Aplenkė net populiariuosius bananus
Arbūzų per pirmuosius du vasaros mėnesius pirkėjai įsigijo beveik 3 tūkst. tonų. Arbūzai buvo dažniausiai į pirkėjų krepšelius dedamas sezoninis skanėstas.
Antra populiariausia maisto prekių kategorija šią vasarą – tai daržovės, o tarp jų karaliauja bulvės ir ypač lauktas šviežias lietuviškas jų derlius. Lietuviai gausiai pirko pomidorus bei trumpavaisius agurkus iš Lietuvos ūkių. Trečia maisto prekių kategorija, be kurios neįsivaizduojama ši vasara – šviežia mėsa ir paukštiena.
Vertinant atskirus produktus, kurių pirkėjai į savo krepšelius Lietuvoje įsidėjo daugiausiai, TOP penketuką sudarė arbūzai (2,8 tūkst. tonų), bananai (2,6 tūkst. tonų), bulvės (2,2 tūkst. tonų), apvalūs pomidorai (1,5 tūkst. tonų) ir šviežia kiauliena bei fasuota vištiena (po 1,3 tūkst. tonų).
Beje, šašlykų per pirmuosius vasaros mėnesius šio prekybos centro pirkėjai iš viso iškepė beveik 500 tonų.
Dėmesio centre – laikas, mados ir sveikata
Pranešime spaudai I. Trakimaitė-Šeškuvienė atkreipia dėmesį, kad lyginant šios ir praėjusios vasaros pardavimus, atsiskleidžia pirkėjų dėmesys laiką taupantiems sprendimams, pasaulinėms kulinarijos tendencijoms bei sveikatingumui. Pavyzdžiui, šiemet daugiau nei dvigubai populiaresni šviežios paukštienos pusgaminiai – tai gaminti jau paruoštos dešrelės, marinuota paukštiena, kurią galima iškart kepti parsinešus iš parduotuvės.