Šis stebėjimo įrenginys veikia belaidžiu būdu: viršijus greitį, nuotrauka su kodu ir informacija apie pažeidimą iš karto perduodama į vietinį policijos skyrių.
Nors iš išorės ir nepanašu, bet „Enforcement Trailer“ yra paprasčiausia priekaba. Jos ratai įtraukiami, todėl įrenginį sunkiau pavogti. Prireikus, riedančią priekabą galima be vargo nutempti į kitą vietą ir taip pateikti nemalonų siurprizą nieko neįtariantiems automobilių vairuotojams. Šiuo atžvilgiu naujasis greičio matuoklis pranašesnis už senuosius stacionarius „Gatso“ aparatus.
Be to, toks mechaninis policininkas gali veikti net penkias dienas iš eilės, nes būtent tiek laiko neišsenka jo akumuliatorius. Pagaliau, jis stebi keliomis juostomis važiuojančių transporto priemonių greitį ir skirtingu paros metu kaip atskaitos tašką naudoja skirtingus greičio apribojimus.
Radaras statomas ant siaurojo šono. Kadangi ratai ir važiuoklė įtraukiami, be specialių raktų jo pajudinti nepavyks. O jei kam šautų į galvą pamėginti priekabą sugadinti, į policiją tuojau pat būtų nusiųstas įspėjamasis signalas.
Dėl tokio savybių rinkinio jis jau pramintas „Terminatoriumi“. Dar gerai, kad šis unikalus greičio matuoklis neginkluotas ir bent kol kas jam nebūdingas savaiminis atsinaujinimas.
Taigi, keliaudami automobiliu per Europą, tikrai neprasprūsite pro „Enforcement Trailer“, tad jei nenorite nemalonumų, stebėkite spidometrą.