Apsilankykite „Delfi“ prenumeratos puslapyje ir pasirinkite norimą prenumeratos planą. Sekite nurodymus ekrane. „Delfi“ prenumeratą taip pat galima įsigyti visuose „Perlas“ terminaluose bei apmokant sąskaitas per „Viena sąskaita”.
Kilus klausimų ar nepavykus įsigyti prenumeratos, kreipkitės pagalbos kontaktais – prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
D.U.K
- Banko kortele (VISA, Mastercard).
- SMS (apmokant telefonu, mokestis priskaičiuojamas prie jūsų telefono sąskaitos).
- Applepay, Googlepay (tik tuomet, kai jūsų įrenginyje įdiegtas šis mokėjimo būdas).
- Pavedimu pagal išankstinio mokėjimo sąskaitą (šis mokėjimo būdas galimas įsigyjant 12 mėn. prenumeratą). Norėdami atsiskaityti šiuo būdu, kreipkitės: prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
- Grynaisiais pinigais visuose „Perlas“ terminaluose.
- Apsilankykite čia
- Įveskite unikalų dovanos kodą.
- Susikurkite „Delfi“ paskyrą arba prisijunkite prie turimos.
„Delfi“ prenumerata yra tęstinė: pasibaigus užsakytam „Delfi“ prenumeratos periodui, paslaugos pratęsiamos tam pačiam periodui ir pinigai nuskaičiuojami automatiškai (nebent pasiūlymo sąlygos buvo kitokios).
Norint sustabdyti automatinį „Delfi“ prenumeratos pratęsimą, susisiekite – prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
Galimos nesėkmingo mokėjimo priežastys:
- jūsų sąskaitoje nepakanka lėšų.
- pasibaigęs kortelės galiojimo laikas.
- banko kortelė neturi internetinių mokėjimų galimybės.*
- netiksliai suvesti kortelės duomenys.
- nesėkminga mokėjimo 3DS autentifikacija.
*Kaip aktyvuoti pirkimo internetu funkcionalumą:
SWEBDANK - www.swedbank.lt/private/cards/features/3dSecure?language=LIT
SEB - www.seb.lt/privatiems/mokejimo-korteles/kaip-saugiai-internetu-atsiskaityti-mokejimo-kortele
Luminor - www.luminor.lt/lt/epirkiniai
Šiaulių bankas - www.sb.lt/lt/privatiems/kasdieniai/korteles/saugus-atsiskaitymas-internetu
LKU - lku.lt/saugus-paslaugu-naudojimas/
Kilus klausimų ar nepavykus įsigyti prenumeratos, kreipkitės pagalbos kontaktais – prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
Dažniausiai pasitaikančios priežastys:
- Klaidingai įvestas telefono numeris arba PIN kodas. Įsitikinkite, ar numeris įvestas teisingai – numeris turi prasidėti tarptautiniu Lietuvos telefono kodu +370, o likusi numerio dalis sudaryti 8 skaitmenis.
- Jūsų operatorius nėra vienas iš šių – Tele2, Telia, Bitė. Pirkimai SMS žinute palaikomi tik šių lietuviškų operatorių. Pirkimas užsienietišku numeriu neįmanomas. Rekomenduojame rinktis mokėjimo būdą kortele.
- Nepakankamas telefono abonento kredito limitas. Padidinkite kredito limitą, prisijungę prie savo paskyros operatoriaus savitarnos svetainėje arba kreipkitės į klientų aptarnavimo specialistus.
- Ribojamos padidinto tarifo žinutės. Norėdami panaikinti apribojimus, kreipkitės į telefono operatoriaus klientų aptarnavimo specialistus.
Kilus klausimų ar nepavykus įsigyti prenumeratos, kreipkitės pagalbos kontaktais – prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
Jei mokėjimo metu pažymėjote, kad norite gauti sąskaitą faktūrą ir suvedėte rekvizitus, tai sąskaitą faktūrą gausite el. paštu kitą dieną po apmokėjimo.
Jei mokėjimo metu nepažymėjote, kad reikalinga sąskaita faktūra ir/ar nesuvedėte rekvizitų, tuomet iki einamojo mėnesio, kada buvo atliktas mokėjimas pabaigos, parašykite el. paštu – prenumerata@delfi.lt pateikdami mokėjimo pavedimo kopiją ir nurodydami rekvizitus.
Vienas vartotojas vienu metu gali būti prisijungęs prie paskyros ne daugiau kaip su keturiais įrenginiais.
Susisiekite su mumis: prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
- Neprisijungėte prie „Delfi“ paskyros. Prisijunkite prie savo Delfi paskyros, kuriai įsigijote Delfi prenumeratą – www.delfi.lt/id/#/profile
- Esate prisijungę prie „Delfi“ paskyros, kuriai nėra užsakyta „Delfi“ prenumerata. Gali būti, kad turite keletą „Delfi“ paskyrų, tačiau tik vienai iš jų įsigijote „Delfi“ prenumeratą. Pasitikrinkite prenumeratos būklę savo „Delfi“ paskyroje skiltyje „Prenumeratos“- https://www.delfi.lt/klientas/profilis?tab=library. Pamiršus kuriai paskyrai užsisakėte prenumeratą, kreipkitės pagalbos kontaktais – prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793.
- Prenumerata nebegalioja. Prenumeratos galiojimo laiką patikrinkite prisijungę prie savo „Delfi“ paskyros skiltyje skiltyje „Prenumeratos“ – https://www.delfi.lt/klientas/profilis?tab=library
Kitas asmuo gali pasirūpinti Jūsų turimos „Delfi“ prenumeratos pratęsimu nupirkdamas „Delfi“ dovanų kuponą . Elektroniniu paštu gausite instrukcijas, kaip aktyvuoti gautą dovaną.
Jei pamiršote prisijungimo slaptažodį, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija:
- Spauskite prisijungimo nuorodą: https://www.delfi.lt/klientas/profilis/
- Įveskite savo turimos „Delfi“ paskyros el. paštą ir spauskite „Tęsti“.
- Kitame lange spauskite „Pamiršote slaptažodį?”, dar kartą įveskite savo turimos „Delfi“ paskyros el. paštą.
- El. paštu gausite nurodymus kaip atstatyti slaptažodį.
Atsisakyti prenumeratos galite savo sprendimą pranešdami el. paštu prenumerata@delfi.lt arba +370 624 97793, ne vėliau kaip likus 5 d. iki prenumeratos galiojimo pabaigos. Po kreipimosi prenumerata galios iki apmokėtos datos ir toliau nebus tęsiama.