Per speigus paskutinę vasario savaitę „Lietuvos draudimo“ pagalbos skambučių centras tiesiog kaito – pagalbos prašymų buvo net 4 kartus daugiau negu įprastomis dienomis, kai oro sąlygos būna geros. Daugiau negu pusė skambinančių klientų prašė padėti užvesti automobilį, nes nusėdo akumuliatorius. Apskritai, šaltuoju metų laiku ši paslauga buvo viena iš populiariausių, kurių prireikė automobilį civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu bendrovėje apdraudusiems vairuotojams.

Pagalbos prireikia ne tik per šalčius

„Lietuvos draudimo“ partnerio, klientams teikiančio techninės pagalbos paslaugas, bendrovės „Euro Asista“ komercijos direktorius Nerijus Jarmala pastebi, kad per didžiuosius žiemos šalčius iškvietimų skaičius šokteli nuo kelių iki dešimties kartų priklausomai nuo to, kaip žemai krenta termometro stulpelis – vairuotojai prašo užvesti sušalusį automobilį, nes nusėdęs akumuliatorius neišskiria pakankamai energijos starteriui pasukti. Techninės pagalbos paslaugą vairuotojai, apdraudę asmeninėms reikmėms naudojamą automobilį civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu bendrovėje „Lietuvos draudimas“, gauna nemokamai.

Bendrovės „Lietuvos draudimas“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis sako, kad problemų norint užvesti automobilį vairuotojams kyla ne tik žiemą, bet ir tada, kai oro sąlygos yra palankios, mat akumuliatorių gali nusodinti ne tik šaltis, bet ir netvarkinga automobilio elektros instaliacija, neišjungti žibintai ar neužvestame automobilyje ilgai grojantis radijas.

Įsipareigoja atvykti greitai

Pasak A. Juodeikio, draudimo bendrovės klientai jau įprato prie techninės pagalbos kelyje paslaugos ir kelyje jaučiasi saugūs, iš anksto žinodami, kad užklupus netikėtumams sulauks profesionalios pagalbos. „Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos tarnyba automobiliams suteikia platų techninės pagalbos kelyje spektrą: konsultacijas telefonu, avarinį durelių atrakinimą, užklimpusio automobilio ištraukimą, pagalbą užvedant automobilį, degalų atvežimą, rato pakeitimą, automobilio transportavimą po eismo įvykio.

„Automobilius, kurie pateko į avariją ir nebegali toliau savarankiškai važiuoti, transportuojantys techninės pagalbos tralai praėjusiais metais nuvažiavo daugiau negu 95 tūkst. kilometrų. Vaizdžiai kalbant, beveik du su puse karto apsuko Žemės rutulį“, – sako „Lietuvos draudimo“ klientams techninę pagalbą teikiančios bendrovės atstovas N. Jarmala. Per eismo įvykį apgadintas automobilis transportuojamas į tą servisą, kurį nurodo transporto priemonės savininkas. Jeigu vairuotojas neturi informacijos apie servisus, tada techninė pagalba nugabena automobilį į artimiausią partnerių servisą.

A. Juodeikis atkreipia dėmesį, jog „Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos teikimo sąlygose nurodoma, kad pagalba mieste atvyks per valandą, o atokesnėje provincijoje – per 1,5 valandos. Kartais technikai gali užtrukti ilgiau, jei privažiavimas prie vietovės, kur įstrigo automobilis, yra sudėtingas.

Jeigu kyla abejonių, geriau sustoti

„Kai automobiliui nuleidžia padangą, o lauke spaudžia speigas, net ir patyręs vairuotojas susimąsto, ar verta rodyti savo sugebėjimus. Juk procesas netrumpas: reikia bagažinėje susirasti kėliklį ir kryžminį raktą, išimti atsarginį ratą, tada atlaisvinti varžtus, pakelti automobilį, pakeisti ratą. O jeigu automobilis stovi važiuojamoje dalyje, nelygioje kelio vietoje, kai lauke tamsu – užduoties sąlygos dar pasunkėja“, – dėsto N. Jarmala, kurio kolegoms, techninės pagalbos specialistams, per metus tenka išspręsti tūkstančius panašių užduočių.

„Gatvių asfalte atsiveriančios didelės ir gilios duobės aštriais kraštais, ant kelio pabirusios stiklo duženos, nežinia iš kur atsiradę varžtai, vinys ar kiti smulkūs, aštrūs daiktai gali kaip mat prakiurdyti padangas. Esant smulkiam pažeidimui oras išteka lėtai, o jeigu smūgis stiprus ir aštrus, padanga gali sprogti važiuojant. Nuleidus padangą, suprastėja automobilio manevringumas, transporto priemonę valdyti tampa sudėtinga. Tai pastebėjus, reikia nedelsiant sustoti šalikelėje ar greta esančioje aikštelėje ir kviesti techninės pagalbos specialistus“, – pataria „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

Anot pašnekovo, į techninės pagalbos specialistus verta kreiptis visada, kai iškyla abejonių dėl automobilio techninės būklės ir galimybės tęsti kelionę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją