Pildant elektroninį prašymą dalis privalomos informacijos užpildoma automatiškai, skaidresnis socialinės paramos teikimo procesas, taip pat galima peržiūrėti anksčiau teiktų elektroninių prašymų istoriją.
Asmuo turi prisijungti interneto svetainėje www.spis.lt pagal Gyventojų sritį, pasirinkti socialinės paramos rūšį, dėl kurios teiks prašymą, arba peržiūrėti sistemos siūlomą automatiškai suformuotą el. prašymą. Atsivėrusioje prašymo formoje įvesti reikiamus duomenis, užpildytą prašymą pateikti savivaldybei pagal deklaruotą gyvenamąją vietą.
Kaip pasakoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamento Strateginės analizės skyriaus Vyriausiasis specialistas Šarūnas Staskevičius, šiuo metu yra galimybė užsisakyti 26 išmokas arba paslaugas. Ateityje planuojama perkelti visas paslaugas į elektroninę erdvę.
„Iš tų 26 paslaugų šiuo metu populiariausios yra išmoka vaikui, vienkartinė išmoka gimus vaikui, taip pat nauja paslauga – finansinė paskata jaunoms šeimoms įsigyjančioms pirmą būstą ir socialinė pašalpa“, – sakė Š. Staskevičius.
Vaizdo reportaže kviečiame pamatyti, kaip žingsnis po žingsnio užpildyti prašymą socialinei pašalpai gauti.