Už „Starbucks“ balsavo beveik 30 proc. apklausos dalyvių. Antroje vietoje su 19,5 proc. atsidūrė užkandinių tinklas „Burger King“, o trečioje – restoranų tinklas „Hard Rock Cafe“ (15 proc.).
Apklausa parodė, kad Lietuvoje vietos atsirastų ir kavinių tinklui „Dunkin‘ Donuts“, garsėjančiam amerikietiškomis spurgomis (11,70 proc. balsų). Į lietuvių laukiamiausių prekės ženklų penketuką pateko ir J. Oliverio restoranų tinklas „Jamie's by Jamie Oliver“ surinkęs 7,6 proc. respondentų simpatijų.
Tuo pačiu metu DELFI.lv portale vyko panaši apklausa, kurioje latviai galėjo išsakyti savo nuomonę dėl laukiamiausio prekės ženklo. Net 46 procentai apklausos dalyvių nurodė, kad labiausiai lauktų „IKEA“ parduotuvių tinklo (Lietuvoje „IKEA“ parduotuvėje galima apsilankyti nuo 2013 metų). Antroje vietoje atsidūrė „Starbucks“ kavinių tinklas, surinkęs beveik 25 proc. balsų, o trečioje vietoje – „Burger King“ (9 proc.).
Dalis šių garsių prekės ženklų lapkričio 12 d. apsilankys Vilniuje vyksiančioje didžiausioje franšizės parodoje Baltijos regione „Franchise Hub Expo 2014“, kur ieškos partnerių verslo plėtrai.