. Jie mielai aprašo savo emocijas ir šuns reakciją gavus guolį. Lietuviai, atvirkščiai, yra santūrūs“, – sako pašnekovė.

Taip pat ji pabrėžia, kad užsieniečiai – spontaniškesni pirkėjai. Susižavėję preke jie ją iškart perka. Lietuviai, atvirkščiai, apie pirkinį svarsto žymiai ilgiau.

Apie naujausias e-komercijos tendencijas, strategijas ir praktinius patarimus iš rinkos lyderių siekiant sėkmės globalioje rinkoje galima sužinoti Inovacijų agentūros „E-Export Nation Lithuania“ akademijoje.

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Pasaulis yra mažas“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)