„Esame didžiausios brandos atkarpoje, ruože ties Jonava. Iš viso atkarpos ilgis yra beveik 30 km. Šiuo metu sankasa kaip tik ruošiama žiemai – t. y. pilamas specialus, šalčiui atsparus sluoksnis. Taip pat svarbu paminėti, kad į Lietuvą jau atkeliavo virš 50 tūkst. tonų skaldos, pabėgiai ir bėgiai, pirmą kartą traukiniu. Ruošiamės viršutinės kelio dalies statybos darbams 8 km atkarpoje“, – pasakoja projektą įgyvendinančios bendrovės „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.

Tiksliau tariant, visos minėtos medžiagos bus naudojamos viršutinės kelio konstrukcijos įrengimui, 8,8 km atkarpoje Šveicarija–Žeimiai. Šiuo metu jau vyksta paruošiamieji darbai dar viename ruože, Šėta–Ramygala, kur sankasos ir inžinerinių darbų statyba prasidės iškart po Naujųjų.

„Noriu pasidžiaugti, kad statybos esamuose ruožuose šiais metais labai stipriai pajudėjo į priekį. Visai neseniai pasirašėme papildomo 17,7 km ruožo kontraktą, kur mūsų rangovas „Eurovia“ įsirenginėja savo statybų aikštelę ir naujų metų pradžioje pradės fizinius darbus“, – sako V. Žalimas.

Kiti metai europinį projektą įgyvendinančiai bendrovei statybų prasme bus įspūdingi. „LTG Infra“ siunčia svarbią žinutę ir mūsų šalies rangovams: „Lietuvos statybų rinkai turime puikių naujienų, nes kitąmet planuojame statybų ruožą išplėsti iki 114 km, tad kviečiu visus rangovus ruoštis ir dalyvauti konkursuose, iš kurių kai kurie jau skelbiami. Kaupkite jėgas, darbo bus daug.

O didžiausia padėka, aišku, keliauja „LTG Infra“ ir „RB Rail AS“ komandoms, Susisiekimo ministerijos žmonėms, kad visų bendrų pajėgų dėka statybų apimtys kitais metais stipriai išdidės. Belieka tik palinkėti mums visiems sėkmės ir tęsti šį gerą tempą, kurį esame pagavę“.

Primename, kad „Rail Baltica“ yra sudėtinė Europos Sąjungos tarptautinio transporto koridoriaus Šiaurės jūra–Baltijos jūra dalis ir trūkstama dalis Europos geležinkelių tinkle. Projektas sujungs iškart penkias šalis: tris Baltijos, Lenkiją ir Suomiją.