Ąžuolo ir Aleksandro teigimu, egzaminas sudarytas adekvačiai, užduotys atitiko gimnazijos programą. Buvo patikrintos įvairių sričių matematinės žinios. Mokytojų nuomone, sąlygos buvo suformuluotos aiškiai ir tikslingai, tačiau pastebi, kad buvo ir išimčių.
Korepetitorių teigimu, šių metų užduotys pasirodė lengvesnės, palyginus su kelių ankstesnių metų egzaminų užduotimis. Net ir paskutinės užduotys, kurioms įprastai prireikia gilesnio suvokimo, neturėjo sukelti didelių problemų. Visgi 10-as uždavinys, Ąžuolo ir Aleksandro teigimu, pasirodė gana sudėtingas ir klaidinantis, nes įprastai pirmoje egzamino dalyje tikimasi kiek lengvesnių užduočių. Šiame uždavinyje reikėjo skaičiuoti pasitelkiant kelis nežinomuosius, iš kurių tik vienas galėjo būti pažymėtas kaip atsakymas.
Antroje dalyje sudėtingiausias pasirodė 17-as uždavinys. Mokytojų teigimu, jis pareikalavo gilaus funkcijų ir išvestinių temos suvokimo. Pateiktas išvestinės grafikas mokinius galėjo suklaidinti, be to, antrosios uždavinio dalies formuluotė buvo paini, todėl dalies abiturientų galėjo būti nesuprasta. Korepetitoriai pastebi, kad tokio tipo užduotis, kuriai spręsti nepakanka elementarių žinių, egzamine pasitaiko jau 3-čius metus iš eilės.
„Alfa klasės“ korepetitoriai džiaugiasi, kad egzaminas pasirodė gana lengvas.