Daug jaunų žmonių dar tik renkasi savo profesinį kelią, Gedo pasirinkimo kelias prasidėjo dvyliktoje klasėje, o pirmasis stojimas į universitetą nepatenkino jo lūkesčių.

„Stojau kaip ir daugelis studentų, kad tik įstoti, kažką mokytis ir panašiai, nes juk nešvaistysi laiko laiko veltui. Bet pamačiau iš karto, kad tai man nepatiko ir mečiau bei ieškojau ko noriu. Po to atradau, kad yra daug gerų produktų, bet jie reklamuojami labai primityviais būdais, galvojau, kad tikrai yra geresnis būdas, tada ieškojau, kaip to išmokti, todėl galiausiai atradau SMK”, – kalba G. Kvedaras.

Jis priduria, kad baigė reklamos kūrimo ir marketingo studijų programą, šios studijos jam padeda kurti efektyvias reklamines kampanijas ir šiandien. O mokytis šioje programoje paskatino noras įgyti daugiau praktinės patirties.

„Esu praktikas iš tos pusės, kad man patinka ne tik mokytis, bet ir pritaikyti įgytas žinias, o to universitete šiek tiek pasigedau. Ir dėl to buvo tas pagrindinis postūmis mesti tas studijas ir ieškoti ko iš tikrųjų noriu”, – kalba SMK alumnas.

Pasak G. Kvedaro, prieš stojant į reklamos kūrimo ir marketingo studijų programą, svarbu atsakyti į klausimą – kodėl to nori.

„Pasiruošti nieko nereikia, tam ir yra kolegija, kad tave paruoštų būti sėkmingu specialistu, svarbu atsakyti kodėl tau to reikia, o ne tik stoti, kad tik stoti”, – kalba jis.

G. Kvederas teigia, kad studijų metais teko susidurti tiek su praktika, tiek ir su teorija, kurių santykis buvo lygus.
Gedas Kvedaras

„Buvo dėstytojų, kurie buvo daugiau teoretikai, bet daugiausia SMK dėstytojų kolegijoje yra praktikai, kurie kuria savo įmones, verslus, tai yra įmonių vadovai arba daug darbo patirties turintys specialistai. Ir man patinka, kad jie pasakoja tas istorijas, kurios yra pritaikomos kiekvieną dieną, ką daro pas save darbe ir įmonėse”, – kalba kolegijos alumnas.

Kuria savo verslą

Dažnai studentams sunku suderinti mokslus su darbu, kaip pasakoja G. Kvedaras, jis jau pradėjo dirbti studijų metais, tuo metu jis buvo motyvuotas įgyti daugiau praktinių žinių.

„Po pusės metų man SMK padėjo tapti pastebėtam ir per pažintis pavyko įsidarbinti vienoje įmonėje, tai buvo dinozaurų parkas, ten buvau marketingo specialistas”, – kalba jis.

Šiuo metu Gedui yra 25 m., nors dar tik prieš porą metų jis baigė studijas, šiandien jis skaito pranešimus Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) renginiuose. Pasak jo, viso to pavyko pasiekti po įmonės įkūrimo su draugu.

„Jis mane pakvietė, kolega jau užsiima 12 m. su video produkcija ir turinio kūrimu socialiniams tinklams, todėl pakvietė mane kartu įkurti įmonę. Supratome, kad reikia mums būti žinomesniems ir pradėjome nuo savo rato. Kažkada buvau LiMA narys, todėl parašiau jiems ar galiu atvykti ir taip gavosi, kad atvykome bei pasirodėme”, – kalba G. Kvederas.

Šiuo metu vaikinas su verslo partneriu yra įkūrę įmonę „Edit Panda”, kuri kuria video turinį socialiniams tinklams.

„Pagrinde dabar fokusuojamės į Snapchat, TikTok ir YouTube platformas. Pagrinde kuriame turinį Gen Z auditorijai (liet. Z kartos auditorija), tai pagrinde jaunimui. Juokaujame, kad jie dabar išlaiko dėmesį 8 sekundes, tai keičiame kadrus kas 2 sekundes”, – kalba SMK alumnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją